Πριν από λίγες ημέρες, η Geely Automotive ανακοίνωσε την έναρξη παραγωγής των νέων μπαταριών που θα χρησιμοποιεί στα ηλεκτρικά  μοντέλα της. Τώρα, έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες γι’ αυτές.

Η Geely Automobile δημιούργησε καινούργιους συσσωρευτές τους οποίους ονομάζει «Aegis Short Blade». Είναι τύπου φωσφορικού άλατος σιδήρου λιθίου (LFP) και αρχικά θα τοποθετούνται στις βασικές εκδόσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της οι οποίες ανήκουν στις μικρότερες των κατηγοριών οχημάτων.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, οι διαστάσεις των νέων μπαταριών είναι μικρότερες από αντίστοιχες άλλων εταιρειών, άρα και ελαφρύτερες συγκριτικά. Η κινεζική εταιρεία ανακοίνωσε ότι το ύψος τους είναι κατά 40% μικρότερο από αυτό συσσωρευτών με στοιχεία τύπου blade.

Επίσης, το μήκος τους είναι 580 χλστμ. όταν το αντίστοιχο της τυπικής διάστασης που επικρατεί τώρα στην αγορά είναι 980 χλστμ. Η ενεργειακή πυκνότητά τους είναι 192 Wh/kg, (η οποία είναι αντίστοιχη των μπαταριών ιόντων λιθίου) και σε ταχυφορτιστή DC χρειάζονται 17 λεπτά της ώρας για να φορτίσουν από το 10%-80% της ενεργειακής χωρητικότητάς τους.

Η Geely Automobile ανακοινώνει ότι οι νέες μπαταρίες της μπορούν να αποδίδουν ικανοποιητικά ακόμα και έπειτα από 3.500 κύκλους φόρτισης ή τουλάχιστον 1.000.000 χλμ. απόσταση. Αυτό αντιστοιχεί σε 50 έτη, βάσει του μέσου όρου χρήσης ενός αμιγώς ηλεκτρικού επιβατικού οχήματος.

Επίσης, έγινε γνωστό ότι αυτές διατηρούν την ενεργειακή χωρητικότητά τους στο 90,54% σε θερμοκρασία περιβάλλοντος -30 Κελσίου. Σε ό,τι αφορά στην αντοχή τους, η Geely Automotive γνωστοποίησε ότι είναι ασφαλείς.

Όπως ανακοίνωσε, σε δοκιμές διάτρησής τους τις διαπέρασαν ταυτόχρονα με οκτώ μεταλλικά καρφιά 5 χλστμ. τα οποία παρέμειναν σε αυτές για μία ώρα, χωρίς να προκληθεί φωτιά.

Επίσης, πραγματοποίησαν βαλλιστική δοκιμή με σφαίρα διαμετρήματός 5,8 χλστμ. όπου και πάλι δεν προκλήθηκε φωτιά. Τέλος, οι διαδικασίες πιστοποίησης της ασφάλειας και της αντοχής τους περιλάμβαναν βύθιση και πολύωρη παραμονή σε θαλασσινό νερό, πίεση σε πρέσα 26 τόνων και ρίψης τους σε φωτιά. Σύμφωνα με την κινεζική εταιρεία, σε καμία από αυτές τις δοκιμές δεν παρουσιάστηκε πρόβλημα.