Η οδηγική συμπεριφορά του νέου Honda CR-V αυξάνει την αυτοπεποίθηση του οδηγού σε άσφαλτο και χώμα.

Όταν η Honda σχεδίαζε το αμάξωμα του νέου CR-V πρώτος στόχος ήταν να αυξήσει την αίσθηση ασφάλειας και άνεσης στους επιβάτες. Αυτό επιτεύχθηκε χάρη στην αναβαθμισμένη δυναμική του πλαισίου, τον επανασχεδιασμό του συστήματος διεύθυνσης, τις πιο ποιοτικές αναρτήσεις και τον γενικότερο καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου.

Οι μηχανικοί της Honda θέλησαν να κάνουν πιο ελαφρύ και στιβαρό το αμάξωμα του CR-V χρησιμοποιώντας διαφορετικά υλικά. Ενισχύθηκαν πολλά σημεία του αυτοκινήτου όπως οι κολώνες B και C, ενώ στο εμπρός μέρος σχεδιάστηκε ένα νέο αλουμινένιο υποπλάισιο πολύ ελαφρύτερο από την προηγούμενη γενιά.

Το αποτέλεσμα ήταν να έχουμε ένα πιο στιβαρό σύνολο το οποίο ενισχύεται από τα νέα ελατήρια πίσω και φυσικά το επανασχεδιασμένο σύστημα διεύθυνσης. Όλα τα παραπάνω προσφέρουν μια αναβαθμισμένη αίσθηση οδήγησης στον οδηγό με περισσότερη πληροφόρηση, περισσότερη ακρίβεια και πιο ανάλαφρο χαρακτήρα.

Το CR-V είναι ένα SUV που μπορεί να κινηθεί με άνεση σε όλα τα τερέν και αυτό οφείλεται κυρίως στα ποιοτικές του αναρτήσεις. Μάλιστα στην έκδοση PHEV συναντάμε σύστημα ενεργητικής απόσβεσης το οποίο μέσω αισθητήρων προσαρμόζει αυτόματα τις αναρτήσεις ανάλογα με την κατάσταση του οδοστρώματος και τον τρόπο οδήγησης.

Η Honda έχει τοποθετήσει για πρώτη φορά στο CR-V προγράμματα οδήγησης Snow και Tow. Στην περίπτωση της επιλογής Snow το αυτοκίνητο αυτόματα ομαλοποιεί την απόκριση στο γκάζι κάνοντάς το πολύ προοδευτικό, ελαχιστοποιώντας το σπινάρισμα και αυξάνοντας την πρόσφυση σε καταστάσεις χαμηλής πρόσφυσης. Από την άλλη, στην επιλογή Tow, το CR-V είναι σε θέση να τραβήξει τρέιλερ με βάρος 750 κιλά (e:HEV) και βάρος 1.500 κιλά (e:PHEV).