Η βροχή επισκέφτηκε από την αρχή του τριημέρου την πίστα του Μόντρεαλ. Έτσι, η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών δεν μας έκανε και πολύ σοφότερους.

Το FP1 αναμενόταν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Κυρίως για να δούμε τη συμπεριφορά των μονοθέσιων στην εκ νέου ασφαλτοστρωμένη επιφάνεια της πίστας. Ωστόσο η βροχή χάλασε τα σχέδια των ομάδων.

Έπειτα από πολλά λεπτά αναμονής τα πρώτα μονοθέσια βγήκαν στην πίστα με τα ενδιάμεσα ελαστικά. Στην ουσία δεν είδαμε πραγματικές δοκιμές, παρά τους οδηγούς να παίρνουν μία πρώτη αίσθηση της πίστας με την συγκεκριμένη γόμα. Αρχικά ο Μπότας ήταν ο ταχύτερος. Όμως τα πράγματα δεν πήγαν το ίδιο καλά για τον teammate του.

Ο Ζου έχασε τον έλεγχο της Stake F1 στην σύντομη καμπή πριν από το σικέιν των στροφών 6-7. Περίπου στο σημείο στο οποίο ο Πανίς είχε το μεγάλο του ατύχημα στον αγώνα του 1997. Ευτυχώς η έξοδος του Ζου ήταν πολύ πιο ήπια και ο Κινέζος βγήκε εύκολα από το μονοθέσιο.

Ωστόσο το περιστατικό ήταν αρκετό ώστε να βγει η κόκκινη σημαία. Κατά τη διάρκεια της διακοπής πρόβαλε και ο ήλιος, στεγνώνοντας γρήγορα την πίστα. Οι χρόνοι έπεφταν συνεχώς, για όσους συμπλήρωναν γύρους με τα ενδιάμεσα.

Στο τελευταίο πεντάλεπτο, μάλιστα, ορισμένοι οδηγοί επιχείρησαν να συμπληρώσουν γύρους και με την μαλακή γόμα των slicks. Ο Νόρις ήταν από τους τελευταίους που συμπλήρωσαν γρήγορο γύρο με το συγκεκριμένο ελαστικό και τελείωσε τη διαδικασία στην κορυφή. Πίσω του οι Ferrari των Σάινθ και Λεκλέρ.

Η βροχή αναμένεται να επιστρέψει και στο FP2. Εφόσον επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις το έργο των μηχανικών για το σετάρισμα των μονοθέσιων θα δυσκολέψει ιδιαίτερα. Εάν, φυσικά, ο αγώνας της Κυριακής διεξαχθεί σε στεγνό οδόστρωμα.