Ύπνος: Χρησιμοποιείτε λάθος το μαξιλάρι σας – Η αλλαγή που πρέπει να κάνετε για να κοιμάστε καλύτερα, σύμφωνα με ειδικό

Είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη τη στάση ύπνου σας όταν ξαπλώνετε στο κρεβάτι. Σύμφωνα με έναν ειδικό δεν αξιοποιούμε πλήρως τις δυνατότητες των μαξιλαριών μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μέσος άνθρωπος περνάει 26 χρόνια στο κρεβάτι.

Είτε ξαπλώνετε ανάσκελα, στο πλάι είτε μπρούμυτα, ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο να βρει άνεση στο κρεβάτι. Όμως, οι ειδικοί ύπνου της Happy Beds επισημαίνουν ότι χρησιμοποιούμε με λάθος τρόπο τα μαξιλάρια μας.

Πώς να χρησιμοποιείτε τα μαξιλάρια στον ύπνο για να κοιμάστε καλύτερα

Εάν χρησιμοποιείτε το μαξιλάρι σας απλά για να ακουμπάτε το κεφάλι σας, κάνετε λάθος. Οι ειδικοί προτρέπουν τους ανθρώπους να δοκιμάσουν να χρησιμοποιήσουν ένα επιπλέον μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια τους. Όπως επισημαίνουν, αυτό μπορεί να προσφέρει καλύτερη στάση ύπνου και να αποφέρει μια σειρά από οφέλη για την υγεία σας.

Οι ειδικοί ύπνου της Happy Beds υποστηρίζουν ότι ο ύπνος με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια μπορεί:

Όταν κοιμάστε, οι μύες της πλάτης σας χαλαρώνουν και επουλώνονται με την πάροδο του χρόνου, επομένως είναι εξαιρετικά σημαντικό να σκεφτείτε τη στάση σας κατά τον ύπνο.

Με το 23% του παγκόσμιου πληθυσμού να υποφέρει από χρόνιο πόνο στην πλάτη, ο οποίος μπορεί να δυσκολέψει τον ύπνο, αυτή η αλλαγή στη χρήση του μαξιλαριού θα μπορούσε να βοηθήσει σημαντικά. Ο Rex Isap, ειδικός ύπνου και Διευθύνων Σύμβουλος της Happy Beds, εξηγεί ότι «τη στιγμή που ξαπλώνουμε στο κρεβάτι, υιοθετούμε μια αγαπημένη στάση ύπνου χωρίς να το σκεφτόμαστε πολύ. Δεν συνειδητοποιούμε ότι αυτό που θεωρούμε άνετο, στην πραγματικότητα μας κάνει περισσότερο κακό παρά καλό».

«Η κακή ευθυγράμμιση κατά τον ύπνο είναι ένα μεγάλο ζήτημα, που επηρεάζει το σώμα μας ασκώντας πίεση στη σπονδυλική στήλη. Χρησιμοποιούμε μαξιλάρια κάθε μέρα για να ακουμπάμε το κεφάλι μας κατά τον ύπνο, αλλά θα πρέπει να τα χρησιμοποιούμε περισσότερο, καθώς έχουν πολλά άλλα οφέλη για τον ύπνο μας», πρόσθεσε ο ίδιος.

«Η τοποθέτηση ενός μαξιλαριού ανάμεσα στα πόδια ή τα γόνατα μπορεί να προάγει την καλύτερη θέση για έναν πιο ξεκούραστο ύπνο, υποστηρίζοντας τους μύες και την ευθυγραμμισή του σώματός σας». Επίσης, μειώνει την πίεση στην κάτω πλάτη και τους γοφούς σας και ανακουφίζει από την μυϊκή ένταση, η οποία μπορεί να βοηθήσει εκείνους που υποφέρουν συχνά από πόνους κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Ο ύπνος με μαξιλάρι πίσω από την πλάτη σας προσφέρει μια “ίσια” στάση ύπνου, η οποία βοηθά επίσης στην πέψη και διατηρεί τη σπονδυλική σας στήλη ευθυγραμμισμένη με τον αυχένα σας. Για όσους δυσκολεύονται με το ροχαλητό, αξίζει επίσης να το δοκιμάσετε, καθώς ο ύπνος στο πλάι μπορεί να ανοίξει τους αεραγωγούς σας.

Εάν έχετε ξυπνήσει ποτέ με μυρμήγκιασμα, μουδιασμένα πόδια, κράμπες ή τσούξιμο γύρω από τα δάχτυλα των ποδιών σας, οι πιθανότητες είναι ότι αυτό μπορεί να οφείλεται σε κακή κυκλοφορία. Αυτό μπορεί να προκληθεί λόγω της πίεσης στην κάτω κοίλη φλέβα (μια σημαντική φλέβα που μεταφέρει αίμα στην καρδιά σας και πίσω). Η τοποθέτηση ενός μαξιλαριού ανάμεσα στα πόδια σας μπορεί να βοηθήσει στη διευκόλυνση της ροής του αίματος.

Ο ύπνος με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια είναι επίσης ιδανικός για τις έγκυες γυναίκες, οι οποίες μπορεί να δυσκολεύονται να βρουν άνετη στάση. Ο ειδικός ύπνου Rex δήλωσε: «Για τις εγκυες γυναίκες, αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος να νιώσουν πιο άνετα κατά τη διάρκεια της νύχτας και να έχουν έναν λιγότερο ανήσυχο ύπνο κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου».