Ο Οτ Τάνακ έκανε την μεγάλη ανατροπή στην Σαρδηνία κερδίζοντας στο νήμα την πρώτη του φετινή νίκη! Μόλις 2 δέκατα η διαφορά του από τον δεύτερο Οζιέ.

Για τον Γάλλο οκτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή, προτεραιότητα είχε η διατήρηση των κεκτημένων του Σαββάτου. Κατά συνέπεια ο Οζιέ δεν πίεσε ιδιαίτερα στις τέσσερις τελευταίες ειδικές του αγώνα, φροντίζοντας απλώς να κρατηθεί μπροστά από τον Τάνακ στην γενική κατάταξη.

Η προσέγγιση αυτή του Γάλλου, επέτρεψε στον Εσθονό της Hyundai να κλείσει σημαντικά την μεταξύ τους χρονική διαφορά. Συγκεκριμένα οι δύο οδηγοί ξεκίνησαν την τελευταία ημέρα με τον Οζιέ να προηγείται κατά 17,1 δευτερόλεπτα. Ωστόσο πριν την Power Stage ο Τάνακ είχε πλησιάσει στα 6,2, με τον Εσθονό να είναι ταχύτερος όλων στην προτελευταία ειδική.

Οι δύο προηγούμενες είχαν πάει στον Νεβίλ. Ο Βέλγος έπειτα από το σοκ της χθεσινής ημέρας -που τον έθεσε εκτός βαθμών Σαββάτου- έπρεπε να τα δώσει όλα σήμερα ώστε να εξασφαλίσει πολύτιμους βαθμούς από την Super Sunday. Και τα κατάφερε όντας ταχύτερος όλων έπειτα από τις 4 σημερινές ειδικές.

Φτάνοντας στην Power Stage ο Οζιέ παρέμενε το φαβορί. Ωστόσο ένα κλατάρισμα στην διάρκεια αυτής τον έκανε να χάσει πολύ χρόνο. Έτσι ο Τάνακ -παρά το ότι δεν ήταν ο ταχύτερος όλων στην Power Stage- κατόρθωσε να περάσει τον Γάλλο στην γενική κατάταξη!

Ο Τάνακ φεύγει από την Σαρδηνία με 25 βαθμούς (15+6+4), έναντι 22 του Οζιέ (18+4), 18 του Έβανς (10+5+3) και 12 του Νεβίλ (0+7+5). Στην βαθμολογία προηγείται ο Βέλγος με 127 βαθμούς έναντι 104 των Έβανς και Τάνακ.

Η νίκη αυτή έχει τεράστια σημασία για τον Τάνακ. Αυτή ήταν η καλύτερη φετινή εμφάνιση του Εσθονού ο οποίος έδειχνε πιο σίγουρος εδώ και 2 αγώνες με το Hyundai. Ακόμη κι έτσι, όμως, ο Εσθονός υπολειπόταν σε ρυθμό και βαθμολογικά του Νεβίλ.

Μετά από τις εξελίξεις της Σαρδηνίας το σκηνικό αλλάζει. Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμη και εάν ο Τάνακ συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό, σύντομα θα μπει και εκείνος στη μάχη του πρωταθλήματος.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε το πώς η Hyundai θα διαχειριστεί τους Νεβίλ και Τάνακ στους επόμενους αγώνες. Από τη μία ο Βέλγος έχει το πλεονέκτημα. Ωστόσο πρέπει να περιορίσει τα λάθη του σε έναν τόσο μακρύ αγώνα φθοράς.

Αγώνας φθοράς, όμως, ήταν γενικά και το Ράλλυ Σαρδηνίας. Μόνο 5 πληρώματα WRC τερμάτισαν μέσα στην βαθμολογούμενη δεκάδα. Οι Τάνακ, Οζιέ, Σόρντο, Έβανς και Μούνστερ επιβίωσαν από τις προκλήσεις του ιταλικού τερέν.

Οι επόμενες πέντε θέσεις ανήκαν σε πληρώματα WRC2. Νικητής στην κατηγορία ήταν ο Σάμι Πάγιαρι, με τον Ροσέλ δεύτερο. Επόμενος αγώνας είναι το Ράλλυ Πολωνίας μεταξύ 27 και 20 Ιουνίου.