Λόγω της περιορισμένης παραγωγής για την Ευρώπη, δεν θα εισαχθούν περισσότερες από 1.000 μονάδες. Στην Ελλάδα υπολογίζεται πως μέχρι τέλος του έτους θα εισαχθούν ελάχιστα με ό,τι αυτό συνεπάγεται!

Το νέο Honda Civic Type R ξεκίνησε να παραδίδεται στους… λίγους πελάτες στην Ελλάδα καθώς ο αριθμός των αυτοκινήτων που θα διαθέσιμα είναι πάρα πολύ μικρός. Αυτό είναι ένα θέμα που δεν αφορά μόνο την Ελλάδα αλλά και όλη την Ευρώπη, γεγονός που οφείλεται στις εκπομπές ρύπων.

Το 2023, στη Γηραιά Ήπειρο εισήχθησαν κάτι λιγότερο από 500 αυτοκίνητα ενώ για φέτος ο μέγιστος αριθμός στο σύνολο της χρονιάς δεν θα ξεπεράσει τις 1.000 μονάδες.

Την περυσινή χρονιά η ελληνική εισαγωγική εταιρεία είχε καταφέρει να φέρει μόλις… 3 αυτοκίνητα και ήταν αναμενόμενο να μην μπορεί να καλύψει τις ανάγκες.

Τα συγκεκριμένα μάλιστα ξεκίνησαν να παραδίδονται πριν από λίγες εβδομάδες σε μία τιμή που και αυτή πέρασε από μύρια κύματα.

Φόροι στα ύψη…

Αρχικά η τιμή διάθεσης ήταν στα 79.000 ευρώ λόγω της υψηλής φορολογίας που έχει η Ελλάδα στα αυτοκίνητα, καθώς εκτός από τον υψηλό ΦΠΑ έχει και έναν επιπλέον φόρο το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης. Η εισαγωγική εταιρεία πίεσε αρκετά το εργοστάσιο, η φορολογική κλίμακα έπεσε και τελικά το ιαπωνικό σπορ μοντέλο έπεσε στα 69.900 ευρώ, τιμή που έδωσαν ακόμα και όσοι το είχαν παραγγείλει πιο πριν.

Να σημειώσουμε πως για το 2024 ο Όμιλος Σαρακάκη, που είναι και ο εισαγωγέας των Honda, έχει καταφέρει να «κλείσει» άλλα δέκα αυτοκίνητα, καθώς υπάρχουν πολλοί που έδειξαν ενδιαφέρον και θέλουν να το αποκτήσουν. Αξίζει να σημειώσουμε πως σε αρκετές χώρες και λόγω της περιορισμένης παραγωγής το μοντέλο δεν εισάγεται…

Τελική στα 275 χλμ./ώρα

Η 6η γενιά του Honda Civic Type R εφοδιάζεται με ένα μηχανικό σύνολο 2.0 λίτρων VTEC Turbo το οποίο αποδίδει 329 ίππους. Στη γλώσσα των αριθμών το “0-100” επιτυγχάνεται σε 5,4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 275 χλμ./ώρα.