Έπειτα από την ανακοίνωση της αποχώρησης Νιούι από την Red Bull, έχουν κυκλοφορήσει διάφορα σενάρια για την επόμενη κίνηση του Βρετανού. Και ένα από αυτά έχει αρκετό ενδιαφέρον.

Η παραίτηση του Νιούι από το πόστο του επικεφαλής τεχνικού διευθυντή στην Red Bull είχε συνδεθεί κυρίως με την Ferrari. Το μεγαλύτερο μέρος του διεθνούς τύπου θεωρούσε -και θεωρεί- ότι το Μαρανέλο είναι η πιθανότερη επόμενη στάση στην καριέρα του Νιούι.

Οι Χάμιλτον και Λεκλέρ έσπευσαν, μάλιστα, από το Μαϊάμι να δηλώσουν ότι θα ήταν τιμή τους να συνεργαστούν με τον ιδιοφυή μηχανικό. Ο Νιούι θα μπορέσει να δουλέψει για την επόμενη ομάδα του από την άνοιξη του 2025. Αυτό σημαίνει ότι παρά το ότι δεν θα είναι παρών στον σχεδιασμό του αρχικού concept για τα νέα μονοθέσια του 2026, θα μπορέσει να συμβάλλει σημαντικά μέχρι εκείνα να ολοκληρωθούν.

Βέβαια, όπως συμβαίνει συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις, έχουν κυκλοφορήσει και πολλά εναλλακτικά σενάρια. Για παράδειγμα ο Έντι Τζόρνταν δήλωσε ότι ο Νιούι είναι εξαιρετικά πιθανό να αποσυρθεί -για λίγο καιρό τουλάχιστον- από την ενεργό δράση.

Επιπλέον υπάρχει και η επιβεβαιωμένη πρόταση που έχει κατατεθεί στον Βρετανό από την Aston Martin. Ωστόσο σύμφωνα με αρκετές πηγές, ο Νιούι δεν δείχνει να ενδιαφέρεται για μία μετακίνησή του στο Σίλβερστοουν.

Θα μπορούσε, όμως, ο ιδιοφυής τεχνικός να νοσταλγήσει τις ημέρες του στο Γκρόουβ; Το γράφουμε αυτό διότι σύμφωνα με το racingnews365.com, ο επικεφαλής της Williams, Τζέιμς Βόουλς έχει έρθει ήδη σε μία πρώτη διερευνητική επαφή με τον Νιούι.

Σύμφωνα με το ολλανδικό site, μάλιστα, η πρώτη συνάντηση των δύο ανδρών διεξήχθη σε θετικό κλίμα. Σίγουρα η Williams μπορεί να μην διαθέτει τους πόρους ή τις υποδομές της Ferrari. Ωστόσο κατέχει, αναμφίβολα, μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά του Βρετανού τεχνικού.

Ο Νιούι εργάστηκε στην Williams από το 1991 έως και το 1996. Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, ο Βρετανός κατέκτησε τα πρώτα του πρωταθλήματα. Τρία οδηγών (Μάνσελ, Προστ, Χιλ) και τέσσερα κατασκευαστών (1992, 1993, 1994, 1996).

Ακόμη και το νταμπλ της Williams το 1997 οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην σχεδιαστική ικανότητα του Νιούι, παρά το ότι ο Βρετανός είχε βάλει ήδη πλώρη για την McLaren τότε. Θα μπορούσε, λοιπόν, ο Νιούι να συγκινηθεί από την πρόκληση του να επαναφέρει μία ιστορική ομάδα σαν την Williams ξανά στο προσκήνιο;