Εμμονή με τις απολύσεις έχει ο Ίλον Μασκ ο οποίος φαίνεται να επιδιώκει όλο και περισσότερες περικοπές.

Πριν λίγο καιρό, ανακοινώθηκε από την Tesla ότι «ξηλώθηκε» μεγάλο μέρος του τμήματος που ασχολείται με το δίκτυο φορτιστών, με πρώτη και καλύτερη την επικεφαλής του Rebecca Tinucci.

Οι αναφορές δείχνουν ότι ο Ίλον Μασκ κατήγγειλε την επικεφαλής του τμήματος Supercharger της Tesla μαζί με ολόκληρη την ομάδα της, συνολικά 500 υπαλλήλους, επειδή αντιστάθηκε σε περαιτέρω απολύσεις.

Παρά το γεγονός ότι είχε ήδη μειώσει την ομάδα της κατά τουλάχιστον 15%, ο Μασκ απαίτησε περισσότερες περικοπές.

Αυτή η απόφαση, που φαίνεται να δημιουργήθηκε μάλλον από απογοήτευση παρά από στρατηγική, έχει αφήσει πολλούς μπερδεμένους, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τις πρόσφατες προσπάθειες της Tesla να καταστήσει τους φορτιστές της συμβατούς με τα ηλεκτρικά οχήματα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών.

Υποτίθεται ότι η Rebecca Tinucci, επικεφαλής του τμήματος φόρτισης της Tesla, αντιτάχθηκε στην έκκληση του Μασκ για πρόσθετες απολύσεις, με αποτέλεσμα την απόλυσή της μαζί με την ομάδα της.

Από τότε ο Μασκ επιχείρησε να ελέγξει τις ζημιές, εκφράζοντας την πρόθεση να επεκτείνει το δίκτυο φόρτισης και εξετάζοντας ακόμη και το ενδεχόμενο να επαναπροσλάβει κάποιο απολυμένο προσωπικό.

Η κίνηση αυτή έγινε εν μέσω εσωτερικών αναταραχών στην Tesla, με την Tinucci να αναφέρεται πρόσφατα απευθείας στον Μασκ μετά την αποχώρηση του Drew Baglino, ο οποίος προηγουμένως επέβλεπε το τμήμα φόρτισης με ελάχιστη παρέμβαση από τον Μασκ.

Η αναταραχή εντός της Tesla εκτείνεται πέρα από το τμήμα φόρτισης, αντικατοπτρίζοντας μία μεγαλύτερη εικόνα χάους.

Η μετατόπιση της εστίασης του Μασκ προς τα ρομποταξί, σε συνδυασμό με τις οπισθοδρομήσεις σε βασικές πρωτοβουλίες όπως το Model 2 και τα εργοστασιακά σχέδια στο Μεξικό και την Ινδία, έχει προκαλέσει ανησυχίες στους επενδυτές.

Παρά τη διαβεβαίωση του Μασκ για συνεχή ανάπτυξη του δικτύου Supercharger, οι πρόσφατες εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένων των ακυρωμένων έργων και της μείωσης των επενδύσεων, υποδηλώνουν μια αντίθετη πραγματικότητα.

Η απότομη απόλυση της ομάδας Supercharger άφησε το ενεργειακό τμήμα της Tesla να δυσκολεύεται να διαχειριστεί το φόρτο εργασίας, εγείροντας αμφιβολίες σχετικά με την ικανότητα της εταιρείας να επιτύχει τους στόχους της για τις υποδομές φόρτισης.

Επιπλέον, οι εργολάβοι που είχαν ευθυγραμμίσει τις δραστηριότητές τους με τα σχέδια της Tesla αντιμετωπίζουν τώρα αβεβαιότητα και οικονομική πίεση λόγω των ξαφνικών αλλαγών.

Η κίνηση αυτή έχει επιβαρύνει τις σχέσεις και άφησε πολλούς ενδιαφερόμενους να αισθάνονται θιγμένοι από τις ενέργειες της Tesla.

Μένει να δούμε αν όλα αυτά είναι κακά σημάδια για την πορεία της Tesla (καθώς και οι πωλήσεις δεν πηγαίνουν καλά) ή είναι μία παροδική κρίση πριν ο «μάγος» Μασκ κινήσει και πάλι το ραβδί του.