Αυτή ήταν μία ακόμη επαγγελματική νίκη για τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός κράτησε στην εκκίνηση την πρωτοπορία από τον Λεκλέρ και δεν κοίταξε πίσω μέχρι το τέλος.

Η διαφορά των δύο πρώτων δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλη. Ωστόσο σε κανένα σημείο ο Φερστάπεν δεν έδειξε να απειλείται από τον Λεκλέρ.

Ο Πέρεζ πήρε την τρίτη θέση, ενώ ο Ρικιάρντο κατόρθωσε με μεγάλο αγώνα να κρατήσει πίσω του τους Σάινθ και Πιάστρι μέχρι το τέλος. Η 4η θέση στην τελική κατάταξη ήταν η ανταμοιβή του. Επεισοδιακό αγώνα είχε ο Χάμιλτον. Ο Βρετανός ενεπλάκη στην σύγκρουση της εκκίνησης που έθεσε εκτός αγώνα τον Νόρις.

Στη συνέχεια είχε μία μεγάλη μάχη με τον Μάγκνουσεν, η οποία του στοίχησε πολύ σε χρόνο. Εν τέλει τιμωρήθηκε με 20 δευτερόλεπτα ποινής -εν είδει drive-through penalty- για παράβαση του ορίου ταχύτητας στο pitlane. Έτσι, την τελευταία βαθμολογούμενη θέση πήρε ο Τσουνόντα, πίσω από τον και πάλι εξαιρετικό Χούλκενμπεργκ.

Αρκετά επεισοδιακή ήταν η εκκίνηση του Sprint. Ο Φερστάπεν αμύνθηκε επιτυχημένα του Λεκλέρ για την πρωτοπορία ενώ ο Ρικιάρντο περνούσε τον Πέρεζ για την τρίτη. Πιο πίσω, όμως, είχαμε επαφές και μία εγκατάλειψη.

Ο Χάμιλτον που είχε κάνει εξαιρετική εκκίνηση, βούτηξε στην εσωτερική του Αλόνσο για την 8η θέση. Όμως ο Λιούις μπλόκαρε τον εσωτερικό τροχό, άνοιξε την τροχιά του και ακούμπησε τον Αλόνσο. Ο Ισπανός με τη σειρά του έπεσε πάνω στον Στρολ που ήταν στην εξωτερική ο οποίος ακούμπησε τον Νόρις.

Ο Λάντο ήταν ο μεγάλος χαμένος, εγκαταλείποντας επί τόπου. Μεγάλοι κερδισμένοι ήταν οι οδηγοί των Haas. Οι Χούλκενμπεργκ και Μάγκνουσεν ήταν στις θέσεις 7-8 μετά την εκκίνηση, πίσω από τον Πιάστρι. Ένατος ήταν ο Χάμιλτον, με τον Τσουνόντα δέκατο. Όσο για τον Αλόνσο, ο Ισπανός είχε πέσει στην τελευταία θέση της κατάταξης.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας θα έβγαινε για 3 γύρους μέχρι να καθαριστεί η πίστα. Στον 4ο γύρο θα έμπαινε στα pits με τους οδηγούς να επιστρέφουν σε αγωνιστικό ρυθμό. Έναν γύρο αργότερα ο Πέρεζ θα προσπερνούσε τον Ρικιάρντο για την 3η θέση.

Πίσω από τον Αυστραλό θα σχηματιζόταν ένα μικρό τρενάκι μονοθέσιων με τους Σάινθ και Πιάστρι να έχουν το πλεονέκτημα του DRS. Ο Ντάνιελ, όμως, θα αμυνόταν εξαίρετα έναντι του Ισπανού.

Λυσσώδης ήταν και η μάχη των Μάγκνουσεν-Χάμιλτον για την 8η θέση. Η άμυνα του Δανού ήταν σκληρή, όμως το race control τον τιμώρησε με ποινή 10 δευτερολέπτων επειδή κέρδισε πλεονέκτημα βγαίνοντας εκτός πίστας.

Στον 14ο γύρο ο Βρετανός θα επιχειρούσε το προσπέρασμα στην Haas από την εξωτερική της 8. Όμως και οι δύο οδηγοί θα έβγαιναν εκτός, με τον Τσουνόντα να εκμεταλλεύεται την μεταξύ τους μάχη για να προσπεράσει τον Χάμιλτον.

Ο Ιάπωνας θα προσπερνούσε και τον Μάγκνουσεν πριν τον μιμηθεί ο Χάμιλτον. Ο οδηγός της Haas θα έπαιρνε και δεύτερη ποινή για το τελευταίο περιστατικό του με τον Χάμιλτον. Τελικά ο Βρετανός θα έπαιρνε στον τελευταίο γύρο την 8η θέση από τον Τσουνόντα.

Ωστόσο μετά τη λήξη του αγώνα θα τιμωρούταν με ποινή 20 δευτερολέπτων για υπερβολική ταχύτητα στο pitlane. Έτσι η βαθμολογούμενη 8άδα ήταν Φερστάπεν, Λεκλέρ, Πέρεζ, Ρικιάρντο, Σάινθ, Πιάστρι, Χούλκενμπεργκ και Τσουνόντα.