Ο CEO της Jeep μίλησε σχετικά με το δυναμικό off-roader της μάρκας, αποκαλύπτοντας ορισμένες πιθανότητες.

, ο οποίος ρωτήθηκε εάν πρόκειται να δούμε βενζινοκίνητες εκδόσεις και στα

Ως κόνσεπτ, το Jeep Recon παρουσιάστηκε σαν ο μεγάλος ανταγωνιστής του Land Rover Defender και το ηλεκτρικό αδερφάκι του πιο σκληροπυρηνικού Jeep Wrangler.

«Μέχρι στιγμής, το σχέδιό μας είναι αμιγώς και μόνο ηλεκτρικά. Το Wagoneer S θα είναι σίγουρα μόνο ηλεκτρικό. Παραμένουμε πιστοί στο πλάνο του πλήρους εξηλεκτρισμού της γκάμας μας, ωστόσο αναλογιζόμαστε τις πιθανότητές μας με το Recon»

Όπως και το Wrangler, το Recon αναμένεται ως αμιγώς ηλεκτρικό με μοναδικές off-road δυνατότητες και υψηλές επιδόσεις. Συγκεκριμένα, γνωρίζουμε ότι η ιπποδύναμή του θα φτάσει τους περίπου 608 ίππους, ενώ η αυτονομία τα περίπου 600 χιλιόμετρα. Ταυτόχρονα, οι πόρτες του θα είναι αποσπώμενες.

Ωστόσο, η επιβράδυνση των πωλήσεων ηλεκτρικών, μάλλον έχει αναγκάσει τη Jeep να αλλάξει προσέγγιση, παρόμοια με άλλες μάρκες της Stellantis. Τρανταχτό παράδειγμα αυτού, ήταν το λανσάρισμα του Avenger με τον 1.200άρη βενζινοκινητήρα .

Παρόμοια έπραξε η έτερη μάρκα του γκρουπ, Fiat με το λανσάρισμα της υβριδικής έκδοσης του 600, την ώρα που στο εργοστάσιο εξελίσσεται ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης και για το 500.

Ο Filosa τόνισε, πως το Jeep Recon πιθανότατα να διατεθεί με υβριδικά συστήματα πρόωσης, πέραν του ηλεκτρικού, κατά το λανσάρισμά του το 2025. Όμως, το σίγουρο είναι ότι δε θα το δούμε με μονάχα βενζινοκινητήρα, όπως έγινε με το Avenger.

«Η στρατηγική μας παραμένει να διαθέτουμε 100% ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη. Εάν οι πολιτικοί ηγέτες της ηπείρου αποφασίσουν κάτι άλλο, τότε θα χρειαστεί να προσαρμοστούμε» πρόσθεσε ο Filosa.