Σε άλλο… επίπεδο πήγε την διαφήμιση της επιχείρηση με καυσόξυλα στα Τρίκαλα, καθώς δημιούργησε βίντεο διασκευάζοντας το “Ζάρι” της Μαρίνας Σάττι.

Ο λόγος για το διαφημιστικό spot που γυρίστηκε από τον κ. Θανάση Σούντα, στο οποίο διακρίνεται η ομάδα της εταιρίας «Καυσόξυλα Κολίτσας» στα Τρίκαλα, να πρωταγωνιστεί στην δική της «Κάρβουνο-vision 2024». Στο πλαίσιο αυτό δημιούργησαν ένα τραγούδι με την μελωδία του «Ζάρι» της Μαρίνας Σάττι και στίχους που ταιριάζουν στην επιχείρηση, γύρισαν ένα ευρηματικότατο, όσο και επίκαιρο βίντεο για να διαφημιστούν.

Html code here! Replace this with any non empty text and that’s it.

Το βίντεο ξεκινά με την γνωστή influencer Μαριάννα Γεωργάκη, η οποία σαν μια άλλη Μαρίνα Σάττι, κρατώντας μια χάρτινη ταμπέλα στην οποία αναγράφεται με μεγάλα γράμματα το όνομα της εταιρίας. «Κάρβουνο καλό να βρω μακάρι, αρνί θέλω να ψήσω όχι ψάρι, κάνω πως ξεχνάω μα έρχεται Πάσχα και όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα». Με φόντο τη φύση και εννοείται τα καυσόξυλα Κολίτσας, φαίνεται στο βίντεο ο χορός και ακούγεται το τραγούδι σε μια πιο λαϊκή και σίγουρα διασκεδαστική εκδοχή.

Πηγή:newsit.gr