To Ioniq 5 N, προκαλεί δέος με τις εντυπωσιακές επιδόσεις του. Πλέον είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα.

Μια απλή περίληψη των προδιαγραφών είναι αρκετή για να… τρομάξει ακόμη και ένα αυτοκίνητο όπως η Porsche Taycan GTS: δύο ηλεκτροκινητήρες, μέγιστη απόδοση 650 PS και 740 Nm  ροπής στη λειτουργία N Grin Boost, και 0-100 km/h σε μόλις 3,4’’.

Το Ν είναι 20 mm χαμηλότερο, 80 mm μακρύτερο (λόγω όλων των αεροδυναμικών πρόσθετων) και, κυρίως, 50 mm φαρδύτερο από το στάνταρ Ioniq 5. Το πλαίσιο έχει πρόσθετες συγκολλήσεις και ενισχύσεις για αύξηση της ακαμψίας, ενώ ακόμα και οι βάσεις στήριξης της μπαταρίας και των κινητήρων είναι πιο σκληρές.

Η Hyundai έχει αξιοποιήσει στο μέγιστο τις δυνατότητες ρύθμισης και ελέγχου μέσω λογισμικού που προσφέρει το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης. Ενα από τα μεγαλύτερα highlights είναι το N e-Shift, το οποίο μιμείται τη λειτουργία κιβωτίου ταχυτήτων οκτώ σχέσεων, διακόπτοντας στιγμιαία την παροχή ροπής υπό τη συνοδεία ενός τεχνητού ήχου.

Το «καυτό» Ioniq 5 N, είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από 78.990 ευρώ.