Το άλλο τρίτο (39%) όλων των φορτιστών διανέμεται σε 24 κράτη μέλη, καλύπτοντας σχεδόν το 80% της επιφάνειας της περιοχής.

Η Ολλανδία -η χώρα με το μεγαλύτερο μερίδιο υποδομής- έχει πάνω από 52 φορές περισσότερα σημεία φόρτισης από τη Ρουμανία (2.754), που είναι περίπου επτά φορές μεγαλύτερη.

Τα ευρήματα της έρευνας, για λογαριασμό της ACEA, είναι άκρως ενδιαφέροντα για τα δεδομένα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Υπάρχει σημαντική συσχέτιση μεταξύ της διαθεσιμότητας δημόσιων σημείων φόρτισης και των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV). Χώρες όπως η Γερμανία, η Ολλανδία, η Γαλλία και το Βέλγιο, που κατατάσσονται μεταξύ των πέντε κορυφαίων όσον αφορά τον μεγαλύτερο αριθμό φορτιστών, παρουσιάζουν επίσης μερικά από τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς για τα BEV.

Ποια είναι τα σημαντικότερα ευρήματα:

Οι 5 χώρες της ΕΕ με τα περισσότερα δημόσια σημεία φόρτισης:

Οι 5 χώρες της ΕΕ με τα λιγότερα δημόσια σημεία φόρτισης:

Πόσα δημόσια σημεία φόρτισης υπάρχουν διαθέσιμα στην Ελλάδα;

Ποια είναι, όμως, τα ευρήματα που αφορούν στη χώρα μας; Το μερίδιο αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, κυμαίνεται σε ένα ποσοστό της τάξεως του 4 με 5%. Την ίδια ώρα, βάσει της έρευνας, τα δημόσια σημεία φόρτισης που είναι διαθέσιμα στην ελληνική επικράτεια, είναι 3.166.

Αυτό σημαίνει ότι η Ελλάδα απέχει ακόμα από τον πάτο της ΕΕ, αλλά έχει πολύ δρόμο να διανύσει, για να βρεθεί σε θετικό πρόσημο, σε σχέση με τις ταχέως αναπτυσσόμενες (στην ηλεκτροκίνηση) χώρες.