Απέχουμε μονάχα μερικούς μήνες από το επίσημο ντεμπούτο της τρίτης γενιάς του Audi Q5 και η αυτοκινητοβιομηχανία κάνει τις τελικές δοκιμές στο SUV πυρετωδώς.

Εκτιμάται ότι η παρουσίαση του νέου Q5 θα γίνει εντός του 2024, επομένως δεν μένει πολύς καιρός ακόμα μέχρι να το δούμε επίσημα. Μέχρι τότε, η Audi θα συνεχίσει να δοκιμάζει το SUV σε ακραίες καιρικές συνθήκες και παντός τύπου εδάφη.

Ορισμένες φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο μας έδωσαν μερικές χρήσιμες πληροφορίες, συνεπώς έχουμε μια ιδέα πλέον του τι να περιμένουμε. Από αυτές, διακρίνεται η μάσκα του πρωτότυπου Q5, με τους πιο λεπτούς προβολείς που θυμίζουν κάτι από Alfa Romeo Stelvio.

Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι νέος και οι εισαγωγές αέρα μεγαλύτερες, ενώ ο πίσω είναι μεγαλύτερος από αυτόν της παρούσας γενιάς και βλέπουμε πως υπάρχει μια απόληξη.

Η πιο σημαντική παρατήρηση στο πίσω μέρος αφορά στην οροφή και συγκεκριμένα στη διαμόρφωσή της, ώστε να διασφαλίζεται περισσότερος χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και για τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ.

Photos: AutoYa Interior /YouTube

Το 2022, αποκαλύφθηκαν μερικές λεπτομέρειες σχετικά και με το εσωτερικό του νέου Q5. Η κεντρική οθόνη του συστήματος infotainment αναμένεται να είναι μεγαλύτερη, τύπου tablet, ενώ η οθόνη με τις ενδείξεις των οργάνων θα είναι μικρότερη και θα βρίσκεται πίσω από ένα νέο τιμόνι.

Η δεύτερη γενιά του Audi Q5 κατασκευάστηκε πάνω στην πλατφόρμα MLB Evo, αλλά η νέα έχει εξελιχθεί σε μια ανανεωμένη έκδοσή της.

Πρόκειται για μια τεχνολογία που έχει αποδειχθεί εξαιρετικά ευέλικτη, διότι έχει χρησιμοποιηθεί για την εξέλιξη και την κατασκευή των παρόντων Q5, A4 και A5, αλλά και στα Q7, Q8, Bentley Bentayga, Lamborghini Urus, VW Touareg και πολλά ακόμα.

Photos: AutoYa Interior / YouTube

Η πλατφόρμα αυτή υποστηρίζει, επίσης, την ενσωμάτωση πληθώρας συστημάτων πρόωσης. Συγκεκριμένα, υποστηρίζει κινητήρες βενζίνης, ντίζελ όπως και ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά συστήματα.

Το πιθανότερο με το νέο Audi Q5 είναι να διατεθεί σε μια σειρά από ήπια υβριδικές εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ. Θεωρείται δεδομένη τουλάχιστον μια plug-in υβριδική έκδοση με ηλεκτρική αυτονομία που θα ξεπερνάει τα 100 χιλιόμετρα.

Επίσης, το SQ5 αναμένεται να συνεχίσει με έναν V6 και τεχνολογία 48V με ισχύ πάνω-κάτω στους 400 ίππους.

Όλα όσα λέμε βέβαια είναι κυρίως υποθέσεις και εκτιμήσεις βάσει των όσων δεδομένων έχουμε μέχρι τώρα. Μέσα στους επόμενους μήνες θα έχουμε νεότερα.