Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία έχει κάθε καλό λόγο για να καυχιέται για τη νέα μπαταρία της.

Η Nio ανακοίνωσε τα αποτελέσματα τριών ξεχωριστών δοκιμών αυτονομίας, που πραγματοποιήθηκαν αυτή την εβδομάδα με το νέο ET7 2024.

Οι δοκιμές δεν είναι αξιοσημείωτες μόνο επειδή το ηλεκτρικό σεντάν κατάφερε να διανύσει 1.070 χλμ. με μία μόνο φόρτιση, αλλά και λόγω των νέων μπαταριών ημι-στερεής κατάστασης, που αν μη τι άλλος επιβεβαίωσαν την αποτελεσματικότητά τους.

Στο πλαίσιο αυτών των δοκιμών, στην ενδοχώρα της Κίνας, ένα αυτοκίνητο που ταξίδεψε από τη Σαγκάη στο Ξιάομεν, έκανε 1.046 χλμ. Πριν… παραδώσει πνεύμα η μπαταρία, ένα άλλο ξεκίνησε από το Πεκίνο για το Χεφέι, κατάφερε να διανύσει 1.062 χλμ. και το τρίτο όχημα, πραγματοποίησε 1.070 χλμ. από το Κιουμίνγκ στο Ζανγιάνγκ, που συνιστά και την κορυφαία επίδοση της διαδικασίας.

Στο μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας διαδρομής, το ET7 μετέφερε φορτίο περίπου 200 κιλών, ανέβηκε σε υψόμετρο 1.875 μέτρων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του, έφτασε σε τελική ταχύτητα 118 χλμ./ώρα και διατήρησε μέση 83,7 χλμ/ώρα. Συνολικά, το αυτοκίνητο χρειάστηκε 12,8 ώρες για να ολοκληρώσει το ταξίδι του.

Η συνταγή της επιτυχίας της Nio είναι η μπαταρία με δυνατότητα αποθήκευσης 150 kWh , η οποία έχει το ίδιο μέγεθος με την αντίστοιχη ιόντων λιθίου των 100 kWh και ζυγίζει μόλις 20 κιλά)περισσότερο, παρόλο που έχει 50% περισσότερο… χυμό στο φορτίο της!