Σε στάση εργασίας προχωρούν αύριο, Παρασκευή, οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ.

Δεν θα κυκλοφορούν λεωφορεία του Οργανισμού από τις 10 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι.

«Ο ΟΑΣΘ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Συνδικάτο Εργαζομένων του Οργανισμού αποφάσισε αιφνιδιαστικά να προχωρήσει σε στάση εργασίας αύριο Παρασκευή, 26 Απριλίου, από τις 10 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι».

Η διοίκηση του Οργανισμού καλεί τους εργαζόμενους να μην προχωρήσουν στην κινητοποίηση και να μην ταλαιπωρήσουν τους επιβάτες.

Σύμφωνα με τους εργαζόμενους ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε την έναρξη διενέργειας ανοικτού δημόσιου διαγωνισμού για την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες.

«Μήπως τελικά η απαξίωση που βίωσε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης όλα τα προηγούμενα χρόνια μόνο τυχαία δεν ήταν, αλλά άνοιξε τον δρόμο της εκ νέου εκχώρησης του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες», σημειώνει το Συνδικάτο Εργαζομένων.

Οι εργαζόμενοι δηλώνουν «εγκλωβισμένοι με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε (υπογραφή Σ.Σ.Ε., έκδοση Φ.Ε.Κ. ανθυγιεινού επιδόματος κτλ) να παραπέμπονται για επίλυση σε… μελλοντικό χρόνο».

Καλούν τη Διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ. και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν και να δώσουν οριστικά λύσεις και απαντήσεις, στα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης και των εργαζόμενων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Συνδικάτου Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ:

Ως πότε θα συνεχίζουν οι πολίτες αυτής της πόλης και καθημερινοί επιβάτες του μοναδικού έως σήμερα μέσου μαζικής μεταφοράς να εμπαίζονται;
Την ώρα που η πόλη ασφυκτιά από το κυκλοφοριακό λόγω των εργασιών στην περιφερειακή οδό και η έναρξη λειτουργίας του μετρό μετατίθεται συνεχώς, ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε την έναρξη διενέργειας ανοικτού δημόσιου διαγωνισμού για την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες ύψους 646.800.000€ με ανταγωνιστικό διάλογο…!!!

Τα ερωτήματα που εγείρονται ποικίλα:
  Βάσει ποιου συγκοινωνιακού χάρτη σχεδιάστηκε ο διαγωνισμός;;; Ο τελευταίος συγκοινωνιακός χάρτης για την πόλη της Θεσσαλονίκης καταρτίστηκε το 2004!!!
Γνωρίζουν ποιο είναι το έργο που θα κληθούν να πραγματοποιούν οι πάροχοι συγκοινωνιακού έργου στην πόλη μετά την έναρξη λειτουργίας του μετρό;;;
Από που προκύπτουν τα 22.500.000 οχηματοχιλιόμετρα και τα 250 λεωφορεία;;;
  Πως είναι δυνατόν στην Αττική ο διαγωνισμός να αφορά ανάθεση περίπου 13% του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτη, όταν ο αντίστοιχος διαγωνισμός στην Θεσσαλονίκη αφορά πάνω από το 50% ;;;
  Πως είναι δυνατόν στην Αττική το ύψος της προαίρεσης για αύξηση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου του διαγωνισμού, να ανέρχεται στο 4% και το αντίστοιχο ύψος στην Θεσσαλονίκη να φτάνει το 20%;;;
  Μήπως τελικά η απαξίωση που βίωσε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης όλα τα προηγούμενα χρόνια μόνο τυχαία δεν ήταν, αλλά άνοιξε τον δρόμο της εκ νέου εκχώρησης του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες;;

Την ίδια ώρα οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό για ακόμα μια φορά βρισκόμαστε εγκλωβισμένοι με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε (υπογραφή Σ.Σ.Ε., έκδοση Φ.Ε.Κ. ανθυγιεινού επιδόματος κτλ) να παραπέμπονται για επίλυση σε… μελλοντικό χρόνο.

Φτάνει πια. Η Διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ.  και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν και να δώσουν οριστικά λύσεις και απαντήσεις, στα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης μας και των εργαζόμενων σε αυτή.

Προκηρύσσουμε προειδοποιητική στάση εργασίας για την Παρασκευή 26/4/2024 από τις 10:00 έως τις 14:00.