Το πρώτο αυτοκίνητο της Xiaomi λανσαρίστηκε πρόσφατα στην Κίνα και έκτοτε, τα πράγματα δεν έχουν κυλήσει πολύ ομαλά.

Το Xiaomi SU7 αποτελεί το ξεκίνημα του κινεζικού κολοσσού στην αυτοκινητοβιομηχανία. Λανσαρίστηκε στην Κίνα πολύ πρόσφατα και αμέσως έγινε εξαιρετικά δημοφιλές, αφού υποσχόταν υψηλές επιδόσεις και μεγάλη αυτονομία.

Συγκεκριμένα, οι παραγγελίες ανήλθαν στις 88.898 στο πρώτο 24ωρο από όταν διατέθηκε στο ευρύ κοινό. Παρότι πέρασαν μόλις λίγες μέρες από τις παραγγελίες, το SU7, άρχισε γρήγορα να μετατρέπεται σε μαύρο πανί.

Το αρχικό θέμα είναι πως τελικά, η αναμονή είναι τεράστια, συν ότι έχει δημιουργηθεί σοβαρό θέμα με την επιστροφή χρημάτων για όσους το μετάνιωσαν.

Συγκεκριμένα, η αναμονή, αναλόγως την έκδοση που επέλεξε ο κάθε αγοραστής, ξεκινάει από τους τέσσερις μήνες στην καλύτερη και μπορεί να φτάσει ακόμα και τους οκτώ.

Ορισμένοι «ξενέρωσαν» με την τεράστια αναμονή και κατά συνέπεια ήθελαν να ακυρώσουν την παραγγελία τους, αλλά ανακάλυψαν ότι δεν μπορούσαν να πάρουν τα χρήματά τους πίσω.

Η Xiaomi υποσχέθηκε στους πελάτες την επιστροφή ενός ορισμένου ποσού εντός των πρώτων επτά ημερών από την παραγγελία.

Ωστόσο, κάποιοι από τους 469 ανθρώπους που ζήτησαν επιστροφή, ισχυρίζονται ότι η πολιτική της εταιρείας δεν έχει τηρηθεί. Από την άλλη, ο κολοσσός τεχνολογιών λέει πως οι συγκεκριμένοι έχουν κάνει λάθος στην παραγγελία τους.

Όπως αποδείχθηκε, η Xiaomi είχε δίκιο και για αυτό έκανε ορισμένες τροποποιήσεις στην ιστοσελίδα της για να μην το πάθουν και άλλοι πελάτες μελλοντικά.

Η τελευταία μεγάλη δυσκολία που αντιμετωπίζει το SU7 είναι πως από το λανσάρισμά του και μετά, έχει εμφανιστεί στους δρόμους με φωτογραφίες και βίντεο να βγαίνει εύκολα εκτός τροχιάς και να εμπλέκεται σε ατυχήματα.

Τα παραπάνω έχουν δημιουργήσει ένα αρνητικό αντίκτυπο για το SU7, το οποίο κατηγορείται για ανεπαρκές στη λειτουργία του traction control. Και όταν μιλάμε για ένα ηλεκτρικό που ανταγωνίζεται σε επιδόσεις μερικές Porsche, τότε απαγορεύεται να είναι επικίνδυνο και δύστροπο στην οδήγηση.