Η καινούργια γενιά της Mercedes-AMG GT Coupé έχει το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+, ως γνωστόν. Όμως, η εταιρεία μάλλον σκέφτηκε και αυτούς που θέλουν ένα supercar με πιο καθαρόαιμο οδηγικό χαρακτήρα.

Πριν από λίγες ημέρες η Mercedes-AMG παρουσίασε τη βασική έκδοση της GT Coupe, η οποία έχει τετρακύλινδρο κινητήρα 421 ίππων. Ωστόσο, αυτή δεν θα είναι η μόνη προσθήκη στην γκάμα της, όπως φαίνεται.

Η δεύτερη γενιά της GT Coupé (φωτογραφίες) -είτε στην εκδοχή GT 45 με τον V8 των 476 ίππων είτε στην GT 55 με τους 585 ίππους- διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+. Αυτό σημαίνει ότι δεν εφαρμόστηκε η φιλοσοφία της πρώτης η οποία ήταν πισωκίνητη.

Ωστόσο, τα στελέχη της Mercedes-AMG αποφάσισαν να ικανοποιήσουν την επιθυμία όσων πελατών της θα ήθελαν το νέο μοντέλο μόνο με κλασική διάταξη, δηλαδή με την κίνηση να μεταδίδεται μόνο στους πίσω τροχούς.

Έτσι, οι φωτορεπόρτερ-«κατάσκοποι» εντόπισαν πρωτότυπα της GT Coupé με τον V8 κινητήρα να κάνουν δοκιμές εξέλιξης. Αυτά έχουν καλυμμένα μόνο μερικά τμήματα του εμπρός προφυλακτήρα, διαφορετικής σχεδίασης τροχούς ελαφρού κράματος και χάλκινου χρώματος κάλυμμα στις δαγκάνες του συστήματος πέδησης. Επίσης, στο πίσω μέρος υπάρχει μια σταθερά τοποθετημένη αεροτομή και διαφορετικά διαμορφωμένος αεροδυναμικός διαχύτης στον προφυλακτήρα..

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, πιθανότατα πρόκειται για την έκδοση GT Coupé 63 Performance, η οποία θα είναι μόνο πισωκίνητη και θα απευθύνεται σε όσους θέλουν να έχουν έναν πιο σκληροπυρηνικό οδηγικό χαρακτήρα στο αυτοκίνητό τους.

Από την εταιρεία δεν επιβεβαιώνεται ούτε διαψεύδεται η διαδικασία εξέλιξης της νέας έκδοσης της GT Coupé. Κάποιοι εκτιμούν ότι ενδεχομένως να διαθέτει τον Plug-in Hybrid V8 κινητήρα που έχει εξελίξει και τοποθετείται στην S-Class 63 E Performance. Σε αυτή, η συνδυαζόμενη μέγιστη ισχύς του υβριδικού συστήματος αποδίδει 802 ίππους/5.500-6.500 σ.α.λ. και μέγιστη  συνδυαζόμενη ροπή 1.430 Nm.

Προς το παρόν, δεν υπάρχουν στοιχεία για την απόδοση της νέας έκδοσης της GT Coupé. Όμως, έχει γίνει γνωστό ότι αναμένεται να παρουσιαστεί προς το τέλος του 2024 ή τις αρχές του 2025, το αργότερο.