Η Ford συμμετέχει στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ με τα μοντέλα της για τη αμερικανική αγορά. Εκτός από αυτά, έδειξε και μια ακόμα αλλαγή που αφορά στην ίδια την εταιρεία.
Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ («NAIAS») σήκωσε αυλαία και θα διαρκέσει ως τις 24 Σεπτεμβρίου. Σε αυτή, η Ford -μεταξύ άλλων- παρουσίασε τα ανανεωμένα F-150 και F-150 Lightning, την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μεγάλου pickup μοντέλου της.
Κάποια από τα οχήματα είναι η εξοπλιστική έκδοση «Titanium Black» η οποία χαρακτηρίζεται και από το ιδιαίτερο μαύρο χρώμα τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό. Όμως, δεν αφορά μόνο σε αυτά αλλά και στον εταιρικό λογότυπό της.
Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού Ωκεανού , η Ford είναι γνωστή και με το χαϊδευτικό «Μπλε Οβάλ». Κι αυτό από την αισθητική του λογότυπού της. Από το 1927 ως και σήμερα αυτός είναι σε οβάλ επιφάνεια στην οποία υπάρχει η ονομασία της εταιρείας με καλλιγραφικά γράμματα λευκού χρώματος σε μπλε φόντο.
Μέχρι σήμερα, γράψαμε; Μήπως θα πρέπει να το ξανασκεφτούμε και να αναθεωρήσουμε;
Το F-150 που υπάρχει στο περίπτερο της Ford στην Έκθεση διαθέτει τον λογότυπο στη μάσκα του προφανώς. Όμως, με μια προσεκτικότερη ματιά σε αυτόν μπορούμε να δούμε ότι το φόντο του είναι μαύρο και όχι στη μπλε απόχρωση που έχουμε συνηθίσει.
Επίσης, άλλο στοιχείο αλλαγής είναι το γεγονός ότι τα γράμματα είναι μεγαλύτερα σε διαστάσεις από πριν, ενώ το πάχος του περιγράμματος είναι μικρότερο, συγκριτικά.
Αισθητικά, θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε τον λογότυπο σαν νέο. Με αυτόν τρόπο η Ford ακολούθησε την τάση που υπάρχει στην Αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία χρόνια. Αυτή θέλει να γίνεται πιο απλό και πιο λιτό το έμβλημα των εταιρειών, προσαρμοζόμενο στην πιο σύγχρονη εικόνα που συμβαδίζει με την ηλεκτροκίνηση.
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto