Είναι σχεδόν καλοκαίρι, πράγμα που σημαίνει ότι ο καιρός γίνεται πιο ζεστός και οι μέρες μεγαλώνουν. Αλλά τι γίνεται με τον ύπνο; Μερικά από τα πιο ευχάριστα μέρη των καλοκαιρινών μηνών μπορεί να διαταράξουν τον κύκλο του ύπνου σας, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Το καλοκαίρι παρουσιάζει μοναδικά εμπόδια που δεν έχουμε την τάση να βλέπουμε κατά τη διάρκεια άλλων εποχών.

Μερικά από αυτά περιλαμβάνουν:

Είναι σχεδόν καλοκαίρι, πράγμα που σημαίνει ότι ο καιρός γίνεται πιο ζεστός και οι μέρες μεγαλώνουν. Αλλά τι γίνεται με τον ύπνο; Μερικά από τα πιο ευχάριστα μέρη των καλοκαιρινών μηνών μπορεί να διαταράξουν τον κύκλο του ύπνου σας, σύμφωνα με τους ειδικούς.
Το καλοκαίρι παρουσιάζει μοναδικά εμπόδια που δεν έχουμε την τάση να βλέπουμε κατά τη διάρκεια άλλων εποχών.
Μερικά από αυτά περιλαμβάνουν:
Περισσότερο φως
Περισσότερη ζέστη
Περισσότερη κοινωνικοποίηση
Η έκθεση στο φως επηρεάζει τον κιρκάδιο ρυθμό μας, το εσωτερικό ρολόι που μας κάνει ενεργούς κατά τη διάρκεια της ημέρας και νυσταγμένους τη νύχτα. Ομοίως, η ζέστη μπορεί επίσης να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο κοιμόμαστε.
Ο ύπνος ακολουθεί τον κύκλο της θερμοκρασίας του πυρήνα του σώματός μας. Γι αυτό μπορεί να είναι πιο δύσκολο να κοιμηθούμε καλά αν το σώμα δεν μπορεί να δροσιστεί τη νύχτα.
Ο θερμότερος καιρός και οι μεγαλύτερες ημέρες σημαίνουν επίσης περισσότερη διασκέδαση. Οι άνθρωποι είναι συχνά πιο δραστήριοι και κοινωνικοί κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και μένουν ξύπνιοι ή έξω αργότερα σε σύγκριση με άλλες εποχές.
Ευτυχώς, υπάρχουν μερικές απλές στρατηγικές για να καταπολεμήσετε αυτά τα εμπόδια και να σας βοηθήσουν να έχετε έναν καλύτερο ύπνο. Δείτε μερικά από τα μεγαλύτερα λάθη ύπνου που κάνουν οι άνθρωποι και πώς να τα αποφύγετε για να κοιμάστε καλύτερα και περισσότερο.
Λάθος #1: Skincare σε έντονα φώτα του μπάνιου
Δεδομένου ότι έχουμε ήδη αυξημένη έκθεση στο ηλιακό φως από τις μεγαλύτερες καλοκαιρινές ημέρες η πρόσθετη έκθεση στο φως το βράδυ μπορεί να οδηγήσει σε πιο αργή ώρα ύπνου και λιγότερες ώρες ύπνου.
Το φως αναστέλλει την παραγωγή μελατονίνης η οποία είναι το κλειδί που εκκινεί τη μηχανή για τον ύπνο. Η μελατονίνη είναι μια ορμόνη που παράγεται από τον οργανισμό και η οποία απελευθερώνεται ως απάντηση στο σκοτάδι.
Προσπαθείστε να περιορίζετε την έκθεση το βράδυ από πράγματα όπως τα φώτα εσωτερικού χώρου, οι λάμπες ή οι οθόνες. Αυτό μπορεί επίσης να σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξετε τη νυχτερινή ρουτίνα περιποίησης του δέρματός σας.
Πολλοί άνθρωποι βγάζουν το μακιγιάζ ή κάνουν μια ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας ακριβώς πριν από τον ύπνο σε αυτόν τον τρομερά έντονα φωτισμένο καθρέφτη. Η φωτεινότητα των φώτων του μπάνιου ή του καθρέφτη σας και τη διάρκεια της ρουτίνας περιποίησης της επιδερμίδας σας, αυτό μπορεί πραγματικά να διαταράξει τον ύπνο σας.
Εκτός από την αποφυγή της έκθεσης στο φως σε εσωτερικούς χώρους ακριβώς πριν από τον ύπνο δοκιμάστε κουρτίνες συσκότισης και μάσκες ματιών.
Λάθος #2: Άσκηση εντός 2-3 ωρών από την ώρα του ύπνου
Η θερμοκρασία του πυρήνα του σώματός μας ποικίλλει, αλλά τείνει να είναι υψηλότερη αργότερα μέσα στην ημέρα. Ανεβαίνει μέχρι περίπου τις 10:30 το βράδυ και μετά πέφτει. Και όταν πέφτει, αυτό είναι ένα σήμα στον εγκέφαλό σας να απελευθερώσει μελατονίνη.
Η παραμονή στην ύπαιθρο με καλοκαιρινό καιρό και τα ζεστά εσωτερικά περιβάλλοντα όπως το γυμναστήριο μπορεί να μας δυσκολεύουν να δροσιστούμε. Η άσκηση αυξάνει επίσης την κεντρική θερμοκρασία του σώματος και μπορεί να παραμείνει αυξημένη για ώρες μετά το τέλος της προπόνησής μας.
Αν ζεσταίνεστε πολύ, δεν απελευθερώνεται η μελατονίνη και αυτό μπορεί να εμποδίσει τον ύπνο σας. Αποφύγετε την άσκηση πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου, πιθανώς περίπου δυόμισι με τρεις ώρες πριν.
Λάθος #3: Αλκοόλ ακριβώς πριν πέσετε για ύπνο
Το καλοκαίρι είναι συνήθως η εποχή που μένουμε ξύπνιοι αργότερα και έξω περισσότερο. Η κοινωνική ζωή των ανθρώπων είναι πιο ζωντανή το καλοκαίρι, με αποτέλεσμα να πίνουν περισσότερο αλκοόλ και να τρώνε αργότερα. Εκτός από αυτό, το καλοκαίρι είναι μια πιο δημοφιλής εποχή για διακοπές.
Ενώ είναι σημαντικό να διασκεδάζετε και να περνάτε καλά, οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν πώς ορισμένες καλοκαιρινές δραστηριότητες μπορούν να διαταράξουν τη ρουτίνα του ύπνου τους. Μία από αυτές τις δραστηριότητες είναι η κατανάλωση αλκοόλ αργά το βράδυ.
Ενώ αυτό αφορά όλες τις εποχές του χρόνου, κάποιοι άνθρωποι μπορεί να διαπιστώσουν ότι πίνουν αλκοόλ πιο συχνά το καλοκαίρι, οπότε είναι καλύτερο να το αποφεύγετε αρκετές ώρες πριν από τον ύπνο.
 

Περισσότερο φως
Περισσότερη ζέστη
Περισσότερη κοινωνικοποίηση
Η έκθεση στο φως επηρεάζει τον κιρκάδιο ρυθμό μας, το εσωτερικό ρολόι που μας κάνει ενεργούς κατά τη διάρκεια της ημέρας και νυσταγμένους τη νύχτα. Ομοίως, η ζέστη μπορεί επίσης να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο κοιμόμαστε.

Ο ύπνος ακολουθεί τον κύκλο της θερμοκρασίας του πυρήνα του σώματός μας. Γι αυτό μπορεί να είναι πιο δύσκολο να κοιμηθούμε καλά αν το σώμα δεν μπορεί να δροσιστεί τη νύχτα.

Ο θερμότερος καιρός και οι μεγαλύτερες ημέρες σημαίνουν επίσης περισσότερη διασκέδαση. Οι άνθρωποι είναι συχνά πιο δραστήριοι και κοινωνικοί κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και μένουν ξύπνιοι ή έξω αργότερα σε σύγκριση με άλλες εποχές.

Ευτυχώς, υπάρχουν μερικές απλές στρατηγικές για να καταπολεμήσετε αυτά τα εμπόδια και να σας βοηθήσουν να έχετε έναν καλύτερο ύπνο. Δείτε μερικά από τα μεγαλύτερα λάθη ύπνου που κάνουν οι άνθρωποι και πώς να τα αποφύγετε για να κοιμάστε καλύτερα και περισσότερο.

Λάθος #1: Skincare σε έντονα φώτα του μπάνιου
Δεδομένου ότι έχουμε ήδη αυξημένη έκθεση στο ηλιακό φως από τις μεγαλύτερες καλοκαιρινές ημέρες η πρόσθετη έκθεση στο φως το βράδυ μπορεί να οδηγήσει σε πιο αργή ώρα ύπνου και λιγότερες ώρες ύπνου.

Το φως αναστέλλει την παραγωγή μελατονίνης η οποία είναι το κλειδί που εκκινεί τη μηχανή για τον ύπνο. Η μελατονίνη είναι μια ορμόνη που παράγεται από τον οργανισμό και η οποία απελευθερώνεται ως απάντηση στο σκοτάδι.

Προσπαθείστε να περιορίζετε την έκθεση το βράδυ από πράγματα όπως τα φώτα εσωτερικού χώρου, οι λάμπες ή οι οθόνες. Αυτό μπορεί επίσης να σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξετε τη νυχτερινή ρουτίνα περιποίησης του δέρματός σας.

Πολλοί άνθρωποι βγάζουν το μακιγιάζ ή κάνουν μια ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας ακριβώς πριν από τον ύπνο σε αυτόν τον τρομερά έντονα φωτισμένο καθρέφτη. Η φωτεινότητα των φώτων του μπάνιου ή του καθρέφτη σας και τη διάρκεια της ρουτίνας περιποίησης της επιδερμίδας σας, αυτό μπορεί πραγματικά να διαταράξει τον ύπνο σας.

Εκτός από την αποφυγή της έκθεσης στο φως σε εσωτερικούς χώρους ακριβώς πριν από τον ύπνο δοκιμάστε κουρτίνες συσκότισης και μάσκες ματιών.

Λάθος #2: Άσκηση εντός 2-3 ωρών από την ώρα του ύπνου
Η θερμοκρασία του πυρήνα του σώματός μας ποικίλλει, αλλά τείνει να είναι υψηλότερη αργότερα μέσα στην ημέρα. Ανεβαίνει μέχρι περίπου τις 10:30 το βράδυ και μετά πέφτει. Και όταν πέφτει, αυτό είναι ένα σήμα στον εγκέφαλό σας να απελευθερώσει μελατονίνη.

Η παραμονή στην ύπαιθρο με καλοκαιρινό καιρό και τα ζεστά εσωτερικά περιβάλλοντα όπως το γυμναστήριο μπορεί να μας δυσκολεύουν να δροσιστούμε. Η άσκηση αυξάνει επίσης την κεντρική θερμοκρασία του σώματος και μπορεί να παραμείνει αυξημένη για ώρες μετά το τέλος της προπόνησής μας.

Αν ζεσταίνεστε πολύ, δεν απελευθερώνεται η μελατονίνη και αυτό μπορεί να εμποδίσει τον ύπνο σας. Αποφύγετε την άσκηση πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου, πιθανώς περίπου δυόμισι με τρεις ώρες πριν.

Λάθος #3: Αλκοόλ ακριβώς πριν πέσετε για ύπνο
Το καλοκαίρι είναι συνήθως η εποχή που μένουμε ξύπνιοι αργότερα και έξω περισσότερο. Η κοινωνική ζωή των ανθρώπων είναι πιο ζωντανή το καλοκαίρι, με αποτέλεσμα να πίνουν περισσότερο αλκοόλ και να τρώνε αργότερα. Εκτός από αυτό, το καλοκαίρι είναι μια πιο δημοφιλής εποχή για διακοπές.

Ενώ είναι σημαντικό να διασκεδάζετε και να περνάτε καλά, οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν πώς ορισμένες καλοκαιρινές δραστηριότητες μπορούν να διαταράξουν τη ρουτίνα του ύπνου τους. Μία από αυτές τις δραστηριότητες είναι η κατανάλωση αλκοόλ αργά το βράδυ.

Ενώ αυτό αφορά όλες τις εποχές του χρόνου, κάποιοι άνθρωποι μπορεί να διαπιστώσουν ότι πίνουν αλκοόλ πιο συχνά το καλοκαίρι, οπότε είναι καλύτερο να το αποφεύγετε αρκετές ώρες πριν από τον ύπνο.

Από Epi kairos

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *