Μια μοτοσικλέτα που θα μας απασχολήσει πολύ τα επόμενα χρόνια βρέθηκε στα χέρια μας και την οδηγήσαμε στους ελληνικούς δρόμους.

Στα σχεδόν 30 χρόνια που περιτριγυρίζομαι από μοτοσικλέτες υπάρχουν κάποια ονόματα μοντέλων που έχουν χαραχτεί βαθειά στο εγκεφαλικό «μέταλλο» μου. Ονόματα τα οποία κάθε φορά που έπεφταν στο τραπέζι της συζήτησης έκαναν τα κεφάλια να γυρίζουν, τα μάτια να πεταρίζουν και τις εκφράσεις στα πρόσωπα να γλυκαίνουν παίρνοντας εκείνη τη γνωστή γκριμάτσα των όμορφων αναμνήσεων.

Ανάμεσα λοιπόν στα ομολογουμένως λίγα ονόματα που έχουν σφραγίσει τα προηγούμενα χρόνια είναι το V-Strom της Suzuki. Το adventure μοντέλο των Ιαπώνων για πολλά χρόνια δημιούργησε δεσμούς αίματος με τους ιδιοκτήτες του οι οποίοι έπιναν νερό στο όνομά του.

Η Suzuki συνεχίζει ακόμα και σήμερα να απολαμβάνει κορυφαίες πωλήσεις από το μεσαίο της V-Strom 650, έχοντας παράλληλα εμπλουτίσει την γκάμα με το μεγαλύτερο 1050 και το μικρότερο 250.

Μπαίνοντας στη νέα εποχή των πιο… adrenaline junkie μοντέλων της μεσαία κατηγορίας, η Suzuki αποφάσισε να επενδύσει πάνω σε ένα νέο V-Strom το οποίο δεν θα αντικαθιστούσε κάποιο από την υπάρχουσα γκάμα, αλλά θα έμπαινε σφήνα ανάμεσα στα υπόλοιπα V-Strom. Κάπως έτσι λοιπόν γεννήθηκε το καινούριο Suzuki V-Strom 800DE το οποίο δημιούργησε από την πρώτη στιγμή πολύ υψηλές προσδοκίες και είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε έστω και για λίγο στους ελληνικούς δρόμους.

Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό και αναφέρω ότι μετά από περίπου 60 χιλιόμετρα στη σέλα της νέας V-Strom 800DE, μπορώ με ασφάλεια να αναφέρω ότι οι μηχανικοί της Suzuki μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι! Πρόκειται για μια εξαιρετική μοτοσικλέτα, πολύ καλά μελετημένη και με τεράστια επίπεδα ομοιογένειας που την κάνουν διασκεδαστική, ασφαλή και ευχάριστη στο δρόμο.

Δεν θα μπούμε σε λεπτομέρειες τεχνικές όσο αναφορά το νέο μοντέλο καθώς θα ασχοληθούμε με αυτό όταν πάρουμε τη μοτοσικλέτα στα χέρια μας για μια πλήρη δοκιμή τις επόμενες εβδομάδες. Εν τάχει λοιπόν να αναφέρουμε ότι ο ολοκαίνουριος κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά 776 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 84,3 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 78 Nm ροπής στις 6.800 σ.α.λ. Συνοδεύεται από αρκετά ηλεκτρονικά συστήματα όπως επιλογές οδήγησης ( και Gravel για χωμάτινες περιηγήσεις), σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και quickshifter στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο περιμετρικό με ενισχυμένο υποπλαίσιο για μεγαλύτερες δυνατότητες φόρτωσης και ανθεκτικότητα, ενώ οι τροχοί είναι ακτινωτοί (όχι tubeless) 21 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω. Στις αναρτήσεις συναντάμε σύστημα της Showa (πλέον Hitachi) που αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω τα οποία ρυθμίζονται πλήρως.

Παράλληλα, έχουν μεγάλες διαδρομές που εξασφαλίζουν απόσταση από το έδαφος της τάξης των 220 χιλ. Τα φρένα είναι της Nissin με δύο δίσκους 310 χιλ. εμπρός και έναν δίσκο 260 χιλ. πίσω τα οποία συνοδεύονται από ABS το οποίο ρυθμίζεται σε δύο επιλογές επέμβασης και απενεργοποιείται στον πίσω τροχό.

Ανεβαίνοντας στη σέλα της V-Strom 800DE για πρώτη φορά αισθάνεσαι μεν άνετα, αλλά όχι τελείως οικεία. Βρίσκεσαι σε στάση… ready to ride και όχι όπως θα περίμενες σε στάση… άπλας! Ωστόσο όσο περνάει η ώρα τόσο περισσότερο εκτιμάς ότι οι άνθρωποι της Suzuki μελέτησαν με ακρίβεια τη διαβίωση του αναβάτη πάνω στη μοτοσικλέτα. Τα χέρια και το σώμα είναι αρκετά κοντά στο τιμόνι βάζοντάς τον σε θέση… μάχης, ενώ η σέλα σε φέρνει αρκετά ψηλά χαρίζοντας μια αίσθηση ασφάλειας και καλής ορατότητας.

Οι άνθρωποι της Suzuki επέλεξαν μια πολύ όμορφη οδηγικά διαδρομή για να κάνουμε τα πρώτα χιλιόμετρα με την V-Strom με μεγάλη ποικιλία στροφών και μικρές ευθείες για δυνατές επιταχύνσεις. Από την πρώτη κιόλας στροφή η μοτοσικλέτα εκπέμπει θετικά vibes και μόλις μερικά χιλιόμετρα αργότερα έχεις την αυτοπεποίθηση να απολαύσεις μεγάλες κλίσης και σβέλτη οδήγηση νιώθοντας ασφαλής.

Ο κινητήρας ιδιαίτερα στις μεσαίες στροφές είναι ακαταμάχητος, αλλά εκεί που πραγματικά διαπρέπει είναι η τέλεια σύνδεση με το γκάζι και κατ’ επέκταση με το χέρι του αναβάτη.

Είναι πολιτισμένος σε λειτουργία, χωρίς κραδασμούς (χάρη στον διπλό αντικραδασμικό άξονα Cross Balancer της Suzuki) και γεμάτος στις επιταχύνσεις κάθε φορά που το ζητήσει ο αναβάτης. Το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης υπάρχει, αλλά κάνει σπάνια την εμφάνισή του, δείχνοντας ότι η Suzuki έχει μελετήσει σωστά τον τρόπο που περνάει η δύναμη στον πίσω τροχό.

Στις στροφές η V-Strom 800DE εμπνέει εμπιστοσύνη, γέρνει πολύ εύκολα, δεν απαιτεί προσπάθεια και παραμένει σταθερή στην τροχιά της ακόμα και στη μέγιστη κλίση. Σε καμία περίπτωση το αυξημένο ύψος της μοτοσικλέτας δεν ξενίζει τον αναβάτη, ενώ και τα φρένα είναι δυνατά και με σταθερή λειτουργία όταν τα χρειαστείς.

Συνολικά, από τα λίγα χιλιόμετρα που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τη μοτοσικλέτα απολαύσαμε ένα συμπαγές, φιλικό και πολύ ευχάριστο σύνολο.

Δεν χωράει αμφιβολία ότι η νέα V-Strom 800DE δεν ήρθε απλά για να συμπληρώσει την γκάμα των μοντέλων της Suzuki, αλλά ήρθε με διάθεση να «κουβαλήσει την ομάδα» στο επόμενο επίπεδο και τη σύγχρονη εποχή. Περισσότερα για την καινούρια V-Strom 800DE στην πλήρη δοκιμή τις επόμενες εβδομάδες.

Όλα τα στοιχεία της Suzuki V-Strom 800DE ΕΔΩ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά – Suzuki V-Strom 80DE
Κινητήρας: Δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, DOHC
Κυβισμός: 776cc
Ισχύς: 84,3 PS / 8.500 rpm
Ροπή: 78 Nm / 6.800 rpm
Τροφοδοσία: Ψεκασμός με Ride-by-Wire
Κιβώτιο: 6τάχυτο μηχανικό με quickshifter
Αναρτήσεις: Showa πλήρως ρυθμιζόμενες
Φρένα: Nissin με ρυθμιζόμενο ABS
Ρεζερβουάρ: 20 L
Τροχοί: 21 ιντσών, 17 ιντσών
Βάρος: 230 kg
Τιμή: 12.195 ευρώ

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Εκλογές 2023

Που ψηφίζω: Μάθετε που ψηφίζετε βήμα-βήμα από την εφαρμογή του ΥΠ.ΕΣ.

Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις για τον προεκλογικό αγώνα των κομμάτων, τις δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls.

Οδηγός εκλογών 2023: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε

Αποτελέσματα εκλογών 2023: Δείτε LIVE μέσω διαδραστικού χάρτη όλα τα αποτελέσματα της επικράτειας

Από Epi kairos

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *