Χειμώνας και αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ένας συνδυασμός που παραμένει άγνωστος, ακόμα, αναφορικά με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις οι οποίες αναπτύσσονται στο όχημα, σε τέτοιες συνθήκες.

Όσοι έχουν αποκτήσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, αυτή την περίοδο του χρόνου βρίσκονται στην ανάγκη να θερμάνουν το εσωτερικό του οχήματος. Πόσο σύντομα πραγματοποιείται αυτό και πόσο διαφέρει η διαδικασία σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο που έχει θερμικό κινητήρα;

Την απάντηση στο ερώτημα προσπάθησε να δώσει ένας Αμερικανός ο οποίος συνέκρινε τον χρόνο που χρειάζεται καθένα από αυτά για να φτάσει η θερμοκρασία σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο για τους επιβάτες, όταν αυτή του περιβάλλοντος είναι κοντά στο μηδέν.

Για τη σύγκριση πήρε ένα Dodge Grand Caravan του 2015 (μοντέλο το οποίο διατίθεται στις ΗΠΑ) και ένα αμιγώς ηλεκτρικό Ford F-150 Lighting. Με τη χρήση ενός κλασικού θερμόμετρου στήλης υδραργύρου και τη συνδρομή ενός φίλου του, χρονομέτρησε σε καθένα από τα δύο αυτοκίνητο το διάστημα που απαιτήθηκε για να αυξηθεί η θερμοκρασία από τους μηδέν βαθμούς Κελσίου στους 17 βαθμούς Κελσίου.

Όπως μπορούμε να δούμε στο σχετικό βίντεο που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, στο Dodge, όπου πρέπει να θερμανθεί πρώτα το υγρό στο αντίστοιχο κύκλωμα του αυτοκινήτου, χρειάστηκαν 14’:06’’ για να φτάσει η θερμοκρασία στο εσωτερικό του στους 17 βαθμούς Κελσίου.

Αντιθέτως, στο Ford, το οποίο διαθέτει αντίσταση που χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια για τη θέρμανση του εσωτερικού, το αντίστοιχο χρονικό διάστημα που μετρήθηκε ήταν σχεδόν 4’35’’.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Από Epi kairos

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.