Πώς διαμορφώθηκε το ενδιαφέρον ταξιδιωτικής ζήτησης για διαμονή στη Θεσσαλονίκη από το το 2019 έως το 2022;

Τάσεις Ταξιδιωτικής Ζήτησης μέσω διαδικτύου 2019 – 2022

Σε σχέση με τα προηγούμενα έτη παρατηρήθηκε αύξηση του ενδιαφέροντος των χρηστών για διαμονή στη Θεσσαλονίκη.

Αυτό το γεγονός σίγουρα επηρεάστηκε από την εποχή σταδιακής ανάκαμψης της χώρας μετά από τους διάφορους περιορισμούς στα ταξίδια και της καραντίνας.

Επίσης, είναι σημαντικό πως ολοένα και περισσότερα άτομα χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για εύρεση πληροφοριών, ενημερώσεων καθώς και την οργάνωση των ταξιδιών τους.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Στη χρονολογική απεικόνιση των αναζητήσεων βλέπουμε πως το 2022 ξεπέρασε κατά πολύ τον όγκο που παρατηρήθηκε για το 2021 καθώς και για το 2019.

Για τον προορισμό της Θεσσαλονίκης είχαμε μια γενική αύξηση των αναζητήσεων με μεγάλη άνοδο μετά το Μάρτιο του 2022.

Ο Οκτώβριος φάνηκε πως ήταν ο μήνας με τον υψηλότερο όγκο αναζήτησης και γενικά τη περίοδος Μαΐου-Δεκεμβρίου διατηρήθηκε ο όγκος αναζήτησης σε υψηλότερο επίπεδο κατά τη διάρκεια του έτους.

Οι Τοπ χώρες συνολικά για το 2022

Οι κορυφαίες χώρες σε επίπεδο αναζητήσεων για διαμονή στη Θεσσαλονίκη για το 2022 ήταν Γερμανία και ακολουθούν με σημαντική διαφορά Κύπρος, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Ισραήλ και η Ρουμανία.

Σημαντικές είναι και οι αγορές-χώρες που συμπληρώνουν τη δεκάδα που είναι η η Σερβία, οι ΗΠΑ, η Ιταλία, η Βουλγαρία και η Γαλλία.

1. Γερμανία
2. Κύπρος
3. Ηνωμένο Βασίλειο
4. Ισραήλ
5. Ρουμανία
6. Σερβία
7. ΗΠΑ
8. Ιταλία
9. Βουλγαρία
10. Γαλλία

Ανάλυση 2022 vs 2019, 2022 vs 2021

Για το 2022 παρατηρείται σημαντική αύξηση των αναζητήσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος για όλες τις χώρες παρακολούθησης. Σε σχέση με το 2019, όλες οι χώρες παρουσιάζουν επίσης αύξηση σε μικρότερο όμως βαθμό. Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία μεταβολή για το 2022 σε σχέση με το 2019 είχαν οι ΗΠΑ, η Γερμανία και η Ιταλία. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως σε σχέση με το 2021 έντονη αύξηση των αναζητήσεων είχαν το Ισραήλ, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Κύπρος.

Σχετικά με την έρευνα:

Αποτελεί μέρος του εγχειρήματος Tourix Analytics, της εταιρείας Tourix, που εξειδικεύεται στο Τουριστικό Μάρκετινγκ με σκοπό την αξιοποίηση εξειδικευμένων δεδομένων και εργαλείων κ για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με τις τάσεις της ταξιδιωτικής ζήτησης για ελληνικούς προορισμούς.

Η έρευνα βασίζεται στον όγκο αναζητήσεων που συλλέχθηκε χρησιμοποιώντας όρους αναζητήσεων που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την διαμονή στη Θεσσαλονίκη. Δείτε αναλυτικότερα στοιχεία για την Τουριστική Ζήτηση μέσω διαδικτύου σε σχέση με διαμονή για τον προορισμό της Θεσσαλονίκης: https://analytics.tourix.gr/thessaloniki/.

Από Epi kairos

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.