Όταν οι Ιταλοί σχεδιαστές έχουν κέφια το αποτέλεσμα μπορεί να σου κόψει την ανάσα.

Το 1976 η Moto Guzzi παρουσίασε στον κόσμο ένα μοντέλο το οποίο έμελλε να γράψει μια ιδιαίτερη ιστορία στους δύο τροχούς. Η 850 Le Mans πήρε το όνομά της από τον θρυλικό ιστορικό αγώνα αντοχής στη γαλλική πίστα στον οποίο είχε πάρει μέρος το 1973. Οι Ιταλοί γνώρισαν σπουδαία εμπορική επιτυχία με το συγκεκριμένο μοντέλο το οποίο ήταν από τα ταχύτερα και πιο διασκεδαστικά της εποχής του.

Από μόνο του το Moto Guzzi Le Mans 850 είναι ένα πολύ ξεχωριστό μοντέλο, πόσο μάλλον όταν δέχεται τη φροντίδα μιας από τις σπουδαιότερες εταιρείες customizing της Ιταλίας. Η Stile Italiano του σχεδιαστή Gianluca Tiepolo έχει αναλάβει πολλά σημαντικά projects και αυτήν τη φορά αποφάσισε να βγάλει τον καλύτερο εαυτό της σε ένα Moto Guzzi Le Mans 850.

Ένα από τα σημαντικά πράγματα με τα οποία ασχολήθηκε ο βελτιωτικός οίκος είναι το πλαίσιο το οποίο απέκτησε ένα χειροποίητο σωληνωτό ψαλίδι και έναν νέο σύνδεσμο για την μονή πλέον πίσω ανάρτηση της Ohlins. Στο εμπρός μέρος έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Showa, ενώ τα φρένα είναι της Brembo.

Στο αισθητικό κομμάτι η μοτοσικλέτα είναι εντυπωσιακή με τη δημιουργία ενός ενιαίου φέρινγκ/μάσκα μπροστά να κλέβει την παράσταση. Η ίδια σχεδιαστική δομή που μοιάζει με γλυπτό συνεχίζεται και στο πίσω μέρος, ενώ οι εξατμίσεις είναι επίσης πολύ ιδιαίτερες και βγαίνουν κάτω από την ουρά. Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός δικύλινδρος, εγκάρσια τοποθετημένος των 844 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 73 ίππους.

Έχουμε συναντήσει πολλές ενδιαφέροντες αναβαθμίσεις στα μοντέλα της Moto Guzzi, αλλά η συγκεκριμένη πάνω στο Le Mans 850 είναι πραγματικά εκθαμβωτική.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Από Epi kairos

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.