Όλοι θέλουν να έχουν καλές επιδόσεις στο σεξ, όμως υπάρχουν πέντε tips που θα σε κάνουν… άσσο σε αυτή τη διαδικασία.

Ποια είναι αυτά;

Ο Johny Sins, ένας από τους fit σταρ της πορνοβιομηχανίας επιβεβαιώνει ότι μπορείς να γυμνάσεις τους πυελικούς μυς όπως και κάθε άλλο μυ στο σώμα σου. Αν το κάνεις με υπομονή και συστηματικά, θα μπορέσεις σταδιακά να αποκτήσεις καλύτερο έλεγχο των αντιδράσεων και των συσπάσεων του πέους σου. «Δοκίμασε την ώρα που κατουράς να σφιχτείς για να σταματήσεις τη ροή. Χαλάρωσε, σφίξε, χαλάρωσε, σφίξε ξανά» συμβουλεύει ο Sins.

«Μια ακόμα καλή άσκηση είναι, όταν το πέος βρίσκεται σε στύση, να προσπαθείς να το σηκώσεις μόνο με τους μυς της περιοχής. Σφίξε, σήκωσε, άστο χαλαρό, ξανασφίξε κοκ. Με λίγα λεπτά ‘προπόνησης’ κάθε μέρα θα δεις βελτίωση στη διάρκεια της στύσης σου, αλλά και στην ένταση των οργασμών σου».

Η Kayden Kross, όπως και οι περισσότεροι ηθοποιοί του πορνό –άντρες και γυναίκες– υιοθετούν στα γυρίσματα την τεχνική που ονομάζεται ‘edging’. Λίγες στιγμές πριν την κορύφωση, σφίγγουν τους πυελικούς μυς και παρατείνουν την «αγωνία» για λίγα ακόμα λεπτά.

«Λειτουργεί το ίδιο καλά στους άντρες και στις γυναίκες. Είναι κάτι πάνω στο οποίο πρέπει να δουλέψει κάθε ζευγάρι. Δε θα παρατείνει απλώς τη διάρκεια του σεξ, αλλά θα εκτοξεύσει και την ένταση. Κάθε οργασμός που αναβάλλεις για λίγο, οδηγεί σε έναν δυνατότερο οργασμό».

Ο Johnny Sins δεν περιφρονεί τις «ερασιτεχνικές» μεθόδους, αν πρόκειται να τον βοηθήσουν στη δουλειά του.

«Όταν αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να κρατηθώ και ότι θα εκσπερματώσω πρόωρα, προσπαθώ να αποστασιοποιηθώ πνευματικά από την ηδονή της στιγμής. Σκέφτομαι μαθηματικά, στατιστικά του μπέιζμπολ, οτιδήποτε μπορεί να απασχολήσει το μυαλό μου και να αποτελέσει καλό αντιπερισπασμό. Δεν είναι ωραίο να ξενερώνεις την ώρα του σεξ, αλλά εν προκειμένω είναι για καλό σκοπό».

Η Daizha έχει καταλήξει στο ότι ο πιο αποτελεσματικός (όσο και ευχάριστος) τρόπος να αποκτήσεις αυτοκυριαρχία στη σεξουαλική σου συμπεριφορά, είναι η τακτική αυτοϊκανοποίηση.

«Είναι η καλύτερη προπόνηση για το edging. Είσαι μόνος σου, στον χώρο σου και έχεις όλο τον χρόνο στη διάθεσή σου. Ο στόχος είναι να μην επιτρέψεις στον εαυτό σου να τελειώσει με την πρώτη. Φτάσε κοντά, σταμάτα λίγο και ξανάρχισε. Δοκίμασε να παρατείνεις την εκτόνωση δύο, τρεις ή και τέσσερις φορές. Γιατί όχι; Μόνος σου είσαι, δεν ενοχλείς κανέναν».

Η Kayden Kross αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι όλοι οι άντρες ίδιοι, ούτε το ίδιο ικανοί να κρατηθούν μέχρι να είναι έτοιμη και η εκάστοτε σύντροφός τους.

«Τα προκαταρκτικά είναι έτσι κι αλλιώς σημαντικά για τις γυναίκες. Πολύ λίγες καταφέρνουν να τελειώσουν κολπικά, από τη διείσδυση και μόνο. Είναι, όμως κι ένας υπέροχος τρόπος να παραταθεί συνολικά η διάρκεια του σεξ. Αν ξέρεις ότι στη συνουσία αυτή καθαυτή δε θα μπορέσεις να κρατηθείς, κέρδισε χρόνο παρατείνοντας τα προκαταρκτικά. Προετοίμασέ την καλύτερα, για να μη χρειαστεί να την περιμένεις μετά».

Από Epi kairos

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.