Σε ρυθμούς Black Friday 2022 βρίσκεται από το πρωί το κέντρο της Αθήνας, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που στήθηκαν στην ουρά, περιμένοντας τα καταστήματα να ανοίξουν, προκειμένου να επωφεληθούν από τις προσφορές.

Στην οδό Ερμού, η οποία σήμερα έχει την τιμητική της, οι προσφορές σε επιλεγμένα είδη κυμαίνονται από 40% έως και 50%. Η κίνηση στο κέντρο της Αθήνας θα αυξάνεται όλο και περισσότερο και αναμένεται να κορυφωθεί μεσημέρι και απόγευμα, όταν θα σχολάσουν από τις δουλειές τους οι εργαζόμενοι.

Πάντως υπάρχουν καταναλωτές οι οποίοι παραπονιούνται πως οι εκπτώσεις δεν είναι αυτές που περίμεναν, τονίζοντας πως πολλά προϊόντα ήταν φθηνότερα πριν από μία εβδομάδα.

Αξίζει να σημειωθεί πως μεγάλη προσέλευση αναμένεται και στα σούπερ μάρκετ, καθώς πολλοί καταναλωτές περιμένουν πώς και πώς τις προσφορές για είδη πρώτης ανάγκης.

Την ίδια στιγμή, και στη Θεσσαλονίκη, οι πολίτες συρρέουν στα καταστήματα, κυρίως στις μεγάλες αλυσίδες, ωστόσο σύμφωνα με τα τοπικά μέσα, οι αγορές μέχρι στιγμής είναι λίγες.

Όπως μετέδωσε το Thestival.gr, παρότι η κίνηση στην Τσιμισκή -τον πιο φημισμένο δρόμο για τα ψώνια των Θεσσαλονικέων- και γενικότερα στα εμπορικά καταστήματα της πόλης είναι αυξημένη, αυτό δεν αντιστοιχεί και στις αγορές.

Καταστηματάρχες τοζίνουν ότι πολλοί είναι αυτοί που μπαίνουν στα κατάστημα για να δουν τις τιμές και τα προϊόντα και φεύγουν χωρίς να ψωνίσουν κάτι.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, ωστόσο, στη Black Friday και τη Cyber Monday οι πολίτες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να ακολουθούν συγκεκριμένα βήματα για να μην πέσουν σε παγίδες.

Όπως αναφέρει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) SafeLine.gr, ακόμα μεγαλύτερη προσοχή απαιτείται από τους καταναλωτές που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία καθώς πολλοί είναι οι επιτήδειοι που ενδεχομένως να προσπαθήσουν να βάλουν στο στόχαστρο όχι μόνο τα χρήματα αλλά και τα προσωπικά τους δεδομένα.

Οι οικονομικές απάτες μάλιστα αποτέλεσαν κατά το 2021 το 28% των συνολικών καταγγελιών που έλαβε η Γραμμή. Από αυτές, το 40% των καταγγελιών αφορούσε κάτι που συνέβη στο Instagram και το 39% κάποια ενέργεια στο Facebook.

Δείτε το βίντεο του Open

Από Epi kairos

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.