Στο Newsauto όχι μόνο πήγαμε στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις και είδαμε ποιος βγήκε πρώτος και δεύτερος αλλά καταγράψαμε και όσα συνέβησαν πίσω από τις… κάμερες.

Το Ράλλυ Ακρόπολις δεν είναι απλά ένας αγώνας αυτοκινήτου που συμμετέχουν οι κορυφαίοι οδηγοί στον πλανήτη. Είναι κάτι παραπάνω από θέαμα και το γνωρίζουν καλά όσοι ακολουθούν πιστά τον εθνικό μας αγώνα. Όλα ξεκινούν από τον προγραμματισμό, την καλή παρέα και το μέρος ή τα μέρη που θα παρακολουθήσει κανείς τον αγώνα. Σε κάθε περίπτωση η παρέα παίζει το ρόλο της.

Βασικά το Ράλλυ Ακρόπολις θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε και μία εκδρομή για μεγάλα παιδιά. Τέσσερις μέρες στα βουνά, εξερευνώντας τη φύση και απολαμβάνοντας το άθλημα που λατρεύουμε. Χιλιάδες κόσμου οργανώνονται σε τέτοιο βαθμό που αναρωτιέσαι πόσοι πολλοί μπορεί να είναι αυτοί που έχουν κατασκηνώσει ημέρες πριν για να απολαύσουν, αφενός τρομερό θέαμα, αφετέρου το συνδυασμό φύση – φαγητό – καλή παρέα.

Όπως θα έχετε διαβάσει ή… ακούσει για να διεξαχθεί όλο αυτό το event απαιτείται χρόνος, επαγγελματίες, χορηγούς και εκατοντάδες συνεργάτες. Όλα τα παραπάνω έφεραν και φέτος το επιθυμητό αποτέλεσμα και μας άφησαν όχι μόνο μία γλυκιά γεύση αλλά μας γέμισαν και υπερηφάνεια.

Με εξαίρεση το αγωνιστικό κομμάτι που δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει πως ήταν κορυφαίο, ο φακός του Newsauto κατέγραψε πολλά που έγινα και πίσω από τις κάμερες. Ήρωες που τους ξέρουμε αλλά και αφανείς ήρωες που χωρίς αυτούς δεν θα ζούσαμε αυτό που ζήσαμε γι’ ακόμα μία χρονιά.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε και να μάθετε πολλά…

Όποιος δεν έχει παρακολουθήσει από κοντά το Ράλλυ Ακρόπολις δεν μπορεί να καταλάβει πόσο χώμα έχει…

Τα πλήκτρα στα γραφεία των ομάδων και της διοργάνωσης έχουν πάρει φωτιά…

Στο φετινό Ακρόπολις είχες ακόμα και τη δυνατότητα να καθαρίσεις δωρεάν το κινητό σου αλλά και να του βάλεις δωρεάν μεμβράνη προστασίας! Η εικόνα είναι από το φοβερό περίπτερο που στήθηκε ενός εκ των μεγάλων χορηγών (Κωτσόβολος)

Ο Αλέξης Μαρατζίδης ήταν ένας από τους τρεις επικεφαλής τεχνικούς εφόρους του αγώνα

Το ουραγό πλήρωμα σε ρόλο “σκούπας”, Στέφανος Αττάρτ (αριτερά) – Νίκος Κανδρής. Τα περάσματα που έκαναν ήταν σε ρυθμούς αγωνιστικών!

Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης (τρίτος από δεξιά), μαζί με την ομάδα του και το πρόεδρο της Ομοσπονδίας Δημήτρη Μιχελακάκη (τέρμα δεξιά)

Εκατοντάδες ήταν τα αυτοκινούμενα οχήματα και τα τροχόσπιτα που κατέκλυσαν τα βουνά. Όπως θα δείτε η οροφή τους αποδείχτηκε και τέλειο σημείο για να απολαμβάνεις τα περάσματα των αγωνιστικών οχημάτων…

Με τέτοιους τσιμεντόλιθους κρατούσαν τις αγωνιστικές τέντες στις ομάδες…

Το ηλεκτρικό Citroen Ami ήταν και αυτό εκεί, κάπου στο service park.

Ο Ερυθρός Σταυρός είναι πάντα δίπλα σε τόσο μεγάλα γεγονότα..

Αναμονή για το πρώτο πέρασμα αγωνιστικού αυτοκινήτου στην ειδική Λιβαδειά, σημείο που για να προσεγγίσεις έπρεπε να περπατήσεις 3 χιλιόμετρα ανηφόρα!

Με νταλίκες μεταφέρθηκαν τα περισσότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα από τη Λαμία στο ΟΑΚΑ για να συμμετάσχουν στην υπερειδική διαδρομή. Συνολικά χρησιμοποιήθηκαν 6 νταλίκες της FERST

Τα πολιτικά “ταρατάκια” της M-sport φορτώνονται σε νταλίκα για να συνεχίσουν για τον επόμενο αγώνα

Ένα από τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά Ford E-Transit που σας παρουσιάσαμε αποκλειστικά στο Newsauto!

Δύο ηλεκτρικές Ford Mustang Mach-e στο πάρκινγκ της ειδικής Ελευθεροχώρι. Όπως ήταν αναμενόμενο τράβηξαν πάνω τους όλα τα βλέμματα

O Χάρης Καλτσούνης συμμετείχε για 45η φορά (!) στο Ράλλυ Ακρόπολις και είναι ο οδηγός με τις περισσότερες συμμετοχές

Τέτοιους κάδους είδαμε σε πάρα πολλά σημεία, ακόμα και στο βουνό!

Μαζί με τους φωτογράφους, Χρήστο Καραγιωργάκη (αριστερά) και Σπύρο Κανατά.

Η Hyundai τρέλανε τον κόσμο με το μεγαλειώδες περίπτερο που έστησε στο service park

Το 1-2-3 πανηγύρισε η Hyundai στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Τα μεγάφωνα που είχαν τοποθετηθεί στο ελικόπτερο ασφαλείας για να ενημερώνουν τους θεατές

Ο Κώστας Στεφανής συμμετείχε ως συνοδηγός σε ακόμα ένα Ακρόπολις έχοντας στη θέση του οδηγό τον γιο του Μάνο

Η Ελένη Ξενάκη, επικεφαλής του γραφείου Τύπου και ο Νίκος Κερερές, Executive Director της Motorsport Greece

Κάθε φορά που έκανε την εμφάνισή του ο Loeb γινόταν χαμός από τους υποστηρικτές του

Το εμπρός τμήμα στη Mustang που χρησιμοποιήσαμε για να βρεθούμε στον αγώνα αποδείχτηκε ιδανικό για… ψυγείο!

Ένα από τα πολύ δυνατά οχήματα παντός εργασιών της Europ Assistance, που ήταν και υποστηρικτής του αγώνα

Οι Καρανικόλας (δεξιά) και Κακαβάς συμμετείχαν με Ford Fiesta Rally3 και ολοκλήρωσαν στην τρίτη θέση μεταξύ των Ελλήνων

Όχι δεν κρατά… όπλο αλλά κάμερα για να απαθανατίσει κάποιο πέρασμα!

Η οργάνωση των ομάδων και των διοργανωτών είναι πολύ ψηλού επιπέδου. Σε λίγες ημέρες στήνουν ένα μικρό χωριό για να φιλοξενήσει όσους καλύπτουν επαγγελματικά τους αγώνες του WRC. Στη φωτό βλέπετε το… εστιατόριο!

Την ημέρα που διεξήχθη η υπερειδική στο ΟΑΚΑ η κίνηση στους δρόμους ήταν απίστευτη

Δεν βρισκόμαστε σε.. γήπεδο αλλά στην ειδική διαδρομή Ελευθεροχώρι!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Από Epi kairos

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.