Η έβδομη γενιά της Mustang δεν θα έχει μόνο τις εκδόσεις δρόμου αλλά θα είναι αυτή με την οποία η Ford θα επιστρέψει στους αγώνες πίστας.

Η Ford θα επιστρέψει στην κατηγορία αγώνων GT3 με τη νέα Mustang GT3 IMSA που θα κάνει ντεμπούτο στον 24ωρο αγώνα της Daytona το 2024.

Όχι μια και δύο αλλά έξι προτάσεις αγωνιστικών αυτοκινήτων για διαφορετικές κατηγορίες προτείνει η Ford με βάση τη νέα Mustang. Οι δύο πρώτες από αυτές είναι η Mustang Dark Horse S και η Mustang Dark Horse R που έχουν πάρα πολλά κοινά στοιχεία με το μοντέλο παραγωγής, στην έκδοση με τον turbo κινητήρα των 2,3 λίτρων. Στο Dark Horse S έχουν αφαιρεθεί όλα τα μη απαραίτητα εξαρτήματα και τα διακοσμητικά του αυτοκινήτου, ενώ έχει τοποθετηθεί roll cage με πιστοποίηση FIA, όπως και δίχτυ ασφαλείας, bucket κάθισμα με ζώνες ασφαλείας και τιμόνι με σύστημα άμεσης απόσπασης.

Η Ford στη Mustang Dark Horse S, έχει διαμορφώσει το κεντρικό πάνελ που φιλοξενεί διάφορους σημαντικούς διακόπτες. Στο αυτοκίνητο έχει τοποθετηθεί περιοριστής ταχύτητας για τα pits και ένα σύστημα λήψης και απεικόνισης δεδομένων για την επικοινωνία με την ομάδα σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια του αγώνα. Στη διακριτική ευχέρεια του κάθε ενδιαφερόμενου είναι και το αν θα έχει το αυτοκίνητο κάθισμα (bucket φυσικά, με ζώνες) για το συνοδηγό.

Για την «τόνωση» της αεροδυναμικής απόδοσης του αμαξώματος, έχει προστεθεί η μεγάλη πίσω πτέρυγα που αυξάνει σημαντικά την κάθετη προς το δρόμο πίεση. Νέα είναι η εξάτμισης από την πολλαπλή έως και τις απολήξεις, ενώ αναβαθμίσεις υπάρχουν στα φρένα και στην ανάρτηση, όπου χρησιμοποιούν τα αμορτισέρ Multimatic DSSV. Η Mustang Dark Horse R βασίζεται στην S αλλά έχει και έγκριση τύπου για συγκεκριμένες κατηγορίες αγώνων. Έχει ενισχυμένες συγκολλήσεις στο αμάξωμα, μεγαλύτερο ντεπόζιτο για το καύσιμο και νέους τροχούς από τη Ford Performance.

Η αμέσως πιο δυνατή πρόταση της Ford, είναι αυτή που προορίζεται για τους αγώνες GT3 με την υποστήριξη του εργοστασίου. Η νέα αγωνιστική έκδοση Mustang GT3 IMSA, που θα κάνει το ντεμπούτο της στον 24ωρο αγώνα της Daytona το 2024, διαθέτει τον ατμοσφαιρικό V8 με χωρητικότητα 5,4 λίτρων, που έχει δεχτεί τις περιποιήσεις της Ford Performance και της Multimatic. Εκτός από αυτό, η Ford έχει εξελίξει και μια Mustang GT4 για την αντίστοιχη κατηγορία αγώνων, την οποία θα δούμε λίγο νωρίτερα, στα πρωταθλήματα IMSA, SRO και FIA GT μέσα στο 2023.

Φυσικά, από τις αγωνιστικές προτάσεις της Ford με βάση τη νέα Mustang, δεν θα μπορούσε να λείπει τόσο η πρόταση για τα Supercars της Αυστραλίας που είναι ένας εξαιρετικά ενδιαφέρον θεσμός ο οποίος διεξάγεται σε εξαιρετικές πίστες, όσο και η αντίστοιχη για τα NASCAR Cup και NHRA Factory X. Η επανεμφάνιση της Ford σε κάποιες από τις προαναφερθείσες σειρές αγώνων, έρχεται να πραγματοποιηθεί μετά από 27 χρόνια απουσίας και αυτό αναμένεται να γιορταστεί ανάλογα.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Από Epi kairos

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.