Η ηλεκτροκίνηση έχει αρχίσει να επικρατεί και οι κινητήρες εσωτερικής καύσης χάνουν την αποκλειστικότητά τους για την κίνηση των οχημάτων. Ωστόσο, δεν έχουν απωλέσει την αίγλη τους και τον θαυμασμό που προκαλεί η εξέλιξη και δημιουργία τους.

Εάν εξαιρέσουμε τον μοναδικό W16 και τους ελάχιστους V12 κινητήρες που έχουν απομείνει κάτω από το αμάξωμα συγκεκριμένων μοντέλων, η «σκυτάλη» περνά στους διάταξης V8.

Η κλασική κατασκευαστική φιλοσοφία τούς θέλει ατμοσφαιρικούς και με μεγάλη χωρητικότητα. Ο συναγωνισμός για το ποια εταιρεία θα κατασκευάζει αυτόν με τη μεγαλύτερη απόδοση είναι έντονος και έχει να κάνει και με το κύρος που αποκτά αυτή η οποία το καταφέρνει κάθε φορά.

Πλέον, ο ισχυρότερος V8 κινητήρας σε μοντέλο παραγωγής δεν προέρχεται από την περιοχή της Emilia-Romana (Ιταλία) αλλά είναι αμερικανικής… καταγωγής. Πρόκειται για τον χωρητικότητας 5,5 λίτρων ο οποίος βρίσκεται κάτω από το καπό τής νέας Chevrolet Corvette Z06. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μέγιστη ισχύς του είναι 679 ίπποι και η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 624 Nm.

Η απόδοσή του είναι μεγαλύτερη από αυτή του V8 των 6,2 λίτρων που υπήρχε στην Corvette Z06 της προηγούμενης γενιάς. Θυμίζουμε ότι αυτός διέθετε μηχανικό υπερσυμπιεστή και απέδιδε 20 ίππους λιγότερους.

Για να μπορέσουν οι μηχανικοί τής Chevrolet να δημιουργήσουν τον ισχυρότερο ατμοσφαιρικό V8 σε όχημα παραγωγής, τον έκαναν να μπορεί να έχει «κόφτη» στις 8.600 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ισχύς του επιτυγχάνεται στις 8.400 σ.α.λ.

Επιπλέον, ο κινητήρας έχει επανασχεδιασμένη πολλαπλή εισαγωγής, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, οι οποίες έχουν διπλά ελατήρια έκαστη. Όπως έγινε γνωστό, αυτές της εισαγωγής αέρα είναι από κράμα τιτανίου, ενώ αυτές της εξαγωγής εμπεριέχουν νάτριο.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Από Epi kairos

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.