Δείτε πως με έναν απλό και εύκολο τρόπο μπορούν να αρπάξουν ένα Tesla χωρίς να το πάρει είδηση ο οδηγός του.

Το αέναο παιχνίδι των κλεφτών με τις… εταιρίες αυτοκινήτων και τα συστήματα ασφαλείας των σύγχρονων οχημάτων συνεχίζεται με διαρκείς ανατροπές, με τη μία ή την άλλη πλευρά να παίρνει κεφάλι σε αυτόν τον άτυπο διαγκωνισμό.

Και η αλήθεια είναι ότι όσο τα αυτοκίνητα γεμίζουν με ηλεκτρονικά και ψηφιακές διαδικασίες, τόσο γίνονται πιο εύκολη λεία για τους κλέφτες. Κάτι που συμβαίνει κατά κόρον με την Tesla και τα νέα ήθη που έχει φέρει στο πως ενεργοποιεί ένας οδηγός το αυτοκίνητό του.

Το στέλεχος μίας εταιρίας που δραστηριοποιείται στον τομέα της ασφάλειας των υπολογιστών στο Σιάτλ των ΗΠΑ, ανακάλυψε ότι οι κλέφτες μπορούν να αρπάξουν εύκολα ένα Tesla εκμεταλλευόμενοι το σύστημα NFC με το οποίο λειτουργούν τα “κλειδιά” της εταιρίας για να ανοίγει ή να κλειδώνει τα αυτοκίνητά της.

Η μέθοδος είναι απλή και εύκολη στο να τελειώσει στο άψε-σβήσε. Ο ένας από την συμμορία παρακολουθεί πότε φεύγει ο οδηγός και το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να καθίσει κοντά στην κεντρική κολόνα, και να προκαλέσει το σύστημα NFC να στείλει ένα σήμα στην κάρτα του οδηγού.

Ο δεύτερος της παρέας έχει μία διαφορετική αποστολή. Παρακολουθεί τον οδηγό και τον πλησιάζει όσο πιο κοντά γίνεται, με σκοπό να υποκλέψει τον κωδικό που εκπέμπει η κάρτα του πίσω στο αυτοκίνητο.

Τότε με έναν ειδικό πομπό που βρίσκεται σχετικά εύκολα στο Ίντερνετ στέλνει το σήμα στον συνεργό του δίπλα στο αυτοκίνητο, και αυτός ξεκλειδώνει το Tesla. Και πλέον μπορεί να το πάρει και να φύγει.

Το γνωστό site Verge παρατηρεί ότι μέχρι πρόσφατα η Tesla υποχρέωνε τον οδηγό να έχει την κάρτα NFC σε συγκεκριμένο σημείο μέσα στο αυτοκίνητο για να εκκινήσει. Με το πρόσφατο update όμως δεν απαιτείται η παρουσία της κάρτας στο επιλεγμένο σημείο.

Η εταιρία έδινε επίσης την δυνατότητα να έχεις ένα τετραψήφιο ΡΙΝ το οποίο χρησιμοποιούσαν οι οδηγοί για να εκκινήσουν το όχημα, όμως ελάχιστοι οδηγοί το ενεργοποιούσαν.

Η όλη διαδικασία που περιγράφουμε πιο πάνω, αν και εύκολη, έχει και ένα μειονέκτημα για τους κλέφτες. Δεν μπορούν να σβήσουν το αυτοκίνητο γιατί μετά δεν μπορούν να το ξαναβάλουν μπροστά.

Όμως αυτό συνήθως δεν είναι εμπόδιο, γιατί οι περισσότεροι από αυτούς θα το οδηγήσουν μέχρι το πλησιέστερο σημείο φύλαξης, Και θα το πουλήσουν ως ανταλλακτικά και όχι ως ολόκληρο αυτοκίνητο.

Η συγκεκριμένη μέθοδος δεν αφορά μόνο την Tesla υποστηρίζουν αυτοί που έκαναν το συγκεκριμένο “πείραμα”. Μάλιστα λένε ότι πιθανόν άλλοι κατασκευαστές με αντίστοιχα keyless entry συστήματα να είναι πιο ευάλωτοι, καθώς σε αυτούς δεν υπάρχει η ασφαλιστική δικλείδα του PIN.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Από Epi kairos

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.