Η Hyundai έχει ηγετική θέση μεταξύ των εταιρειών που κινούνται προς την «επόμενη μέρα» με την ηλεκτροκίνηση αλλά όπως φαίνεται, κρατάει για συγκεκριμένο λόγο ένα πιο «αργό τέμπο» στην εξέλιξη.

Ο εκτελεστικός τεχνικός σύμβουλος της Hyundai, Albert Biermann, σε πρόσφατες δηλώσεις του αναφέρθηκε στο μέλλον του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης του πρωτότυπου N Vision 74 ο Biermann ρωτήθηκε για το μέλλον του κινητήρα εσωτερικής καύσης στη γκάμα των μοντέλων της Hyundai και η τοποθέτησή του, ήταν αν μη τι άλλο ειλικρινής και… εντυπωσιακή: «Δεν εγκαταλείπουμε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μια και δεν υπάρχει διαθέσιμη υποδομή για ηλεκτρικά οχήματα σε αρκετές περιοχές του κόσμου».

Μέχρι να γίνουν πιο προσιτά και χρηστικά τα αυτοκίνητα με μπαταρίες, η Hyundai θα συνεχίσει να εξελίσσει και να παρουσιάζει μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. «Συνεχίζουμε με κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά πρόθεσή μας είναι να δημιουργήσουμε μια εντελώς νέα οικογένεια μηχανικών συνόλων, που προφανώς θα είναι σύμφωνα στις νόρμες που ορίζει ο κανονισμός περί ρύπων Euro 7».

Η Hyundai έχει ασχοληθεί αρκετά και με τα λεγόμενα «εναλλακτικά καύσιμα», τα οποία όμως και αυτά, έχουν περιορισμένο εύρος εφαρμογών. Ένα από τα μοντέλα του είδους είναι και το πρωτότυπο Vision 74 (στο πλαίσιο της παρουσίασης του οποίου δόθηκαν αυτές οι απαντήσεις από τον Biermann για το μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης).

Το Vision 74 έχει ως καύσιμο το υδρογόνο, με το οποίο παράγει ρεύμα για τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που είναι εγκατεστημένοι στο πίσω μέρος και αποδίδουν συνδυαστική ισχύ 671 ίππων και 900 Nm ροπής.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Από Epi kairos

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.