Το «Τέρας» της Ducati αποκτά – επιτέλους – αναβαθμισμένη έκδοση SP για ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση στην οδήγηση.

Η Ducati το 2021 παρουσίασε ένα ολοκαίνουριο Monster το οποίο ήταν ριζικά διαφορετικό σε σχέση με το παρελθόν. Οι Ιταλοί δέχτηκα σφοδρή κριτική από τους «Ducatisti» εκείνη την περίοδο καθώς η μοτοσικλέτα δεν είχε το κλασικό πλαίσιο χωροδικτύωμα και σχεδιαστικά δεν θύμιζε σε τίποτα το παραδοσιακό μοντέλο. Μάλιστα, εκείνη την εποχή στήθηκε και μια διαδικασία υπογραφών προκειμένου το όνομα της νέας μοτοσικλέτας να μην είναι Monster, αλλά κάτι άλλο!

Ο χρόνος πέρασε όμως και οι φωνές καταλάγιασαν, με τους «Ducatisti» να αποδέχονται σταδιακά τη νέα Monster. Δεν ήταν δυνατόν να μη γίνει άλλωστε κάτι τέτοιο καθώς όποιος αποφάσιζε να οδηγήσει τη γυμνή μοτοσικλέτα ερχόταν αντιμέτωπος με μια απίστευτα διασκεδαστική μοτοσικλέτα με ισχυρές επιδόσεις και κορυφαία οδηγική συμπεριφορά. Πλέον, η Ducati αισθάνθηκε ότι ήρθε η κατάλληλη στιγμή να αναβαθμίσει την Monster χαρίζοντας στο κοινό την έκδοση SP που τόσο πολύ χρειαζόταν.

Σχεδιαστικά, η Monster SP δεν έχει διαφορές σε σχέση με την απλή έκδοση, παρά μόνο στον χρωματισμό που συνδυάζει το κόκκινο με το μαύρο, ενώ έχει προστεθεί και ένα μικρό φέρινγκ πάνω από το φωτιστικό σώμα. Εκεί που εντοπίζονται οι μεγαλύτερες διαφορές είναι στις αναρτήσεις. Η Ducati έχει επιλέξει να τοποθετήσει ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Ohlins μπροστά 43 χιλ. και ένα μονό αμορτισέρ επίσης της Ohlins πίσω, τα οποία φυσικά είναι πλήρως ρυθμιζόμενα.

Αναβάθμιση έχουμε και στο κομμάτι των φρένων με τις δαγκάνες Brembo Stylema να έχουν τοποθετηθεί σε δίσκους 320 χιλ. εμπρός. Και τα δύο πακέτα – αναρτήσεις και φρένα – εκτός από αυξημένη απόδοση, μειώνουν και το βάρος της μοτοσικλέτας το οποίο πλέον είναι στα 186 κιλά γεμάτη.

Το πλαίσιο παραμένει το αλουμινένιο μονοκόκ που συναντάμε στις Panigale και Streetfighter, ενώ έχει τοποθετηθεί και αμορτισέρ τιμονιού για ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα στις επιταχύνσεις. Αλλαγές έχουμε και στον τομέα της εργονομίας με τη σέλα να είναι πιο ψηλά τοποθετημένη φέρνοντας το σώμα σε πιο επιθετική στάση για γρήγορη οδήγηση σε πίστα και δρόμο.

Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός Testastretta 937 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 111 ίππους και 93 Nm ροπής. Το σύνολο συνοδεύεται από ισχυρή παλέτα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης όπως ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (Traction Control), σύστημα ελεγχόμενης εκκίνησης (Launch Control), σύστημα ελέγχου της σούζας (Wheelie Control), διαφορετικές χαρτογραφήσεις (Road, Sport, Rain) και σύστημα quickshifter στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα Pirelli Diablo Rosso IV, ενώ έχει τοποθετηθεί και ένα ειδικά σχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης της Termignoni για μείωση του βάρους και καλύτερη ηχητική και οδηγική απόλαυση. Η νέα Monster SP αναμένεται να είναι διαθέσιμη στις αρχές του 2023.

Το 2ο επεισόδιο της σειράς World Ducati Premiere με τη νέα Monster SP.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Από Epi kairos

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.