Η διαρκής αύξηση της τελικής ταχύτητας είναι μία πρόκληση. Αλλά τρομάζει ακόμα και τους κατασκευαστές που προσπαθούν να αγγίξουν τα 500 χλμ/ώρα.

Το όριο των 300 μιλίων την ώρα (482+ χλμ./ώρα) είναι αυτή την εποχή το “ιερό δισκοπότηρο” για τους κατασκευαστές των hypercars. Πολλές μικρές ή μεγαλύτερες εταιρίες έχουν προσπαθήσει να το καταρρίψουν, όμως ακόμα δεν υπάρχει επίσημη καταγραφή.

Μεταξύ αυτών που έχουν την δυνατότητα και τα αυτοκίνητα για να το καταφέρουν είναι και ο Christian von Koenigsegg. Όταν η ομώνυμη εταιρία του παρουσίασε το Jesko Absolut το 2020 είχε υποσχεθεί ότι θα περάσει με αυτό το μυθικό όριο των 300 μιλίων την ώρα.

Την εποχή εκείνη έδειχνε αρκετά ρεαλιστικό, από την στιγμή που η Bugatti είχε ανακοινώσει ότι θα αποτραβηχθεί από την προσπάθεια κατάρριψης του ρεκόρ, μετά από την επιτυχία της Chiron Super Sport 300+ να φθάσει τα 490 χλμ/ώρα (όμως μόνο προς μία κατεύθυνση, και έτσι δεν μπορεί να καταγραφεί ως επίσημο ρεκόρ).

Ο Koenigsegg υποστηρίζει ότι η προσπάθεια με το Jesko θα γίνει κάποια στιγμή, για να αποδειχθεί ότι το αυτοκίνητο και η εταιρία του έχει τις δυνατότητες. Όμως, όπως λέει ο ίδιος, είναι πιο εύκολο να το λες παρά να το κάνεις τελικά.

Παρόλα αυτά προσθέτει ότι πρόκειται για μία “τρομακτική υπόθεση”, ιδίως σε κλειστό δημόσιο δρόμο, όπως όταν είχαν προσπαθήσει με το Agera RS στη Νεβάδα. Σε ειδική πίστα, όπως αυτή του Ehra-Lessien τα πράγματα είναι πιο σίγουρα, όμως και πάλι χρειάζονται ειδικές συνθήκες, μεγάλη προσοχή και πολύ πεπειραμένος οδηγός.

Η πίστα αυτή ανήκει στην VW και βρίσκεται στην Γερμανία. Διαθέτει μία τεράστια και φαρδιά ευθεία, και εκεί έχουν κάνει τα ρεκόρ τους η Bugatti. Το αν θα την δώσει και στον Koenigsegg είναι κάτι που δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα.

Ο Koenigsegg πάντως επιμένει ότι το ρεκόρ έχει σημασία αν πρόκειται για κανονικό αυτοκίνητο παραγωγής και όχι κάποια άλλα που δεν τηρούν τις αυστηρές προδιαγραφές (όπως για παράδειγμα το Hennessey Venon F5).

Όπως παρατηρεί, αν η επίτευξη του ρεκόρ δεν γίνει από ένα αυτοκίνητο παραγωγής δεν έχει νόημα, γιατί αλλιώς ο καθένας θα μπορούσε να φέρει ό,τι θέλει, ακόμα και αεριωθούμενα, που θα περνούσαν εύκολα τα 1.000 χλμ/ώρα. Όμως αυτό δεν έχει νόημα αν μιλάμε για πραγματικά ρεκόρ από αληθινά αυτοκίνητα.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.