Η Suzuki, παρουσίασε την πλήρως υβριδική έκδοση του S-Cross και οι πωλήσεις της στην ευρωπαϊκή αγορά να ξεκινούν εντός του φθινοπώρου.

Ως τώρα, η Suzuki διέθετε το S-Cross μόνο σε έκδοση με ήπια υβριδική διάταξη (mild hybrid). Ωστόσο, η συνεργασία της με την Toyota απέφερε αποτέλεσμα και το SUV μοντέλο της απέκτησε και την κανονική υβριδική εκδοχή του (όπως συνέβη και με το Vitara που προηγήθηκε).

Το σύστημα υβριδικής διάταξης που έχει πλέον το S-Cross Strong Hybrid αποτελείται από ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου που έχει σύστημα ψεκασμού πολλαπλών σημείων και αποδίδει 102 ίππους και από έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 33 ίππων. Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του συστήματος είναι 115 ίπποι, όπως ανακοινώνει η Suzuki.

O ηλεκτροκινητήρας δίνει κίνηση στους τροχούς και λειτουργεί και ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που διαθέτει το σύστημα. Ωστόσο, η ιαπωνική εταιρεία δεν ανακοινώνει την αυτονομία που μπορεί να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτρικό όχημα στη συγκεκριμένη έκδοση του S-Cross.

Σύμφωνα με τη Suzuki, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου στη δικίνητη έκδοση του S-Cross Strong Hybrid είναι 5,2 λίτρα/100 χλμ (βάσει «WLTP») και στην τετρακίνητη αυξάνεται στα 5,8 λίτρα/100 χλμ./ώρα (βάσει «WLTP»).

Εξωτερικά, το S-Cross Strong Hybrid δεν διαφέρει ουσιαστικά από τη MHEV έκδοση του μοντέλου. Οι αλλαγές αφορούν στον διαθέσιμο εσωτερικό χώρο, όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις. Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες κάτω από το πορτμπαγκάζ με αποτέλεσμα να μειώνεται αντίστοιχα ο όγκος του.

Συγκεκριμένα, ο χώρος αποσκευών στο S-Cross Strong Hybrid είναι από 293-1.111 λίτρα, όταν στη mild hybrid εκδοχή του κυμαίνεται μεταξύ 430-1.230 λίτρων. Επίσης, μειώνεται και η ικανότητα ρυμούλκησης τρέιλερ. Χωρίς φρένα σε αυτό, το όριο πλέον είναι τα 400 κιλά (από 600 κιλά, συγκριτικά) και με φρένα τα 1.200 κιλά (από 1.500 κιλά, συγκριτικά).

Οι τιμές πώλησής του στη χώρα μας αναμένεται να ανακοινωθούν αργότερα, εντός του φθινοπώρου ή προς το τέλος του έτους. Κατ’ εκτίμηση -και βάσει του τιμοκαταλόγου της ελληνικής αντιπροσωπείας- η διαφορά τιμής του S-Cross Strong Hybrid σε σχέση με το S-Cross Mild Hybrid αναμένεται να κυμαίνεται από  2.500 έως 4.500 ευρώ, αναλόγως του επιπέδου εξοπλισμού και του συστήματος μετάδοσης της κίνησης (2WD, ή AllGrip).

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.