Τι κι αν ξεκινούσε μόλις 10ος; Τι κι αν έκανε τετ-α-κε στη διάρκεια του αγώνα. O Max Verstappen βρήκε και πάλι τρόπο να κερδίσει. Όπως η Ferrari βρήκε και πάλι έναν νέο τρόπο να χάσει. Εξαιρετικές οι Mercedes με τους Hamilton-Russell να συμπληρώνουν το podium.

Μετά το Grand Prix του Μονακό η pole έχει την μεγαλύτερη αξία στην Ουγγαρία. Φυσικά, έχουν κερδίσει κατά το παρελθόν και οδηγοί ξεκινώντας από πιο πίσω. Όμως, το να κερδίσει κανείς από την 10η θέση θα έμοιαζε ως σενάριο επιστημονικής φαντασίας χωρίς την μεσολάβηση ακραίων συνθηκών.

Ο Max Verstappen, όμως, κατάφερε να πάρει πρώτος την καρό σημαία για άλλη μια φορά φέτος. Μπορεί να μην έκανε την τέλεια εμφάνιση ο Ολλανδός. Όμως, ακόμη και αυτή του η εμφάνιση ήταν αρκετή για να αφήσει τους υπόλοιπους πίσω του. Εξαιρετική και η εμφάνιση του Hamilton ο οποίος κατάφερε να ανακάμψει από την έβδομη στην δεύτερη θέση.

Πριν τον γύρο σχηματισμού ξεκίνησε μία πολύ ελαφριά ψιχάλα. Δεν ήταν, όμως, αρκετή ώστε να αναγκάσει τους οδηγούς να αφήσουν τα slicks για την εκκίνηση. Οι Russell, Norris, Ricciardo και Verstappen επέλεξαν τα soft ενώ οι Ferrari, οι Alpine και ο Hamilton τα medium. Μία ενδιαφέρουσα διαφοροποίηση καθώς η  Pirelli έδινε δύο pit-stop σε περίπτωση χρησιμοποίησης της μαλακής γόμας.

Ο Russell ξεκίνησε εξαιρετική διατηρώντας την πρωτοπορία. Πίσω του οι Sainz και Leclerc διατήρησαν τις θέσεις τους. Εξαιρετική εκκίνηση έκανε, όμως, ο Hamilton. Ο Βρετανός απαλλάχθηκε αμέσως από τις δύο Alpine και απείλησε ακόμη και την τέταρτη θέση του Norris στην πρώτη στροφή. Ωστόσο, ο Lando τον εκτόπισε στην έξοδο της 1 κρατώντας την θέση εκκίνησής του. Έντονη μονομαχία στην εκκίνηση είχαν και οι δύο Alpine. Ο  Ocon έκλεισε απότομα τον Alonso στην 2 προκαλώντας την οργή του Ισπανού.

Πριν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος επιβλήθηκε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας για να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα της Williams του Albon. Ο Ταϊλανδός είχε επαφή με τον Vettel στην τρίτη στροφή. Ζημιά στην εμπρός του πτέρυγα είχε και ο Magnussen κάτι που ανάγκασε τους κριτές να του δείξουν την μαύρη-πορτοκαλί σημαία για υποχρεωτική στάση στα pits.

Τα soft στις δύο Red Bull λειτουργούσαν ιδανικά και οι Verstappen-Perez γρήγορα άρχισαν να ανεβαίνουν στην κατάταξη. Με την έναρξη του 10ου γύρου ο Russel βρισκόταν δυόμισι δευτερόλεπτα μπροστά από τον Sainz, με τους Leclerc, Norris, Hamilton, Verstappen, Perez, Ocon, Alonso και Ricciardo να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

Τα soft στην McLaren του Norris είχαν αρχίσει να φθείρονται. Αυτό έφερε τους Hamilton-Verstappen πίσω από τον Lando. Οι δύο περσινοί μονομάχοι θα τον προσπερνούσαν στον 12ο γύρο. Το ίδιο συνέβαινε και στην κορυφή με τις Ferrari να κλείνουν την διαφορά από τον Russell. Ο Leclerc, μάλιστα, βρισκόταν εντός DRS του Sainz.

Στον 15ο γύρο ο Norris θα άλλαζε σε medium επιστρέφοντας στην 16η θέση. Δύο γύρους μετά θα τον ακολουθούσαν οι Russell- Verstappen για τα δικά τους pit-stops. Ο Russell θα κατάφερνε να κρατηθεί μπροστά από τον Alonso στην έξοδό του από το pitlane παρά την αργή στάση της Mercedes. Ακόμη πιο αργή, όμως, ήταν η στάση του Sainz στον 18ο γύρο με τον Ισπανό να επιστρέφει πίσω από τον Russell στην πίστα.

Στην κορυφή οι Leclerc-Hamilton παρέμεναν στα medium προσπαθώντας να επεκτείνουν τα stints τους. Την ίδια στιγμή η Red Bull του Verstappen ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο στην πίστα. Ο Hamilton θα έβγαινε στην 7η θέση, πίσω από τους Verstappen και Alonso.

Το σημαντικό, όμως, ήταν πώς τόσο ο Hamilton όσο και ο Sainz πήραν ξανά την medium γόμα. Αυτό σήμαινε πώς όλοι οι οδηγοί πήγαιναν για δύο pit-stops. Οι μόνοι που φάνηκαν να αποτολμούν το ένα pit-stop ήταν οι Alpine και οι Haas με τους οδηγούς τους να περνούν στα hard.

Στο τέλος του 21ου γύρου ο Leclerc θα έμπαινε κι εκείνος για την δική του αλλαγή. Το pit-stop της Ferrari ήταν καλό αυτήν τη φορά και ο Leclerc βγήκε στην πίστα μπροστά από τον Sainz. Με τον Ocon να κλείνει τον πρώτο γύρο ανεφοδιασμών για τους πρωτοπόρους η σειρά στον 25ο γύρο ήταν: Russell, Leclerc, Sainz, Verstappen, Hamilton, Perez και Norris, όλοι με τα medium.

Ο ρυθμός αγώνα του Leclerc ήταν σαφώς ανώτερος από εκείνον του Sainz. Ο Μονεγάσκος βρέθηκε αμέσως εντός DRS του Russell ασκώντας του πολύ μεγάλη πίεση. Η πρώτη επίθεση του Leclerc θα γινόταν στον 28ο γύρο με τον Russell να αμύνεται εξαιρετικά από την στροφή 1 μέχρι και την 3. Αυτό θα συνεχιζόταν για ακόμη δύο γύρους. Η Ferrari ήταν εμφανώς ταχύτερη αλλά ο Russell αμυνόταν πολύ έξυπνα στο φρενάρισμα για την πρώτη στροφή.

Στον 31ο γύρο, όμως, η έξοδος του Leclerc από την τελευταία στροφή ήταν τέλεια. Βρέθηκε πολύ κοντά στην Mercedes πριν το μέσον της ευθείας και αυτό ανάγκασε τον Russell να υπερασπιστεί την εσωτερική. Ο Leclerc δεν έχασε χρόνο και βούτηξε εντυπωσιακά από την εξωτερική του Βρετανού για να πάρει την πρωτοπορία. Αμέσως άρχισε να ανοίγει την διαφορά ενώ ο Russell θα υποχωρούσε προς τον τρίτο Sainz.

Πίσω από τον Sainz, όμως, βρισκόταν και ο Verstappen. Ο Ολλανδός θα πυροδοτούσε τον δεύτερο γύρο ανεφοδιασμών στον 39ο γύρο επιχειρώντας το undercut στους Sainz-Russell. Η Mercedes θα απαντούσε έναν γύρο μετά, ενώ ταυτόχρονα θα έμπαινε και ο Leclerc για να περάσει στα hard. Η στρατηγική της Red Bull δούλεψε στην εντέλεια. Ο Verstappen βγήκε μπροστά από τον Russell.

Όμως, σύντομα τα ταχύτερα medium θα τον έφερναν πολύ κοντά στην Ferrari του Leclerc. Η πρόσφυση από την σκληρή γόμα στη Ferrari δεν ήταν αρκετή για να συγκρατήσει τον Verstappen και ο Ολλανδός θα έπαιρνε την τρίτη θέση στον 41ο γύρο. Όμως, καθώς έβγαινε από την στροφή 13 θα έχανε το πίσω μέρος της RB18 επιτρέποντας στον Leclerc να περάσει και πάλι μπροστά.

Ακόμη κι έτσι ο ρυθμός της Red Bull με τα medium ήταν καταιγιστικός. Στον 45ο γύρο ο Verstappen ήταν και πάλι στο DRS του Leclerc και θα τον περνούσε και πάλι για να βρεθεί ξανά τρίτος. Εν τω μεταξύ οι Sainz-Hamilton παρέμεναν στην πίστα με τα medium προσπαθώντας να καθυστερήσουν όσο γινόταν τα δικά τους pit-stops.

Στον 48ο γύρο η Ferrari θα φώναζε τον Sainz στα pits. Έχοντας δει την κακή απόδοση των hard στον Leclerc θα περνούσε τα soft στον Ισπανό. Όμως η στάση της Ferrari ήταν και πάλι πολύ αργή. Καθώς ξεκινούσε ο 50ος γύρος ο Hamilton ήταν πρώτος παραμένοντας ο μόνος από τους πρωτοπόρους χωρίς δεύτερο pit-stop. Πίσω του βρίσκονταν οι Verstappen, Leclerc, Russell και Sainz.

Στον 52ο γύρο ο Hamilton θα έμπαινε κι εκείνος για δεύτερο pit-stop βγαίνοντας πίσω από τον Sainz. Ο teammate του Ισπανού, όμως, πήγαινε όλο και πιο αργά με την σκληρή γόμα. Δεν θα αργούσε να δεχθεί την πίεση και το προσπέρασμα από τον Russell λίγους γύρους μετά. Η Ferrari αναγκάστηκε να φωνάξει για τρίτη φορά στα pits τον Charles ώστε να τον περάσει στα soft.

Με 13 γύρους να απομένουν ο Verstappen ήταν πρώτος 8,7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Russell. Δύο δευτερόλεπτα πιο πίσω ήταν ο Sainz στην τρίτη θέση ενώ τέταρτος ήταν ο Hamilton ο οποίος έκλεινε την διαφορά από τον Ισπανό. Πέμπτος ήταν ο Perez έχοντας τους Leclerc και Norris πίσω του. Η W13 του Hamilton έχοντας τα πιο φρέσκα soft ήταν με διαφορά το ταχύτερο αυτοκίνητο στην πίστα.

Ο καταιγιστικός ρυθμός του Hamilton δεν άργησε να τον φέρει κοντά στους Sainz και Russell. Ο επτάκις πρωταθλητής θα κατάφερνε να προσπεράσει και τους δύο έπειτα από σύντομες μονομαχίες. Με πέντε γύρους να απομένουν οι δύο Ferrari είχαν βρεθεί εκτός των θέσεων του podium. Ήταν άλλη μία απογοητευτική εμφάνιση της Scuderia η οποία με τις λάθος στρατηγικές της αποφάσεις κατάφερε να φέρει ένα αποτέλεσμα πολύ κατώτερο των δυνατοτήτων του μονοθέσιου αλλά και των οδηγών της.

Στον 68ο γύρο ο Bottas θα πάρκαρε την Alfa Romeo του στην έξοδο διαφυγής της 11. Αυτό θα προκαλούσε ένα σύντομο VSC με την επανεκκίνηση να δίνεται ενάμιση γύρο πριν το τέλος. Σε εκείνο σημείο ξεκίνησε και μια ελαφριά βροχόπτωση σε ορισμένα σημεία της πίστας. Όμως, αυτό δεν θα προβλημάτιζε τον Max Verstappen ο οποίος κατάφερε να πάρει άλλη μία μεγάλη νίκη φέτος.

Θέση
ΟΔΗΓΟΣ
ΟΜΑΔΑ
Βαθμοί 1
Max Verstappen
RED BULL RACING RBPT
258

2
Charles Leclerc
FERRARI
178

3
Sergio Perez
RED BULL RACING RBPT
173

4
George Russell
MERCEDES
158

5
Carlos Sainz
FERRARI
156

6
Lewis Hamilton
MERCEDES
146

7
Lando Norris
MCLAREN MERCEDES
76

8
Esteban Ocon
ALPINE RENAULT
58

9
Valtteri Bottas
ALFA ROMEO FERRARI
46

10
Fernando Alonso
ALPINE RENAULT
41

Θέση
ΟΜΑΔΑ
Βαθμοί 1
RED BULL RACING RBPT
431

2
FERRARI
334

3
MERCEDES
304

4
ALPINE RENAULT
99

5
MCLAREN MERCEDES
95

6
ALFA ROMEO FERRARI
51

7
HAAS FERRARI
34

8
ALPHATAURI RBPT
27

9
ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES
20

10
WILLIAMS MERCEDES
3

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.