Το Audi Q6 e-tron έχει εντοπιστεί κάμποσες φορές κατά τη διάρκεια των δοκιμών του σε πραγματικές συνθήκες από τις αρχές του περασμένου έτους.

Τώρα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ορισμένα πράγματα που αφορούν στο μεγαλύτερο ηλεκτρικό SUV της Audi. Ένα από αυτά, είναι πως έχει «κλειδώσει» το αμάξωμα και θα είναι στα Sportback πρότυπα του αντίστοιχου Q4 (φωτογραφίες) με τη σπορ διάθεση του αυτοκινήτου να τονίζεται από τη διαμόρφωση του πίσω μέρους, η οποία παραπέμπει αισθητικά σε coupe μοντέλο.

Για την ακρίβεια, στο πίσω μέρος θα εντοπίζονται και οι διαφορές από την «απλή» έκδοση αμαξώματος του Q6, ανάμεσα στις οποίες σχεδόν ολόκληρο το μπροστινό μέρος είναι κοινό. Ορισμένες διαφορές προκύπτουν εμφανισιακά, χάρη στη διαφορετική διαμόρφωση του προφυλακτήρα, που έρχεται να δημιουργήσει μια τονισμένη σπορ διάθεση στο σύνολο.

Η κεκλιμένη γραμμή οροφής οδηγεί σε ένα μεγαλύτερο πίσω παρμπρίζ που και πάλι δεν θα έχει υαλοκαθαριστήρα, ενώ περιμένουμε να δούμε και –πάλι- μια ενσωματωμένη αεροτομή στη βάση του πίσω παρμπρίζ, που θα φιλοξενεί το τρίτο φως των φρένων. Το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV διατηρεί τους τονισμένους πίσω ώμους στις πλευρές του αμαξώματος, ενώ τα full LED πίσω φώτα φαίνεται να είναι ελαφρώς διαφορετικής σχεδίασης.

Σε ότι έχει να κάνει με το εσωτερικό, περιμένουμε «μεταφορά» της εικόνας από το Q6 e-tron, με την ιδιαιτερότητα πως οι πίσω επιβάτες πιθανότατα θα έχουν περιορισμένο χώρο για τα κεφάλια τους λόγω της γραμμής της οροφής που προς τα πίσω «χαμηλώνει». Παρόμοιοι συμβιβασμοί αναμένονται και στο χώρο των αποσκευών, αν και η θεωρητική χωρητικότητα μέχρι το ύψος της πλάτης του πίσω καθίσματος, μάλλον θα είναι ίδια.

Το Q6 e-tron Sportback θα είναι το πέμπτο coupe SUV της Audi, μετά τα Q3, Q5, Q4 e-tron και τη ναυαρχίδα e-tron. Όπως και το Q6 e-tron, έτσι και το Q6 e-tron Spotrback, θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική PPE, την πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσουν οι επόμενες γενιές των Porsche Macan (που θα είναι ηλεκτρική) αλλά και το Audi A6 e-tron. Το μίνιμουμ της απόδοσης με την οποία θα διατεθεί το μοντέλο, περιμένουμε να είναι οι 480 ίπποι με 800 Nm ροπής, με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και μπαταρία 100 kWh.

Η αυτονομία με μια φόρτιση, περιμένουμε να είναι λίγο μικρότερη από τα 700 χιλιόμετρα (κατά WLTP). Αργότερα και αφού το Q6 Sportback κάνει την παρουσία του αισθητή στις αγορές, θα πρέπει να περιμένουμε και μια έκδοση RS, που θα έχει απόδοση κοντά στους 600 ίππους. Στην τελική του μορφή, το Audi Q6 e-tron Sportback αναμένεται να το δούμε για πρώτη φορά στα μέσα του 2023.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.