Το Newsauto αποκαλύπτει πως το κυβερνητικό επιτελείο θα αντιμετωπίσει τις βεβαιώσεις που έρχονται από εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά και τα εικονικά τιμολόγια πώλησης.

Επίσης αυτή την περίοδο υπάρχουν σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με το 2010-2015 συνεργεία χωρίς πιστοποίηση και εξειδίκευση αερίων καυσίμων και τεχνικοί χωρίς άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος τεχνίτη αερίων καυσίμων οι οποίοι στο βωμό του κέρδους αποφεύγουν να ενημερώσουν τους καταναλωτές για την ανεπάρκεια τους.

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποφάσισε να βάλει έναν τέλος στην αναρχία των εταιριών τοποθέτησης συστημάτων υγραερίου σε οχήματα ώστε να προστατεύσει τους καταναλωτές και παράλληλα να ενισχύσει τα κρατικά έσοδα που αυτή τη στιγμή «αιμορραγούν».

Φυσικά από την στιγμή που δεν υπάρχουν κυρώσεις για τις ψευδής δηλώσεις τα ΚΤΕΟ περνούν τα αυτοκίνητα από Τεχνικό Έλεγχο ασχέτως αν πρόκειται για επικίνδυνες εγκαταστάσεις κάνοντας δημόσιες σχέσεις.

Παράλληλα κάποιοι για να γλιτώσουν τον ΦΠΑ αλλά και τον Φόρο δηλώνουν ότι τοποθέτησαν συστήματα υγραεριοκίνησης σε τιμές πολύ χαμηλότερες από εκείνες που κοστίζουν τα υλικά του συστήματος υγραερίου με αποτέλεσμα να προκαλούν υστέρηση στα κρατικά έσοδα και βέβαια να δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό έναντι των υπολοίπων εγκαταστατών συστημάτων υγραεριοκίνησης που δεν μπορούν να κόψουν τιμολόγια χαμηλότερα από το κόστος των εξαρτημάτων του συστήματος υγραεριοκίνησης.

Όλα τα παραπάνω τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τα έχουν λάβει υπόψη τους και προσανατολίζονται στην επιβολή αυστηρών προστίμων σε εγκαταστάτες που δραστηριοποιούνται σε άλλους μακρινούς νομούς από εκείνους που διαμένουν οι ιδιοκτήτες των οχημάτων και βέβαια τα τιμολόγια τοποθέτησης των συστημάτων υγραεριοκίνησης θα περνούν από το «κόσκινο» των ελεγκτικών μηχανισμών της ΑΑΔΕ και του υπουργείου Οικονομικών.

Μάλιστα η οδηγία R67 ορίζει πως οι δεξαμενές υγραερίου στα οχήματα πρέπει να αλλάζονται στα 10 χρόνια από την ημερομηνία κατασκευής της και όχι από την ημερομηνία τοποθέτησής της. Ναι σωστά διαβάσατε μετά από 10 χρόνια θα πρέπει να αλλαχθεί η δεξαμενή του υγραερίου για λόγους ασφαλείας και βέβαια να τονίσουμε ότι το κόστος αντικατάστασής της κυμαίνεται από 180 έως 250 ευρώ.

Η όλη απάτη έγκειται στο γεγονός πως ανυποψίαστοι καταναλωτές εμπιστεύονται συνεργεία «φαντάσματα» τα οποία στην πραγματικότητα δεν υφίστανται ή στην καλύτερη περίπτωση φυτοζωούν και βλέπουν ως μόνη διέξοδο την παροχή πιστοποιητικών χωρίς να γίνει πρώτα κάποιος έλεγχος του αυτοκινήτου και βέβαια χωρίς να αλλαχθεί η δεξαμενή υγραερίου!

Ωστόσο σύμφωνα με τα έγγραφα η αντικατάσταση μιας δεξαμενής υγραερίου περνά από τρία καταστήματα που απέχουν μεταξύ τους πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα γεγονός που έχει πέσει την αντίληψη των ελεγκτικών μηχανισμών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.