Όλο και πυκνώνουν οι θεωρίες γύρω από το επαναλανσάρισμα της Maybach από τη Mercedes-Benz και η μάρκα μάλλον δεν θα είναι ακριβώς όπως την ξέραμε.

Η πρώτη «αναζωπύρωση» για τη Maybach, έγινε το 1997 όταν η Mercedes λάνσαρε κάποιες υπερπολυτελής προτάσεις, επαναφέροντας τη συγκεκριμένη επωνυμία.

Σήμερα, οι σποραδικές εμφανίσεις του σήματος της Maybach σε ορισμένες «ιδιαίτερες» προτάσεις από ανεξάρτητους σχεδιαστές που όμως έχουν την έγκριση της μητρικής εταιρείας, αλλά και ως κορυφαία έκδοση εξοπλισμού της S-Class, φέρνει στο προσκήνιο την ανάγκη για επαναλανσάρισμα της μάρκας με τα υπερπολυτελή αυτοκίνητα.

Η δίχρωμη Mercedes-Maybach S680 sedan που σχεδιάστηκε από τον Virgil Abloh, τον εκλιπόντα επικεφαλής ανδρικών ενδυμάτων της Louis Vuitton, θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο χρόνο σε μια περιορισμένη παραγωγή 150 αυτοκινήτων και δίνει τον τόνο για τη συνέχεια.

Πιθανότατα, ένα ηλεκτρικό SUV Mercedes-Maybach θα ήταν κάτι που περιμένει να δει κανείς και μάλιστα σύντομα αλλά όπως και να έχει, όλα εξαρτώνται από τη νέα στρατηγική marketing της Mercedes-Benz, που όπως φαίνεται εστιάζει σε αυτοκίνητα υψηλότερης κατηγορίας και με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους- ακριβώς όπως είναι τα μοντέλα της Maybach. Η αλλαγή του επικεφαλής στο τμήμα marketing της εταιρείας, μπορεί να έχει ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα.

Όπως ανέφερε σε πρόσφατη συνέντευξή του και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Kallenius, η Maybach θα μπορούσε να είναι έτοιμη για μια –ακόμα- «αναζωπύρωση», καθώς «υπήρξε μια επανεκκίνηση» όπως ανέφερε συγκεκριμένα. Το 1997, μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα αδράνειας, η Mercedes παρουσίασε ένα πρωτότυπο με την ονομασία Maybach. Μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, τα Maybach 52 και Maybach 62 παρουσιάστηκαν, ώσπου το 2002 άρχισαν να διατίθενται προς πώληση.

Η απήχηση που φαίνεται να έχουν τα αυτοκίνητα της Maybach ακόμα και σήμερα που δεν υπάρχουν παρά μόνο κάποιες ανεξάρτητες –κυρίως- προτάσεις που μπορεί απλά να έχουν την έγκριση της μητρικής εταιρείας όπως και η κορυφαία έκδοση εξοπλισμού της S-Class που λέγαμε, καθώς και η εικόνα της αγοράς ιδιαίτερα στην Κίνα, φέρνουν τη Mercedes μπροστά στο δίλημμα για το αν πρέπει να ενεργοποιήσει πάλι το σήμα της υπερπολυτελούς μάρκας. «Ο στόχος της Maybach είναι να μην μπαίνει στη διαδικασία της τακτικής ανανέωσης, καθώς η μεγάλη διάρκεια παραμονής ενός αυτοκινήτου στην αγορά, συμβάλλει στη διατήρηση της ιδιαιτερότητας», λέει ο Kallenius.

Αυτή λοιπόν είναι μια προοπτική που κερδίζει συνεχώς έδαφος και φαίνεται πως «εξυπηρετεί» τόσο την ίδια την εταιρεία, όσο και τις μεγαλύτερες αγορές στις οποίες απευθύνεται- μεταξύ των οποίων είναι φυσικά η Κίνα αλλά και εκείνη των ΗΠΑ.

Θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα για να δούμε την τελική εικόνα που θα αφορά στα μελλοντικά σχέδια της Maybach αλλά μάλλον αυτό που θα δούμε, θα μας «αποζημιώσει» συνεχίζοντας μια παράδοση πολλών δεκαετιών, ενώ την ίδια στιγμή θα προσφέρει όλα όσα μπορεί να ζητήσει κανείς από μια σύγχρονη πρόταση της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.