Για άλλη μια φορά, όταν πρόκειται για τα δικά της συμφέροντα, η Γερμανία αποφασίζει να πάει κόντρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η Γερμανία φέρνει εμπόδια στην κατάργηση των συμβατικών κινητήρων

H ολοκληρωτική στροφή προς την ηλεκτροκίνηση είναι γεγονός. Και έχει προγραμματιστεί τόσο από τις ίδιες της εταιρίες. Όσο και από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία σκοπεύει να απαγορεύσει την παραγωγή αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035 και μετά.

Η Γερμανία όμως φαίνεται ότι δεν επιθυμεί να συμμορφωθεί με αυτό το χρονοδιάγραμμα. Και σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών της χώρας, δεν πρόκειται να εμποδίσει την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά από το 2035.

Μιλώντας σε μία συνάντηση υψηλόβαθμων στελεχών της γερμανικής βιομηχανίας, ο Γερμανός υπουργός Christian Linder είπε ότι η πρόταση της Ε.Ε. είναι λάθος και ότι η γερμανική κυβέρνηση “δεν θα συμφωνήσει με τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς στην συζήτηση που θα γίνει μέσα στην εβδομάδα”.

Σύμφωνα με το Politico, o Linder είναι φανατικός των σπορ αυτοκινήτων και ένθερμος υποστηρικτής των συνθετικών καυσίμων.

Οι δηλώσεις του δημιουργούν τριγμούς στην Γερμανική κυβέρνηση η οποία είναι ένας τρικοματικός συνασπισμός στον οποίο συμμετέχουν και οι Πράσινοι. Οι τελευταίοι επιμένουν ότι η κυβέρνηση πρέπει να ακολουθήσει την ήδη συμφωνημένη γραμμή, βάση της οποίας η Γερμανία θα πρέπει να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς της Ε.Ε.

Όμως ο Linder επανήλθε στο θέμα, και με δηλώσεις του στο twitter έδειξε εμφανώς την υποστήριξή του στα συνθετικά καύσιμα.

Όπως γράφει χαρακτηριστικά: “Δυστυχώς, η επερχόμενη απόφαση της ΕΕ για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι ανοιχτή στην τεχνολογία. Τα συνθετικά καύσιμα είναι μία κλιματικά ουδέτερη επιλογή για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό. Αυτό πρέπει να το ενισχύσουμε για να μπορέσουμε να διατηρήσουμε τις θέσεις εργασίας”.

Ο Linder είναι αντικαγκελάριος και προέρχεται από το τρίτο μέλος του κυβερνητικού συνασπισμού, τους “Ελεύθερους Δημοκράτες”. Οι θέσεις του απηχούν μία γενικότερη τάση που αρχίζει να διαμορφώνεται στην Γερμανία ότι παρά την στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, η εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία έχει το δικαίωμα, κόντρα στις θέσεις της Ε.Ε., να παίρνει τις δικές της αποφάσεις.

Αν και ακόμα δεν έχει παρθεί η τελική απόφαση της ΕΕ και δεν έχει επιβεβαιωθεί και οριστική στάση της Γερμανίας είναι ξεκάθαρο ότι για άλλη μια φορά (όπως και με την κατάργηση του λιγνίτη) η χώρα ακολουθεί τον δικό της δρόμο, με βάση τα συμφέροντά της και το εγχώριο πολιτικό τοπίο.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.