Η αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζει το νέο σύστημα παραγγελιών και οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι απλά θα παραδίδουν τα νέα αυτοκίνητα…

Εργοστάσιο ξεκινά τις απευθείας online πωλήσεις στην Ελλάδα!

Tο ποσοστό της προμήθειας θα ανέρχεται σε 1-2% της χονδρικής αξίας το οποίο και θα εισπράττει ο εξουσιοδοτημένος έμπορος που θα παραδίδει το αυτοκίνητο. Δηλαδή σε ένα αυτοκίνητο με Αξία Λιανικής προ Φόρων πέριξ των 15.000 ευρώ, δηλαδή Αξία Λιανικής περίπου 22.000 ευρώ το ποσό που θα εισπράττει ο εξουσιοδοτημένος έμπορος θα κυμαίνεται στα 150 με 300 ευρώ.

Μάλιστα το σχέδιο των online παραγγελιών και πώλησης διαθέσιμων αυτοκινήτων θα περιλαμβάνει ολόκληρο τον διαθέσιμο στόλο οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση!

Δηλαδή ο υποψήφιος πελάτης θα εισέρχεται στην online πλατφόρμα του εργοστασίου και στη συνέχεια θα συμπληρώνει ποιο μοντέλο ενδιαφέρεται να αγοράσει. Αυτομάτως το σύστημα θα τον ενημερώνει για όλα τα διαθέσιμα μοντέλα που υπάρχουν σε όλη την ΕΕ!

Στη συνέχεια ο υποψήφιος αγοραστής θα συμπληρώνει όλον τον επιπλέον εξοπλισμό που επιθυμεί όπως επίσης και άλλα χαρακτηριστικά όπως: χρώμα, ηλιοροφή, πόρτες, έκδοση και κατόπιν το σύστημα θα τον ενημερώνει τόσο για τον διαθέσιμο αριθμό οχημάτων σε όλα τα κράτη-μέλη.

Αν ο υποψήφιος πελάτης βρει ότι το όχημα που τον ενδιαφέρει υπάρχει στην εισαγωγική εταιρεία της μάρκας ή σε κάποιον εξουσιοδοτημένο έμπορος της μάρκας στην Ισπανία και επιθυμεί να το αγοράσει τότε αυτομάτως μπορεί να το δεσμεύσει καταβάλλοντας ηλεκτρονικά την Αξία Λιανικής προ Φόρων του οχήματος στον τραπεζικό λογαριασμό του εργοστασίου παραγωγής.

Κατόπιν ο αγοραστής θα πρέπει να επιλέξει από ποιον εξουσιοδοτημένο έμπορο της μάρκας στην Ελλάδα θα ήθελε να παραλάβει το όχημά του. Μόλις επιλέξει και τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα η αγορά θα έχει ολοκληρωθεί και θα έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες μεταφοράς του καινούριου οχήματος από την Ισπανία ή όποιο άλλο κράτος-μέλος βρίσκεται το όχημα προς την Ελλάδα.

Η τελική τιμή απόκτησης θα ορίζεται μετά τον εκτελωνισμό του οχήματος στη χώρα μας, καθώς το Τέλος Ταξινόμησης ή καλύτερα οι εισαγωγικοί δασμοί διαφέρουν από χώρα σε χώρα στην ΕΕ.

Με την παραπάνω διαδικασία το εργοστάσιο θα πουλάει τα καινούρια της αυτοκίνητα σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση στους καταναλωτές και σύμφωνα με αναλυτές η νέα διαδικασία θα οδηγήσει αυτομάτως σε λιγότερες και μικρότερες εξουσιοδοτημένες αντιπροσωπείες οι οποίες για να επιβιώσουν θα πρέπει να τονώσουν το service αλλά και την πώληση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων…

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.