Η Prodrive προχωράει ολοταχώς στο πλάνο της για τη δημιουργία του Ρ25 που επαναφέρει την αισθητική του Impreza με το οποίο η Subaru έχει αφήσει ανεξίτηλο το σημάδι της στο παγκόσμιο motorsport.

Η Prodrive αποκάλυψε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του Impreza P25 πριν από τα από καλυπτήρια του μοντέλου που είναι προγραμματισμένα για το Goodwood Festival of Speed.

Λίγες μέρες έμειναν για να το δούμε σε «δράση» το νέο μοντέλο που ετοιμάζει η Prodrive, ως τη μοντέρνα εκδοχή του εμβληματικού Impreza 22B που κυκλοφόρησε το 1998, για να τιμήσει την παρουσία της Subaru στο WRC με τα αυτοκίνητα της Prodrive. Η Prodrive με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο λέει ότι το P25 χρησιμοποιεί την πιο σύγχρονη τεχνολογία και προηγμένα υλικά, για να κάνει θεωρητικά την προσαρμογή του 22B στα σημερινά δεδομένα.

Βέβαια, όπως μπορεί εύκολα να φανταστεί κανείς, το Ρ25 θα είναι πολύ πιο σπάνιο και πιο ακριβό από το original. Η Subaru παρήγαγε μόλις 424 Impreza 22B τα οποία τα βλέπουμε να αλλάζουν χέρια σε τιμές που ξεπερνούν τα 200.000 ευρώ. Το νέο Ρ25 από την Prodrive, θα παραχθεί μόλις σε 25 μονάδες, κάθε μια από τις οποίες θα διατεθεί έναντι του ποσού των 530.000 ευρώ. Κάθε αυτοκίνητο βασίζεται σε ένα αυθεντικό δίθυρο αμάξωμα WRX, προφανώς όχι αυθεντικό 22Β, του οποίου τα μέρη του αμαξώματος αντικαθίστανται από αντίστοιχα κατασκευασμένα από ανθρακόνημα.

Η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά στην προκειμένη περίπτωση, είναι πως όλα τα παραπάνω έχουν σχεδιαστεί από τον Peter Stevens, τον άνθρωπο που ήταν υπεύθυνος και για τη σχεδίαση του original 22Β αλλά και της McLaren F1. Με αυτή την ιδιαιτερότητα, το βάρος έχει περιοριστεί στα 1.200 κιλά (το 22Β ζύγιζε 1.245). Σε ότι έχει να κάνει με τα μηχανικά μέρη, τα διαφορικά εμπρός και πίσω είναι μπλοκέ, ενώ το κεντρικό είναι ενεργό. Τα φρένα έρχονται από την AP Racing και η ανάρτηση έχει την υπογραφή της Bilstein.

Μηχανολογικά μιλώντας, την παράσταση «κλέβει» ο συνδυασμός κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων, με το boxer των 2,5 λίτρων να είναι πλήρως ανασχεδιασμένος με νέα «σωθικά». Το turbo είναι της Garrett και συνδυάζεται με intercooler υψηλής απόδοσης, ενώ η εξάτμιση από την πολλαπλή εξαγωγής μέχρι την απόληξη, είναι κατασκευασμένη από τιτάνιο και ανοξείδωτο χάλυβα με υπογραφή Akrapovic. Με τα παραπάνω δεδομένα, οι 406 ίπποι και τα 600 Nm ροπής, φαντάζουν λογική απόδοση και κάνουν μεγάλη τη διαφορά από τα αντίστοιχα δεδομένα του αυθεντικού 22Β που είχε 280 ίππους.

Για τη μετάδοση, το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων κάνει πιο έντονο το «άρωμα» του motorsport που αποπνέει το μοντέλο της Prodrive, που με τη βοήθεια του Launch Control και του αυτοματοποιημένου συμπλέκτη, το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο 3,5 δευτερόλεπτα. Η σύγχρονη τεχνολογία που έχει εφαρμοστεί στο Ρ25 έχει επιτρέψει την ύπαρξη του anti-lag συστήματος αλλά και του υδραυλικού χειρόφρενου που επιτρέπει τη χρήση του εν κινήσει, αποδεσμεύοντας αυτόματα τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, για να είναι η πλαγιολίσθηση πιο απολαυστική από ποτέ.

Από το εσωτερικό του νέου αυτοκινήτου, η Prodrive δεν δημοσίευσε καμία εσωτερική εικόνα αλλά αναφέρει πως ο πίνακας των οργάνων αποτελείται από μια μεγάλη σε πλάτος οθόνης υψηλής ανάλυσης. Επίσης, σε ότι έχει να κάνει με τα υλικά που επενδύουν τις περισσότερες επιφάνειες, η Prodrive κάνει λόγο για alcantara και ανθρακόνημα. Αξίζει να σημειωθεί πως θα είναι στη διακριτική ευχέρεια των αγοραστών του αυτοκινήτου το αν θα έχει πίσω καθίσματα για δύο ακόμα επιβάτες ή θα φέρει αντί αυτού, roll cage.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.