Πιο ακριβή θα γίνει η χρήση του ταξί για τους πολίτες στο άμεσο διάστημα, όπως προβλέπει ΦΕΚ που αναμένεται να εκδοθεί.

«Είχαμε επαφές με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών εδώ και αρκετές εβδομάδες. Το δικό μας αίτημα ήταν να μάς δοθεί επαγγελματικό καύσιμο, όπως ισχύει για τους αγρότες, τους ψαράδες, τον εφοπλιστικό κλάδο, αλλά δεν το καταφέραμε. Με το πετρέλαιο πάνω από τα 2 ευρώ βρεθήκαμε σε αδιέξοδο. Δεν είναι υπερβολή, είναι αδύνατη η χρήση του ταξί, μπαίνουμε μέσα» λέει ο κ. Λυμπερόπουλος.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ οι σημαντικότερες αλλαγές που θα ισχύσουν για τα ταξί, μετά την έκδοση της σχετικής υπουργικής απόφασης, είναι οι εξής:

Πηγές του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αναφέρουν ότι θα σχετική βγει ανακοίνωση όταν υπάρξει απόφαση -αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν έχουν «κλειδώσει» οι αυξήσεις ακόμη.

«Θα πρέπει ο κόσμος να γνωρίζει ότι επί 13 χρόνια το ταξί δεν είχε δει καμία αύξηση. Όλα τα άλλα επαγγέλματα έχουν πάρει αυξήσεις μέχρι σήμερα. Το καλύτερο σενάριο θα ήταν το επαγγελματικό καύσιμο όμως δεν κατέστη δυνατό» προσθέτει ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος.

Σύμφωνα με τον κ. Λυμπερόπουλο η αύξηση θα εφαρμοστεί, εκτός απροόπτου, μέσα στο επόμενο δεκαήμερο, μετά την έκδοση του ΦΕΚ.

Η ανάρτηση του ΣΑΤΑ με το νέο τιμολόγιο:

Ο προηγούμενος τιμοκατάλογος, από την ιστοσελίδα του ΣΑΤΑ:

Την
1η Ιουνίου ο ΣΑΤΑ είχε συνάντηση με τον
υπουργό Μεταφορών Κώστα Καραμανλή και
τον υφυπουργό Μιχάλη Παπαδόπουλο.
Σύμφωνα με τον ΣΑΤΑ, ένα από τα θέματα
που συζητήθηκαν ήταν και η αναπροσαρμογή
του κομίστρου, με την πλευρά των
αυτοκινητιστών να επισημαίνει στην
ηγεσία του υπουργείου ότι «με τις
υπάρχουσες συνθήκες (δύο χρόνια
υπολειτουργίας λόγω της υγειονομικής
κρίσης, αύξηση της τιμής των καυσίμων,
διπλασιασμός των δαπανών για την
συντήρηση του οχήματος) ο κλάδος δεν
έχει την πολυτέλεια του χρόνου».

Στην ανακοίνωσή του, ο ΣΑΤΑ ανέφερε ότι «ο επαγγελματίας ταξιτζής βιώνει σήμερα την απόλυτη απογοήτευση, αφού αισθάνεται αδικημένος από τη μη στήριξη της κυβέρνησης και δυστυχισμένος για την οικονομική ανέχεια που παρατείνεται και βάζει σε κίνδυνο την επαγγελματική του ιδιότητα. Με απλά λόγια, οι αντοχές εξαντλήθηκαν. Οι αποφάσεις της κυβέρνησης και του Υπουργείου θα πρέπει να είναι άμεσες και υποστηρικτικές για να επιβιώσει ο κλάδος και να προστατευτεί ο δημόσιος χαρακτήρας των υπηρεσιών ταξί».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.