Ο Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο κατά το FP1 στο GP του Μαϊάμι . Η F1-75 δεν παρουσίασε το ίδιο έντονο porpoising όπως στην Imola, ενώ ο Verstappen αντιμετώπισε προβλήματα υπερθέρμανσης με την PU. Εξαιρετική εμφάνιση από τον Russell.

Από την αρχή του FP1 δύο πράγματα έγιναν αμέσως εμφανή. Το ένα ήταν η πολύ καλή λειτουργία της C3 γόμας στην φρέσκια άσφαλτο της πίστας. Το άλλο ήταν η εξαιρετικά μεγάλη δυσκολία του συμπλέγματος των στροφών 11-16.

Καθώς τα μονοθέσια να τρέχουν με πολύ λίγο φτερό οι οδηγοί πρέπει να ισορροπήσουν σε τεντωμένο σκοινί κατά τα περάσματα τους από τις έξι αυτές στροφές. Επιπλέον, φάνηκε από νωρίς πώς η φθορά των φρένων θα είναι ένας εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας στη διάρκεια του τριημέρου.

Πολλοί μηχανικοί ομάδων κάνουν λόγο για επίπεδα καταπόνησης εφάμιλλα εκείνων στο Μόντρεαλ. 

Οι δύο Ferrari ήταν στην κορυφή κατά το πρώτο μισό της διαδικασίας. Οι Leclerc και sainz εναλλάσσονταν στην πρώτη θέση χρησιμοποιώντας την medium γόμα. Αντιθέτως, οι περισσότερες κορυφαίες ομάδες επέλεξαν τα soft για να ξεκινήσουν το FP1.

Ο Verstappen αντιμετώπισε πρόβλημα υπερθέρμανσης με την PU της RB18 λίγο πριν την συμπλήρωση των 30 λεπτών. Αυτό τον ανάγκασε να χάσει χρόνο στα pits. Η διαδικασία, όμως, θα λάμβανε τέλος για τον Bottas με 25 λεπτά να απομένουν. Ο οδηγός της Alfa Romeo έχασε το μονοθέσιο μέσα στην στροφή 7 και βρέθηκε με το πίσω μέρος στα προστατευτικά ελαστικά.

Η κόκκινη σημαία θα διαρκούσε για δέκα λεπτά στερώντας σημαντικό χρόνο δοκιμών από τις ομάδες. Ο Sainz θα έχανε ακόμη περισσότερο χρόνο στις στροφές 4-5. Το τετ-α-κε που έκανε με πολλά χιλιόμετρα εκεί προκάλεσε κλατάρισμα στο εμπρός δεξί ελαστικό (είχε φορέσει τα soft) που τον ανάγκασε να επιστρέψει αμέσως στα pits.

Εν τω μεταξύ ο Verstappen είχε περάσει στην κορυφή με δέκα λεπτά να απομένουν με τον Albon (!) και τις δύο Mercedes πίσω του, όλοι με τα soft. Η πρόσφυση όπως αναμενόταν εξελισσόταν ταχύτατα με τους χρόνους να κατεβαίνουν συνεχώς.

Λίγο πριν το τέλος της διαδικασίας ο Leclerc φορώντας στα soft θα περνούσε και πάλι στην κορυφή μόλις 71 χιλιοστά ταχύτερος από τον εντυπωσιακό Russell. Ο Βρετανός θα ολοκλήρωνε την διαδικασία μπροστά από τις Red Bull! Το FP2 διεξάγεται στις 12:30, ώρα Ελλάδος. Εκεί θα σχηματίσουμε, ίσως, και μία πιο ξεκάθαρη εικόνα για την ακριβή ισορροπία δυνάμεων στο Μαϊάμι.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.