Ο Charles Leclerc κατέκτησε την pole position στο παρθενικό GP του Μαϊάμι. Ο Μονεγάσκος οδήγησε ταχύτατα και αλάνθαστα, οδηγώντας το 1-2 της Ferrari. Τρίτος ήταν ο Verstappen ο οποίος έκανε λάθος στην τελευταία του προσπάθεια.

Η Ferrari κυριάρχησε στο Miami International Autodrome. Οι δύο F1-75 κλείδωσαν την πρώτη σειρά εκκίνησης με τον Leclerc να συνεχίζει στον ίδιο ρυθμό το ήδη εξαιρετικό του τριήμερο. Ο Carlos Sainz επανήλθε και εκείνος μετά το λάθος του στο FP2 και είχε μία πολύ δυνατή εμφάνιση για να πάρει τη δεύτερη θέση.

Ο Verstappen έδειχνε ικανός για την pole σε μία από τις πιο δύσκολες πίστες του πρωταθλήματος. Αλλά στην τελευταία του προσπάθεια ο Ολλανδός το παράκανε στον πρώτο τομέα, χάνοντας την ευκαιρία να βρεθεί σε πλεονεκτική θέση αύριο.

Ο Verstappen έθεσε από νωρίς ψηλά τον πήχη στο Q1. Ο πρωταθλητής έγραψε στην πρώτη του προσπάθεια χρόνο 1:30.2, ο οποίος ήταν πάνω από μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος οπουδήποτε άλλου. Δεύτερη ήταν η άλλη RΒ18 με τον Perez ενώ ο Russell είχε και εκείνος μια εξαιρετική πρώτη προσπάθεια, εφάμιλλη με του Μεξικανού.

Οι δύο Ferrari βγήκαν για πρώτη φορά στο μέσον της διαδικασίας. Ο Leclerc έκανε έναν πολύ γρήγορο πρώτο γύρο παίρνοντας την πρώτη θέση, ενώ και ο Sainz θα βρισκόταν προσωρινά δεύτερος. Η πρόσφυση από την άσφαλτο αυξανόταν με κάθε λεπτό που περνούσε και αυτό έδειχνε ότι η συμμετοχή στο Q2 θα κρινόταν στο νήμα για τους αργότερους συνδυασμούς.

Τα τελευταία λεπτά του Q1 εξελίχθηκαν σε λοταρία. Η ταχύτατη εξέλιξη της πίστας σε συνδυασμό με την κίνηση στην πίσω ευθεία δημιούργησαν μία κατάσταση δύσκολη για όσους αγωνίζονταν για μια θέση στο Q2. Ο άτυχος σε αυτήν την περίπτωση ήταν Zhou ο οποίος παρά το ότι ήταν αρκετά ταχύς για να περάσει, συνάντησε κίνηση που τον ανάγκασε να διακόψει την προσπάθειά του. Τον Κινέζο της Alfa Romeo θα ακολουθούσαν οι Magnussen, Albon, Latifi και ο Ocon ο οποίος δεν συμμετείχε στη διαδικασία.

Πολλοί οδηγοί βρέθηκαν οριακά στα σετ των φρέσκων soft ελαστικών που τους είχαν απομείνει. Έτσι αρκετοί εξ αυτών έκαναν τις πρώτες τους προσπάθειες με χρησιμοποιημένα μαλακά ελαστικά. Αυτό δεν ίσχυσε για τις δύο Red Bull, οι οποίες πήραν τις δύο πρώτες θέσεις στην αρχή της διαδικασίας.

Την ίδια στιγμή η Mercedes εξακολουθούσε να αντιμετωπίζει έντονο porpoising που δυσκόλευε το έργο των οδηγών της. Παρά ταύτα ο Hamilton κατάφερε να περάσει άνετα στο Q3. Ο Leclerc φόρεσε για πρώτη φορά φρέσκα soft ελαστικά 5 λεπτά πριν το τέλος περνώντας στην κορυφή.

Οι δύο McLaren πέρασαν το μεγαλύτερο μέρος του Q2 στο τέλος της κατάταξης. Όμως, ο Norris με έναν εντυπωσιακό γύρο στο τέλος θα περνούσε στην τρίτη θέση. Αντιθέτως, ο Ricciardo δεν θα κατάφερνε να περάσει. Μικρές εκπλήξεις θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οι αποκλεισμοί των Russell και Alonso οι οποίοι έδειχναν ανταγωνιστικοί από την αρχή του τριημέρου. Οι Mick Schumacher και Sebastian Vettel θα ήταν οι άλλοι δύο οδηγοί που θα σταματούσαν στο Q2.

Οι Ferrari και Red Bull ήταν οι μόνες ομάδες με δύο φρέσκα σετ soft Pirelli στο Q3. Στον πρώτο γύρο προσπαθειών ο Verstappen θα έπαιρνε την πρώτη θέση. Η διαφορά του από τις Ferrari δεν ξεπερνούσε το ένα δέκατο του δευτερολέπτου. Ο Ολλανδός ήταν ο μόνος από τους υπόλοιπους οδηγούς του grid που μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των F1-75.

Τα μονοθέσια θα έβγαιναν ξανά δυόμισι λεπτά πριν τη λήξη του Q3. Όλοι προσπαθούσαν να κερδίσουν το πλεονέκτημα της τελευταίας προσπάθειας στις κατατακτήριες. Όμως, αυτή τελικά θα αποδεικνυόταν άνευ σημασίας. Οι δύο Ferrari σημείωσαν πρώτες χρόνο εκθρονίζοντας τον Verstappen, με τον Leclerc στην κορυφή!

Ο Verstappen έκανε λάθος στην πιο κρίσιμη προσπάθειά του και αυτό τον περιόρισε στην τρίτη θέση εκκίνησης μπροστά από τον Perez. Εξαιρετική η εμφάνιση του Bottas ο οποίος εξασφάλισε την 5η θέση εκκίνησης στον αυριανό αγώνα!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.