Το ρολόι χτυπά. Το νέο αυτοκίνητο LMDh της Porsche θα κάνει το επίσημο αγωνιστικό του ντεμπούτο στον 24ωρο αγώνα στην Daytona. Λίγο πριν την εκκίνηση οι τεχνικοί δουλεύουν σαν τρελοί, γιατί πριν από το ντεμπούτο του πρωτοτύπου στον αγώνα, πρέπει να ολοκληρωθούν οι τελικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου για πιστοποίηση και άδεια συμμετοχής.

Στα μέσα Απριλίου, η Porsche και η Team Penske ολοκλήρωσαν την τρίτη δοκιμή αντοχής με το νέο αγωνιστικό πρωτότυπο LMDh στο Spa και εμείς βλέπουμε την πρόοδό του.

Μόλις ολοκληρωθούν οι δοκιμές στην πίστα το αυτοκίνητο, στη συνέχεια θα ταξιδεύσει στην αεροδυναμική σήραγγα Windshear στην Αμερική, μετά από την οποία δεν επιτρέπονται άλλες αλλαγές. Μέχρι τότε όπως λέει ο Urs Kuratle, υπεύθυνος για το έργο LMDh στην Porsche, το αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει τουλάχιστον 20 έως 25.000 χιλιόμετρα δοκιμών. Εκτός από τις πολυάριθμες δοκιμές στο Weissach, η Porsche, ολοκλήρωσε τρεις δοκιμές μεγάλων αποστάσεων στη Βαρκελώνη, την Aragon και το Spa.

Ο κινητήρας είναι το κεντρικό στοιχείο στην κατηγορία LMDh, επειδή οι κατασκευαστές έχουν τον πλήρη έλεγχο και μπορούν να κάνουν όσες βελτιώσεις θέλουν. Σε πολλά άλλα σημεία του αυτοκινήτου, τα εξαρτήματα είναι κοινά και δεν επιτρέπονται επεμβάσεις. Το πλαίσιο πρέπει να προέρχεται από κατασκευαστή LMP2 ενώ επιτρέπονται οι παρεμβάσεις. Σε αυτόν τον τομέα η Porsche συνεργάστηκε με τη Multimatic και η εμπειρία μέχρι στιγμής είναι θετική.

Η Porsche ήταν ο πρώτος κατασκευαστής LMDh που ξεκίνησε τις δοκιμές, κάτι που μπορεί να είναι και ευλογία και κατάρα, ενώ υπήρχαν και εξαρτήματα που καθυστέρησαν να παραδοθούν όπως κάποια από τα μέρη του υβριδικού τμήματος του μοτέρ από τις : Williams, Bosch και Xtrac. Αυτά προκάλεσαν καθυστέρηση στις δοκιμές, αλλά αντί να γκρινιάζουν, οι άνθρωποι στο Weissach προτιμούν περιμένουν για να έχουν χρόνο να βελτιωθούν.

Εκτός από την απόδοση του οχήματος και την αξιοπιστία των δοκιμών, η ομάδα τώρα εστιάζει στο… δέσιμό της έτσι η Porsche Penske Motorsport, αναπτύσσεται μαζί ως ομάδα και βασίζεται στην πλήρη σύνδεση και δικτύωση των τριών τοποθεσιών των… αρχηγείων της: Mooresville (Penske ΗΠΑ), Mannheim (Penske Europe) και Weissach.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.