Σε έκρυθμη κατάσταση βρίσκεται ο κλάδος των φορτηγών αυτοκινητιστών της χώρας αναμένοντας ακόμη να ολοκληρωθούν οι τελικές συναντήσεις με τα αρμόδια υπουργεία από τα οποία απαιτούν να ληφθούν άμεσα μέτρα για την ραγδαία αύξηση του κόστους των καυσίμων κρούωντας παράλληλα το καμπανάκι για ανεξέλεγκτες απεργιακές κινητοποιήσεις.

ΠροηγούμενοΘεσσαλονίκη: Τα έντεκα σημεία που πραγματοποιούνται σήμερα δωρεάν rapid test

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΔΗΜΗΤΡΑ ΤΑΓΚΑ

Μια ανεξέλεγκτη απεργιακή κινητοποίηση αναμένεται εφόσον οι συναντήσεις μεταξύ των δύο πλευρών δεν αποδώσουν καρπούς. Αν και είχε δοθεί από την Ομοσπονδία μια προθεσμία στην κυβέρνηση έως τις 27 Απριλίου για λήψη αποφάσεων, δεν τηρήθηκε ενώ ακόμη βρίσκονται στο στάδιο των επαφών με αποτέλεσμα να επικρατεί η ομόφωνη απόφαση που είχε παρθεί στη συνέλευση των οδηγών να βγουν στους δρόμους με τα φορτηγά τους. «Αν δεν στηρίξει έμπρακτα η κυβέρνηση τους οδηγούς φορτηγών, τότε οι απεργιακές κινητοποιήσεις είναι μονόδρομος. Δώσαμε μια προθεσμία στους αρμόδιους για να μας λύσει τα προβλήματά μας. Μέχρι στιγμής, όχι μόνο δεν το έχει κάνει αλλά και οι επαφές που είχαμε οδήγησαν στο κενό», επισήμανε και στη συνέχεια πρόσθεσε:

«Έχουμε κρούσει το καμπανάκι στην κυβέρνηση αλλά δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται. Αρκετοί επαγγελματίες του κλάδου έχουν ήδη πτωχεύσει ενώ από αύριο βγαίνουν στον πλειστηριασμό περιουσιακά στοιχεία οδηγών οι οποίοι βιώνοντας όλη την ακρίβεια, δεν κατάφεραν να πληρώσουν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις. Θα καταρρεύσει όλη η χώρα αν απεργήσουμε και θα επικρατήσει ένα χάος. Δεν θα μπορούν να τροφοδοτηθούν τα νοσοκομεία, τα σούπερ μάρκετ κτλ. Προσπαθώ ήδη να συγκρατήσω τις καταστάσεις με τους συναδέλφους μας».

Αγανακτισμένοι δηλώνουν οι οδηγοί φορτηγών από το τεράστιο κόστος αγοράς των καυσίμων καθώς σύμφωνα με τον πρόεδρο έχει ξεπεράσει το 70%. «Κάθε δύο-τρεις μέρες γεμίζουμε πάνω από 1.000 λίτρα καύσιμα. Πριν την αύξηση το κόστος ήταν στο 45% ενώ τώρα πάνω από 70%. Όλο και περισσότεροι οδηγοί ακινητοποιούν τα φορτηγά τους αδυνατώντας να ανταπεξέλθουν στα έξοδα της μεταφοράς εμπορευμάτων. Αν και οι αρμόδιοι είναι γνώστες για την κατάσταση την οποία βιώνουμε καθημερινά, δεν προχωρούν σε καμία οικονομική στήριξη. Είμαστε η πιο ακριβή χώρα στην τιμή του πετρελαίου», επισήμανε ο κ. Κενανίδης.

Υπενθυμίζεται ότι άκαρπες είχαν αποβεί πριν από ένα μήνα οι συναντήσεις της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος με τα υπουργεία Μεταφορών και Ναυτιλίας. Παράλληλα, το γεγονός ότι ένα ποσοστό των Ελλήνων οδηγών έχει βάλει φρένο στις μεταφορές και δεν εκτελεί τα δρομολόγια, έχει ως αποτέλεσμα να περάσουν τα φορτηγά σε ξένους μεταφορείς από τα Σκόπια και τη Βουλγαρία προκειμένου να καλυφθεί το κενό που υπάρχει στην αγορά. «Πρόκειται για μια λάθος κίνηση από την πολιτεία η οποία είναι και παράνομη. Τόσα χρήματα καταλήγουν σε ξένους οδηγούς», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.