Η ίδια σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για την υπόθεση του σίριαλ και για όσα πρόκειται να παρακολουθήσουμε στα επόμενα επεισόδια.

Αϊδίνη: Ο ρόλος πρόκληση στα «Ψέματα», ο συμπρωταγωνιστής Χρήστος Λούλης, οι σύμμαχοι και οι εχθροί

Στην αστυνομία πώς την αντιμετωπίζουν;

Χαμηλών τόνων ηθοποιός αλλά με ισχυρό δημιουργικό αποτύπωμα. Πρόκειται για την Αλεξάνδρα Αϊδίνη, η οποία τη φετινή σεζόν πρωταγωνιστεί στη σειρά του ALPHA «Ψέματα».

«Εκεί συναντάει ανθρώπους που λαμβάνουν υπόψη και τις δύο πλευρές. Παίρνουν τον Αντρέα στο τμήμα για ανάκριση, αλλά υπάρχουν πολύ αντικρουόμενα στοιχεία και δεν υπάρχει αποτύπωμα, ίχνος ή εκδορά πάνω στην Ελενα. Ο Αντρέας από την πλευρά του έχει ένα ισχυρό αφήγημα γι’ αυτό που συνέβη, από το οποίο προκύπτει ότι πιθανότατα έχει δίκιο».

Φαίνεται η Ελενα να μη γίνεται πιστευτή ακόμη και από τους δικούς της ανθρώπους.

«Μπαίνει η αμφιβολία και στον ίδιο της τον εαυτό. Είναι απόλυτα σίγουρη για το τι της συνέβη αλλά όταν τα μάτια των άλλων την κοιτούν επίμονα με ερωτηματικό, δημιουργείται μια ρωγμή που την κάνει να αμφιβάλλει. Κι ο Αντρέας όταν πηγαίνει να της ζητήσει τον λόγο, της φυτεύει μια ακόμη αμφιβολία γιατί είναι χειριστικός. Κι αυτό είναι το πιο οδυνηρό για εκείνη. Ο,τι για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου αμφισβητεί τον ίδιο της τον εαυτό κι αυτό της δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη οργή και την κάνει ακόμα πιο επιθετική κι αποφασισμένη».

Και είναι και ο γιος του Αντρέα…

«Αυτό είναι ένα σημαντικό θέμα που προκύπτει. Πώς τα παιδιά εισπράττουν αυτή την κατάσταση; Πόσο σκληρά μπορούν να γίνουν μεταξύ τους; Πόσο εύκολο είναι σε έναν έφηβο να μπει μια ταμπέλα και όλοι να τον περιμένουν στη γωνία για το παραμικρό παραπάτημα για να βρουν τον τρόπο να εκτονώσουν την οργή τους; Το παιδί είναι βαθιά απελπισμένο. Ο πατέρας του τον έχει μεγαλώσει μόνος του, γιατί η μητέρα του έχει πεθάνει εδώ και πολλά χρόνια, οπότε η πολύ στενή σχέση τους κλονίζεται. Ο γιος δεν πιστεύει με τίποτα τις κατηγορίες για τον πατέρα του και ο Αντρέας από την άλλη επιμένει πολύ πειστικά στη δική του ιστορία. Υπάρχει μία σύγχυση τεράστια στο αγόρι. Του επιτίθενται στο σχολείο, ένας χώρος που γίνεται ξαφνικά ιδιαίτερα εχθρικός, ενώ αυτή που κατηγορεί τονγονιό του είναι η αγαπημένη του καθηγήτρια».

Ο πρώην άντρας της Ελενας τι στάση κρατάει;

«Είναι δίπλα της. Είναι αστυνομικός και ο ίδιος, οπότε ζητάει και τη δική του βοήθεια από την αρχή για να καταλάβει πώς πρέπει να χειριστεί την κατάσταση. Το συναίσθημα της την οδηγεί να είναι τρομερά δραστήρια. Σαν να παίρνει μέσα από αυτή την κατάσταση δύναμη και να ανακαλύπτει πράγματα για τον εαυτό της πολύ δυνατά που ίσως να μην είχε βρει σε μια διαφορετική περίπτωση. Υπάρχει από πλευράς του μια αμφιβολία στα μάρα του λόγω της προηγούμενης παρενόχλησης που είχε δεχτεί η πρώην γυναίκα του, παρ’ όλα αυτά οι άνθρωποι της την αγαπούν και θέλουν να την πιστέψουν».

Η Ελενα έχει εχθρούς;

«Βασικός αντίπαλος της είναι ο Αντρέας που ταράζει την ισορροπία της. Ολη η πάλη και ο αγώνας της είναι να βρει συμμάχους να τον αντιμετώπισε!. Είναι πολύ καθαρό το θέλω της, να τιμωρηθεί ο ένοχος -στο δικό της μυαλό πάντα-, για να μην το ξανακάνει. Αργότερα θα κάνει κι άλλους εχθρούς. Η σειρά, όπως συμβαίνει και με τη ζωή, έχει διαφορετικές πίστες».

Ο Πέτρος Δημακέας και ο Μάρκος τι ρόλο θα παίξουν στην υπόθεση;

«Ο Μάρκος είναι σύμμαχος και ο Πέτρος εχθρός».

Θα ακολουθηθεί πιστά το σενάριο της ξένης παραγωγής;

«Δεν έχω δει την ξένη σειρά, δεν το θέλω και ούτε ρωτάω πολλά. Οχι γιατί δεν μου αρέσουν οι ξένες δουλειές αλλά νομίζω πως η παραγωγή μας με κριτήριο τους χαρακτήρες τους τόσο ωραίους ηθοποιούς και τα ελληνικά στοιχεία που εμπεριέχει, ίσως έχει διαφορετικές σεναριακές ανάγκες. Είναι μια σειρά που μας αφορά πολύ αυτή τη χρονική στιγμή με όσα έχουν συμβεί, όπως και όλες τις σύγχρονες κοινωνίες που προσπαθούν να αλλάξουν προς το καλύτερο και προβληματίζονται πάνω σε αυτό».

Στο θέατρο σας απολαύσαμε τον φετινό χειμώνα στις «Λευκές νύχτες», στο θέατρο Μικρό Ανεσις. Θα επιστρέψει η παράσταση;

«Είναι από τα νεανικά έργα του Ντοστογιέφσκι, ένα πολύ τρυφερό έργο καθαρά για τη σχέση και τη συνάντηση δύο ανθρώπων, θα μπορούσε σήμερα να είναι μία αισθηματική κομεντί. Ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης που ανέλαβε τη διασκευή και τη σκηνοθεσία της παράστασης, είναι ένας φίλος και δημιουργός που εμπιστεύομαι πλήρως. Κατάφερε να χωρέσει σε μια σκηνή όλο ίο πνεύμα, το χιούμορ και την ευαισθησία του μεγάλου Ρώσου συγγραφέα. Ναι, θα επιστρέψει του χρόνου».

Και παραμένετε στο «Από μηχανής» θέατρο, στην παράσταση «Οn Εgο» που παίζεται κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή μέχρι τα τέλη Μαΐου.

«Το “On Εgo”, ένα έργο του διακεκριμένου συγγραφέα και σκηνοθέτη Μικ Γκόρντον, σε σκηνοθεσία, Γιάννη Νταλιάνη, διερευνά μέσα από ένα επιστημονικό πείραμα με αναπάντεχες συνέπειες, έναν θεμελιώδη γρίφο της φιλοσοφίας και της επιστήμης: Πώς η σάρκα γίνεται πνεύμα; Πώς τα 100 δισεκατομμύρια νευρώνες του εγκεφάλου μας δημιουργούν τη συνείδηση ενός εαυτού; Υπάρχει κάτι άλλο μέσα μας εκτός από μια σύνθεση υλικών στοιχείων; Η αγάπη, ο έρωτας, η πίστη, η προδοσία, η μνήμη και η απώλεια μπαίνουν στην εξονυχιστική παρατήρηση του απεικονιστικού μαγνητικού τομογράφου».

Το καλοκαίρι θα σας δούμε σε κάποια παράσταση;

«Θα είναι μια ήσυχη περίοδος γιατί ο χειμώνας ήταν αναπάντεχα όμορφος και είμαι ευγνώμων για όλες τις συνεργασίες. Ομως χρειάζεται μια μικρή αποσυμπίεση», είπε στο TV24.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.