Στην παραγωγή η Bugatti Baby ΙΙ

Αυτοκίνητο Επιστημη Κόσμος Πολιτική

Με μια περιορισμένη παραγωγή 500 μονάδων από την Bugatti, το μοντέλο με το οποίο η εταιρεία γιορτάζει τα 110 χρόνια της είναι πολύ εντυπωσιακό και βάσει των προδιαγραφών του, είναι και πιο γρήγορο (και πιο ακριβό) από όσο θα φανταζόταν κανείς- για εφηβικό παιχνίδι.

Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019, η Bugatti ανακοίνωσε στα γενέθλια των 110 χρόνων της πως θα παρουσιάσει ένα αυθεντικό Bugatti Baby έστω και για λίγους.

Τώρα που η διαδικασία του σχεδιασμού, της εξέλιξης και των δοκιμών έχει πλέον ολοκληρωθεί, το αυτοκίνητο προωθείται στη γραμμή παραγωγής, που όπως είπαμε θα είναι αρκετά περιορισμένη- στα μόλις 500 κομμάτια. Το μοντέλο που εξελίχθηκε με τη συνεργασία της Little Car Company, το Baby II (όπως είναι το όνομά του τώρα) έχει περιγραφεί από εκείνους που είχαν την ευκαιρία να το οδηγήσουν ως «πιο πολύ ατίθασος έφηβος παρά μωρό (baby)».

Ενώ και τα 500 αυτοκίνητα μετά την ανακοίνωση της παραγωγής από τη Bugatti θεωρήθηκαν πουλημένα και μάλιστα πολύ σύντομα, οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν λόγω κυρίως της πανδημίας, άλλαξαν τα δεδομένα και δόθηκε έτσι η ευκαιρία σε κάποιους που ήθελαν, να μπουν «σφήνα» για να αποκτήσουν ένα. Το αυθεντικό Bugatti Baby «γεννήθηκε» το 1926 όταν ο Ettore και ο γιος του Jean αποφάσισαν να φτιάξουν ένα μικρότερο Type 35 για τον μικρότερο γιο του Ettore, Roland, με την ευκαιρία των γενεθλίων του στο τέταρτο έτος της ζωής του. Ο Ettore και ο Jean είχαν σκοπό το δώρο αυτό να είναι ένα και μοναδικό αλλά τα σχόλια από τους πελάτες που επισκέφτηκαν το Molsheim, ήταν τόσο θετικά που το Baby πήγε στην παραγωγή και πωλήθηκε μεταξύ του 1927 και του 1936. Λατρεύεται από τους φανατικούς συλλέκτες της Bugatti παγκοσμίως, οι οποίοι θεωρούν πως σήμερα, καμία συλλογή δεν είναι πλήρης χωρίς ένα Baby.

Ενώ το αυθεντικό Bugatti Baby ήταν μια έκδοση κλίμακας 50% του μεγέθους του αυτοκινήτου που έφερε μεγάλη δημοφιλία στην Automobiles Ettore Bugatti τη δεκαετία του 1920, το Bugatti Baby II είναι αρκετά μεγαλύτερο και προσφέρει περισσότερα από σε ότι έχει να κάνει με την απόδοση και τις επιδόσεις. Το Baby II είναι στο 75% του μεγέθους του αρχικού αυτοκινήτου και η σχεδίασή του το κάνει ιδανικό για ηλικίες από 14 ετών και πάνω. «Ο ίδιος ο Ettore Bugatti ενδιαφερόταν για την ανατροφή των παιδιών των φίλων της Bugatti και σχεδίασε τη μινιατούρα όπως μια γνήσια Bugatti», λέει ο Stephan Winkelmann, Πρόεδρος της Bugatti. «Συνεχίζουμε αυτήν την παράδοση με τη νέα έκδοση του Bugatti Baby II και χαίρομαι που βρήκαμε στην The Little Car Company, έναν συνεργάτη που μοιράζεται τις ίδιες αξίες με εμάς. Με το Bugatti Baby II, καλούμε μια νέα γενιά φίλων της αυτοκίνησης να ερωτευτούν τον υπέροχο κόσμο της Bugatti».

Η απόδοση του Baby II έχει αυξηθεί σε σχέση με το πρωτότυπο. Η κίνηση αφορά και πάλι τους πίσω τροχούς και όλες οι εκδόσεις του Baby II έχουν μπλοκέ διαφορικό, υδραυλικά φρένα υψηλής απόδοσης και προγράμματα λειτουργίας για τον ηλεκτροκινητήρα που του δίνει κίνηση. Με συνολικό βάρος τα 230 κιλά, οι 14 ίπποι είναι αρκετοί για να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 70 χιλιομέτρων την ώρα, ενώ τα 60 χλμ./ώρα από στάση, έρχονται σε μόλις 6 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία του Baby II κυμαίνεται από τα 25 έως τα 50+ χιλιόμετρα, ανάλογα με την έκδοση που θα επιλέξει κανείς και έχει να κάνει με τη χωρητικότητα της μπαταρίας.

Επιπρόσθετα, σε σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το Baby II μπορεί να δεχτεί εύκολη αντικατάσταση της μπαταρίας του όταν η πρώτη εξαντληθεί, προκειμένου η διασκέδαση να συνεχιστεί για τον νεαρό οδηγό του- αρκεί ο μπαμπάς να του έχει αγοράσει και μια (ή και παραπάνω) ακόμη και να την έχει φορτισμένη. Η τιμή για το Baby II κυμαίνεται από €30.000 έως €58.500.

Διαβάστε ακόμα: Ρολόι 580.000 δολαρίων αφιερωμένο στη Bugatti Chiron

Bugatti Royale: Ένα SUV για λίγους και εκλεκτούς

Bugatti Centodieci: Τιμώντας την θρυλική ΕΒ110

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *