Πελάτες μέσω κινητών τηλεφώνων αποκτά πλέον η Εθνική Τράπεζα

Μια σειρά από νέες ανταγωνιστικές υπηρεσίες, οι οποίες καλύπτουν σύγχρονες ανάγκες των πελατών, αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, ανακοίνωσε η Εθνική Τράπεζα, σε εκδήλωση που πραγματοποίησε. 

Η Διοίκηση της Εθνικής  Τράπεζας παρουσίασε σήμερα σε ειδική εκδήλωση την πρωτοποριακή υπηρεσία Digital Customer Onboarding που παρέχει τη δυνατότητα σε φυσικά πρόσωπα, να γίνουν πελάτες της τράπεζας από το κινητό τους, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο κατάστημα.

Μιλώντας στην παρουσίαση της υπηρεσίας Digital Customer Onboarding ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Παύλος Μυλωνάς, αναφέρθηκε στα καινοτόμα χαρακτηριστικά της νέας υπηρεσίας.

«Όλοι μας στην Εθνική εργαζόμαστε εντατικά και συστηματικά για τη νέα ψηφιακή εποχή και θεωρούμε το στόχο αυτό βασικό παράγοντα του συνολικού μετασχηματισμού μας. Αναπτύσσουμε και εμπλουτίζουμε το digital offering της Εθνικής Τράπεζας με υπηρεσίες και εργαλεία που προσφέρουν ευελιξία, ευκολία χρήσης, εξοικονόμηση χρόνου. Για κάθε πελάτη μας, ιδιώτη ή επιχείρηση. Όπου κι αν βρίσκεται. Για κάθε τραπεζική ανάγκη. Όποια και αν είναι», είπε ο κ. Μυλωνάς και προσέθεσε: «Η Εθνική Τράπεζα παραδοσιακά επενδύει σε μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης και προσωπικής επαφής με τους πελάτες της. Σήμερα προσθέτουμε στο μείγμα ευελιξία, καινοτομία, δυνατές ψηφιακές υπηρεσίες και εφαρμογές ώστε να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε ακόμα πιο δυναμικά στο μέλλον της τραπεζικής στην Ελλάδα και να διαμορφώσουμε το μέλλον της Εθνικής με μεγάλη επιτυχία».

Από την πλευρά της η γενική διευθύντρια λιανικής Τταπεζικής της Εθνικής, Χριστίνα Θεοφιλίδη, υπογράμμισε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η παροχή υπηρεσιών μέσα από ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν μονόδρομο αν θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, ανταποδοτικοί και να απαντάμε άμεσα και με σύγχρονο τρόπο στις ανάγκες των πελατών μας.

Όπως τονίσθηκε στην εκδήλωση, το Digital Customer Onboarding επιταχύνει το πέρασμα της Εθνικής Τράπεζας στη νέα ψηφιακή εποχή, διευκολύνει τον πελάτη σε οποιοδήποτε σημείο και εάν βρίσκεται, εξοικονομεί χρόνο, παρέχει ασφάλεια και αναβαθμίζει όλο το φάσμα των τραπεζικών συναλλαγών. Συγκεκριμένα το πρόγραμμα προβλέπει τα εξής:

-Digital customer onboarding. Εγγραφή νέων πελατών στην Εθνική Τράπεζα μέσω κινητού. Η Εθνική Τράπεζα δίνει πλέον τη δυνατότητα σε φυσικά πρόσωπα να γίνουν πελάτες της Τράπεζας από το κινητό τους, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο κατάστημα. Μέσω της εφαρμογής NBG Mobile Banking, μπορούν να αποκτήσουν τη «βασική σχέση πελάτη» με την Τράπεζα, δηλαδή: να ανοίξουν λογαριασμό ταμιευτηρίου, να εκδώσουν χρεωστική κάρτα ΕΤΕ (Debit VISA ή Debit MasterCard) και να αποκτήσουν κωδικούς πρόσβασης στο i-bank Internet & Mobile Banking. Η διαδικασία διενεργείται εξολοκλήρου μέσω smartphone, με απλά βήματα, και ολοκληρώνεται με επιβεβαίωση της ταυτότητας του χρήστη μέσω live agent και με ψηφιακή υπογραφή των συμβάσεων. Η υπηρεσία απευθύνεται σε Έλληνες κατοίκους, άνω των 18 ετών, οι οποίοι διαθέτουν Ελληνικό ΑΔΤ ή διαβατήριο σε ισχύ και είναι υπόχρεοι φορολογικά στην Ελλάδα. Τα βασικά πλεονεκτήματα για τον πελάτη είναι μεταξύ άλλων η ευκολία, ευελιξία, εξοικονόμηση χρόνου και κόπου, καθώς και η πληρότητά της, καθώς δεν περιλαμβάνει περιορισμούς, δεν είναι ένα «soft registration» του πελάτη που θα χρειαστεί να αναβαθμίσει αργότερα μέσω καταστήματος. Ο πελάτης απολαμβάνει τα ίδια ακριβώς προνόμια και υπηρεσίες που θα του παρέχονταν αν πήγαινε σε ένα κατάστημα.

-Εγκυρότητα ταυτοποίησης: Η ταυτοποίηση του πελάτη μέσα από το digital onboarding δεν περιορίζεται στην ηλεκτρονική καταχώριση των πιστοποιητικών του (πχ διαβατήριο) αλλά συμπληρώνεται από την επιβεβαίωση της ταυτότητας πελάτη μέσω live agent στο κινητό του. Αυτό διασφαλίζει την ορθότητα και την πληρότητα της διαδικασίας ταυτοποίησης, ώστε να μην απαιτείται σε επόμενο χρόνο να περάσει ο πελάτης από το φυσικό κατάστημα για επιβεβαίωση στοιχείων.

-Online αγορά τραπεζικών προϊόντων. Οι πελάτες της Εθνικής Τράπεζας μπορούν να αποκτήσουν online τραπεζικά προϊόντα ηλεκτρονικά, χωρίς να επισκεφθούν το κατάστημα, όπως χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες και προθεσμιακό λογαριασμό, μέσω του Internet Banking και Mobile Banking. Σύντομα, επίσης, θα υπάρξει η δυνατότητα απόκτησης πιστωτικής κάρτας κι online αίτησης και προέγκρισης στεγαστικού δανείου μέσω του Internet Banking της Τράπεζας

-Η ανασχεδιασμένη εφαρμογή Mobile Banking της Εθνικής Τράπεζας έχει μετεξελιχθεί από ένα απλό κανάλι πληροφόρησης και πραγματοποίησης συναλλαγών σε έναν προσωπικό βοηθό που επιτρέπει στον χρήστη να διαχειρίζεται εύκολα τα μηνιαία έξοδά του, να βλέπει συγκεντρωμένες όλες τους τις συναλλαγές και να έχει καλύτερο έλεγχο των οικονομικών του. Μέσα από νέες δυνατότητες, όπως οι άμεσες ειδοποιήσεις και η διαχείριση οικονομικών, ο χρήστης έχει πλήρη εικόνα των εξόδων/εσόδων και των υπολοίπων των λογαριασμών του. Λαμβάνει ακόμη άμεση ενημέρωση για τις κινήσεις στα τραπεζικά του προϊόντα, στα όρια που εκείνος θέτει, κά. Επιπλέον, μέσω του νέου Mobile Banking, οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν να διαχειρίζονται άμεσα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας των χρεωστικών τους καρτών, για παράδειγμα «πάγωμα» κάρτας ή συγκεκριμένων τύπων συναλλαγών και εκ νέου ενεργοποίηση, δήλωση απώλειας-κλοπής και επανέκδοση, διαχείριση ορίων αγορών.

-Νέα έκδοση του Internet Banking της Τράπεζας για ιδιώτες και επιχειρήσεις. Το νέο Internet Banking site της Εθνικής Τράπεζας απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες πελάτες όσο και σε επιχειρήσεις. Έχει ανασχεδιαστεί πλήρως με στόχο τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη του και έχει υλοποιηθεί με χρήση της πλέον σύγχρονης τεχνολογίας. Παρέχει πλέον ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων τόσο για ιδιώτες πελάτες, όπως για παράδειγμα η διαχείριση καρτών και η online μεταβολή προσωπικών στοιχείων, όσο επίσης και για επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα η ανανέωση εταιρικών νομιμοποιήσεων και η online εκταμίευση εταιρικών δανείων.

-Πλατφόρμα Trade Finance. Αποτελεί μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που παρέχει τη δυνατότητα στους εταιρικούς πελάτες να διαχειρίζονται το χαρτοφυλάκιο Πληρωμών Εισαγωγών, παρακολούθηση εισπράξεων Εξαγωγών, Ενέγγυων Πιστώσεων, Εγγυητικών Επιστολών και να αιτούνται χρηματοδότηση των απαιτήσεων ή υποχρεώσεών τους. Απευθύνεται σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους δηλαδή Ομίλους, Midcaps & SMEs.

Αφήστε μια απάντηση