Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΣΥΣΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΡΩΜΗ ΚΑΙ ΝΑΠΟΛΗ – ΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ

Παρουσιάστηκαν τα θεματικά τουριστικά προϊόντα του νομού σε Ρώμη και Νάπολη από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και την Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ξεκίνησαν εδώ και χρόνια μια σειρά workshop και παρουσιάσεων στην Ιταλική αγορά.Από τις 15 έως τις 18 Νοεμβρίου σειρά είχαν η Ρώμη και η Νάπολη. Στη Ρώμη, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, έγιναν συναντήσεις Β2Β με την αφρόκρεμα των γραφείων taylormade (100) από όλη την Ιταλία, ενώ στη Νάπολη 25 επαγγελματίες ξεναγήθηκαν virtual στις ομορφιές της Χαλκιδικής και της Κεντρικής Μακεδονίας.Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου αποτελεί ένα από τα μεγάλα στοιχήματα και το βασικό συστατικό της τουριστικής στρατηγικής τόσο της Χαλκιδικής όσο και της ΠΚΜ. Στη Χαλκιδική οι Ιταλοί έρχονται για 80 ημέρες το χρόνο και στόχος μέσα από τέτοιες δράσεις προβολής, είναι οι 120 ημέρες.Με αιχμή του δόρατος τον Μέγα Αλέξανδρο και τον Αριστοτέλη ξεκίνησαν οι παρουσιάσεις και οι ιστορικές αναφορές στην περιοχή.Ακολούθησε η παρουσίαση των θεματικών μορφών τουρισμού (Ήλιος-Θάλασσα, City Breaks, Φύση-Οικολογία-Περιηγήσεις, Χιόνι-Βουνό-Σκι, Συνέδρια-Επαγγελματικές Συναντήσεις, Ευ Ζην-Γαστρονομία, Θρησκεία-Προσκυνήματα).Τα ιστορικά και φυσικά αξιοθέατα όλης της Κεντρικής Μακεδονίας εντυπωσίασαν τους Ιταλούς επαγγελματίες, σύμφωνα με τον Οργανισμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ρώμη καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και η Νάπολη από το Μάρτιο έως τον Οκτώβριο συνδέονται με το αεροδρόμιο Μακεδονία (μέσω Αθηνών) με την Aegean Airlines. Επίσης υπάρχει απευθείας πτήση της Ryanair από τη Ρώμη (όλο το χρόνο) και από τη Νάπολη (Μάρτιο – Οκτώβριο) για το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.  Στο πλαίσιο των ευρύτερων συνεργασιών έγιναν και οι εξής συναντήσεις: – RAI Storia – “Sulle orme di Alessandro Magno e Aristotele”. Συμφωνία για τηλεοπτικά γυρίσματα μέσα στο 2020.- Alberto Sciamplicotti documentarista, fotografo –”Montagna e natura della Macedonia Centrale”. Συνεργάτης του μεγαλύτερου ιταλικού περιοδικού Montagna & National Geographic. Συμφωνία για τηλεοπτικά γυρίσματα και φωτογράφιση μέσα στο 2020.

– Μια ακόμη σημαντική συνάντηση πραγματοποίησαν τα στελέχη της ΠΚΜ και του ΤΟΧ με το Università Roma 3 – Dipartimento Studi Umanistici και συγκεκριμένα με την καθηγήτρια Adele Teresa Cozzoli (lingua e letteratura Greca) και την αρχαιολόγο Alexia Latini (Archeologia Classica) για την προκήρυξη διαγωνισμού που θα αφορά φοιτητές της Ιταλίας από το συγκεκριμένο Πανεπιστήμιο και έπαθλο την πολυήμερη εκπαιδευτική τους επίσκεψη σε περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας. Η εν λόγω δράση θα πραγματοποιηθεί με την υποστήριξη της Ελληνικής Πρεσβείας στη Ρώμη.Οι συγκεκριμένες δράσεις πραγματοποιήθηκαν με το γραφείο δημοσίων σχέσεων Eleni Sarikosta/Greecetherapy.Επόμενος σταθμός προβολής της Χαλκιδικής στην Ιταλία, η συμμετοχή του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στο workshop που οργανώνει το Γραφείο ΕΟΤ Ιταλίας, στο Τορίνο.

Η αντίστοιχη ανακοίνωση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για τις παρουσιάσεις έχει ως εξής:

«Σε δύο στοχευμένες παρουσιάσεις στο Palazzo Ferrajoli στη Ρώμη και στο Palazzo Alabardieri στη Νάπολη συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, προβάλλοντας όλους τους τουριστικούς θεματικούς άξονες σε tour operators της Ιταλίας. Στις b2b συναντήσεις υπήρξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις σχολικές εκδρομές, καθώς το πλούσιο αρχαιολογικό και πολιτιστικό απόθεμα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είναι άκρως ελκυστικό για τους Ιταλούς. Φύση, προορισμοί-city break και το Άγιο Όρος βρέθηκαν επίσης στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επαγγελματιών τουρισμού της Ιταλίας.

Κατά τη διάρκεια του workshop έγιναν συναντήσεις με το τηλεοπτικό κανάλι RAI Storia, τον φωτογράφο  Alberto Sciamplicotti, συνεργάτη του μεγαλύτερου ιταλικού περιοδικού “Montagna &  National Geographic”, με τους οποίους συμφωνήθηκε συνεργασία για τηλεοπτικά γυρίσματα και φωτογράφηση των προορισμών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας μέσα στο 2020».

«Η ιταλική αγορά είναι πολύ σημαντική για εμάς και γι’ αυτό την προσεγγίζουμε όχι μόνο μέσω των εκθέσεων αλλά και στοχευμένα με τη συμμετοχή μας σε workshops, όπου συνομιλούμε απευθείας με επαγγελματίες που προωθούν τουριστικά πακέτα για την Ελλάδα. Μάλιστα, σε συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ Ιταλίας, έχουμε ήδη προγραμματίσει τη συμμετοχή μας σε workshop στο Τορίνο τον προσεχή Δεκέμβριο, ενώ για το 2020 συμμετοχή σε workshop στη Βενετία για την ανάδειξη του πολιτιστικού μας αποθέματος, και στην περιοχή της Τοσκάνης εκδήλωση για προβολή των επισκέψιμων οινοποιείων. Με αιχμή του δόρατος τη Θεσσαλονίκη ως πύλη εισόδου, καθώς υπάρχουν αρκετές απευθείας αεροπορικές συνδέσεις που διευκολύνουν την προσέλευση, και μέσω του πρότζεκτ “just 60 minutes”, προβάλαμε τους προορισμούς μας και όλα τα αξιοθέατα και δραστηριότητες, που μπορεί να επισκεφτεί και να βιώσει ο Ιταλός επισκέπτης καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους», δήλωσε ο Τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.   

Αφήστε μια απάντηση